פרק 41- חטיפה בהפתעה

3.2K 105 2
                                    

רפאל-

"רפאל, תפסיק לזיין לי את השמלה בבקשה" סילביה אומרת לי כשעומדת מולי בידיים שלובות ואני מופתע מהפה המלוכלך שלה. היא לגמריי מוכנה לטקס ההכתרה של אחיה.

השמלה האדומה שלה בהחלט צמודה וזועקת לתשומת לב. היא צמודה לכל גופה ומדגישה את קימוריה. המחשוף שבגבה נותן הצצה קטנה לחלק התחתון שלה. השמלה מגיעה בקושי לירכיים, מדגישה את העור החלק שלה.

"אלוהים... את נועדת בשביל השמלה הזאת" הקול שלי מאופק ומתון אבל בתוכי, הזין שלי זועק לה.

סילביה מצחקקת וליליאן נכנסת גם היא בשמלה מיוחדת "ואוו סיל, השמלה יושבת עלייך בול".

ברונו ואני לוקחים את הבנות יחד איתנו אל המטוס וטסים לשיקגו, לטקס ההכתרה של מתאו. זהו זה, זה הזמן שלו להפוך לקאפו.

אבא שלו, מארק אהב את התפקיד. הוא אהב את העוצמה ואת האימה ששידר בתור הקאפו והוא לא היה מוכן להעביר אותו לבנו, עד עכשיו. אחרי שהרגיש שנכשל בהגנת ביתו במשך ילדותה, הוא החליט לסמוך על בנו.

"נסיכה" אני אומר שניה לפני שמשחרר אותה לרוץ לאחיה "בסוף הערב, אני אהיה זה שיקרע את השמלה ממך".

היא בולעת את רוקה ואז רצה לאחיה.
חלחלה.

להפגין אהבה ברבים, לעולם לא.
והטקס מתחיל.

סילביה עומדת ליד אחיה ואביה. הקהל מריע, שורק וצועק. פניה מאובנות, לא מסגירות דבר. אימנו אותה, אימנו את הנסיכה שלי לעמוד ככה בגאווה ושלווה.

"בני, אתה באופן רשמי הקאפו הב-" קולו של הקאפו נקטע בידי רעש מחריש אוזנים. פצצות עשן נזרקות לעבר הבמה והצרחות מתחילות.
בום. קולו של הקאפו "תרוצו לעבר היצי-" ועוד מסך עשן. יריות באוויר מכל עבר.

"ברונו, ליליאן. צריך למצוא את סילביה!" אני ממהר לומר, אוחז בנשק. אנחנו וחיילנו הבודדים יוצאים לקרב יריות ארוך. כולם יורים על כולם, רעילות בעיניים.

כדור חולף לי ליד האוזן וצרחה חדה מפלחת את האוויר לשניים וגורמת לליבי לקפוא. ואני מבין, קרב היריות הזה המשמש להסחת דעת, ארבעה גברים רעולי פנים תופסים את סילביה בכוח ומושכים אותה איתם כשהיא מנסה להתנגד.

"לא, לא מה אתם עושים!" היא צורחת. הלב שלי עוצר כשאחד משתק את ידיה מאחוריי גבה ואוזק אותן. האחר מרים אותה על כתפו ושאר רעולי הפנים נכנסים איתי לקרב יריות, לא מאפשרים לי להתקרב אליהם.

"סילביה!" אני צועק, והיא מצליחה ליצור איתי קשר עין אחרון לפני שדוחסים אותה לרכב שחור וממוגן.

אני חייב להגיע אליה.

מתאו ואני מוצאים זה את זה ופותחים אחריהם במרדף. רכבים שחורים מצטרפים ומבלבלים אותנו. אחרי עוד כמה דקות של מרדף, רכבים חמושים עוצרים את דרכינו ויורים בנו מבעד החלון. אנחנו נאלצים לצאת מהרכב ולהתעמת איתם פנים אל פנים, עד לחיסולם.

Dangerous Love [1]Where stories live. Discover now