רפאל-
קול הזכוכית המתנפצת ומבטה המבוהל של סילביה נתנו לי את כל התשובות שהייתי צריך. היא פוחדת ממנו, היא מבועתת מהמידע.
"א..אני מצטערת" סילביה מתכופפת אל שיברי הזכוכיות, מתכוונת להרים אותן בידיה החשופות.
"סילביה" קולי רך אך סמכותי "אל תיגעי בזכוכיות, אני אטפל בזה". אני ניגש אליה ועיניה מהוססות.
אני שולח מבט קשה לליליאן שקלטה את טעותה ומיהרה לתקן את עצמה "הוא ברח סיל אבל ימצאו אותו בקרוב".
ברונו קם גם הוא מהכיסא ואני לוחש לו שיקח את סילביה ויתן לי רגע עם ליליאן. סילביה שותקת והולכת יחד עם ברונו מבלי להתנגד ואני פונה אל ליליאן.
"מה זאת אומרת הוא ברח" אני עצבני, זה סכנה שהוא מסתובב חופשי. מי יודע אם הוא רוצה לנקום בסילביה על הקלטת ששמתי בחדר.
"בחדשות הפיצו שאלכסנדר מואשם באונס של הנסיכה של שיקגו ושהוא מועמד למשפט. כלאו אותו באחד המרתפים ולפי השמועות הוא ברח ונעלם, לא מוצאים אותו בשום מקום" זה מידע מדאיג.
"ידעתי שזו תהיה טעות להשאיר אותו חי" אני מגרד במצחי, סילביה בטח משתגעת מפחד אך היא לא תודה בזה מפורשות.
"אני מבין, אז צריך לאבטח את ההגנה שלנו ולהוציא משלחת חיילים שתחפש אותו" אני אומר לאחר רגע וליליאן מהנהנת.
"גם שיקגו רודפת אחריו אבל עקבותיו נעלמו לחלוטין" פאק.. זה מידע רע. מה הסיכויים שהוא מהמאפיה היפנית ושהצליח להשתלב ולהעביר הרבה מידע אליהם בכל הזמן שבהם שימש כקונסליירי של שיקגו?
פאק.
"הוא בוגד" מוחה של ליליאן חשב בדיוק על מה שאני חשבתי "וזו בעיה קשה".
עוזרת הבית אוספת את הזכוכיות מהרצפה בזמן שאני עושה כמה שיחות לכמה חיילים שיחלו בסריקות נרחבות אחר אלכסנדר.
חייב למצוא אותו וכמה שיותר מהר.
ברונו חוזר כעבור רגע "היא אמרה שהיא רוצה להיות קצת לבד".
זה אף פעם לא סימן טוב. לבד פירושו מחשבות.
_______________________________________סילביה-
הפאניקה התפשטה בי במהירות. הוא ברח. אני לא טיפשה, אני יודעת שהוא רוצה לנקום בי. לנקום בי על זה שרפאל חשף אותו בפניי כולם. לנקום בי כי ככה הוא יוכל לנקום ברפאל דרכי. לנקום בי כי העזתי לפתוח את הפה ולספר לליליאן.
אני נכנסת אל המיטה ועוצמת את עיניי, נזכרת ברגעי האימה שלי בכל פעם שאלכסנדר הפשיט אותי ושיחק איתי את המשחק הקבוע שלו. ככה הוא קרא לזה- משחק.
לא יתכן שהוא פשוט ברח, אלא אם כן יש לו מקום שמגבה אותו והאופציה היחידה היא..
דלת חדרי נפתחת וקוטעת את מחשבותיי, רפאל בפתח, ידיו בכיסיו ונראה במיטבו.
YOU ARE READING
Dangerous Love [1]
Romanceהקאפו של ניו יורק, רפאל דורש את ידה של סילביה. האחד קוסטלו והשניה דה רוסו. שניהם באים ממשפחות אויבות. לשניהם יש עקשנות וטירוף בעיניים. לשניהם יש את האומץ הדרוש. מהרגע הראשון הוא שם עליה עין, האם סיפור האהבה יתחיל או שאולי סיפור טרגי יסתיים. מכיל⚠️ ש...