פרק 39- איומים, שיחת נזיפה

3.3K 123 0
                                    

רפאל-

הבחורה שלי, האישה שלי. היא כל מה שאני צריך בשביל להשתגע. מיום ליום היא הופכת לחולשה הכי גדולה שלי וזה מסכן אותי ואת המאפיה כולה.

אני מקבל הרבה איומים על חטיפה ורצח, ואני נאלץ לפקוח את עיניי ולשים לב לכל דבר חשוד.

"רפאל" ברונו מתפרץ אל המשרד "חדשות טובות וחדשות רעות, מה אתה בוחר לשמוע קודם".

אני מכווץ את גבותיי "הרעות".

"היפנים המזורגגים האלו פלשו לשיטחנו והרסו לנו כמה מחסני נשק" הוא אומר, נסער.

"והטובות?" אני שואל, מתקשח במקומי.

"חיילנו הדפו אותם וחיסלו את אחד מהבכירים המיומנים שלהם" בקולו גאווה, ואני מהנהן באיטיות.

"יופי, אנחנו צריכים לתת להם מכת מחץ שלא ישכחו" אני מגיש לברונו את התוכנית, את עמדות השיגור שלהם, את מחסני הנשק שלהם ואת בתי הקזינו שלהם. אלו יהיו מקומות התקיפה הבאים שלנו.

"אנחנו נארגן את החיילים ונצא לקרב, והפעם.. הם יתחרטו על שהתחילו" ברונו ואני מחייכים זה לזה והוא יוצא מהמשרד, נותן לי את רגעי השקט שאני צריך.

והדלת נפתחת "מספיק להפריע לי ליליאן" זו השעה הקבועה שבה היא נכנסת ומשגעת אותי בדברים חסרי תועלת, אני אפילו לא טורח להרים את עיניי.

"אני לא ליליאן" קולה של סילביה חזק וקצת פגוע. אני מרים את ראשי באיטיות, פוגש בסילביה. היא אף פעם לא נכנסת להפריע לי בשעות העבודה.

"קרה משהו?" אני שואל, קולי אדיש ופניי אטומות.

"אני מקבלת איומים ממספרים לא ידועים, זה תקין?" הקול שלה יציב, היא מתיישבת מולי ומראה לי את ההודעות האחרונות שנשלחו אליה.

לא. זה פאקינג לא תקין.

"אממ" אני מגרד בסנטרי וקורא את ההודעות.

-את בקרוב תהיי בידיים שלנו, ואז.. הסוף שלך יהיה זהה לזה של אמא שלך.

עוד איום ממספר לא יודע-

-הנקמה שלנו תושג על ידך, שימי לב אולי בשנתך אני אגיע.

ועוד אחד-

- תתחילי לרוץ.. כי הפעם רפאל לא יציל אותך נסיכה קטנה.

השקט שלי קטלני, הם מטרידים את אישתי בהודעות?

סילביה בוחנת את תגובתי.

"אני אטפל בזה, את הטלפון אני צריך" אני אומר לה והיא נאנחת "שזה יטופל מהר, זה ככה כבר שבוע".

"שבוע ולא אמרת לי?" הלחישה שלי נמוכה וחדה כתער, מפלחת את האוויר בנינו לשניים.

סילביה מושכת בכתפיה "חשבתי שזה יפסק, זה לא".

התמימות שלה עוד תהרוג אותה.

"זה לא בסדר סילביה. אני מצפה שתודיעי לי על כל דבר פאקינג קטן, אני מובן?" אני לא מוכן להסתכן שוב בכל דבר הנוגע לבטיחותה.
היא לא מקלה עליי.

"תירגע, בגלל זה פניתי אליך" היא מתגוננת וקמה ממקומה.

"אחרי שבוע" אני מציין והיא לא מגיבה.

"זה רציני מבחינתי. אני צריך שתדווחי לי על כל דבר חשוד נסיכה" אני מרכך את דבריי כשהיא מתכווצת למשמע נזיפתי.

"בסדר, זה יקרה" היא אומרת בטון מרצה, ויוצאת מהחדר בסערה.

אני מרים טלפון למומחי הסייבר שלי, יחד עם כמה חיילים "תמצאו לי את האנשים שעומדים מאחורי ההודעות האלו ותחסלו אותם".

"זאת פקודה" אני מוסיף, האיום ברור.

אם לא יעמדו בזה, זה הסוף שלהם.
_______________________________________

סילביה-

רפאל אמר לי שהעניין טופל, שהאנשים שהטרידו אותי כבר לא בין החיים. ההקלה פשטה בי, זה הוריד ממני דאגה אחת פחות.

מתאו התקשר אליי כבר כמה פעמים השבוע ואני בחרתי לסנן. אני בטוחה שירצה לדבר איתי על אלכנסדר. אני בטוחה שהשיחה הזאת לא תהיה נחמדה. הוא יכעס, הוא ירגיש רע על זה שלא שם לב לזה והתעלם מכל נורות האזהרה.

ושוב הצלצול של הטלפון.

"תעני לו" ליליאן דוחקת בי, "הוא משתגע מדאגה". היא משתזפת בביקיני הקטן והאדום שלה ומניחה על עיניה את משקפי השמש.

"פאק" אני ממלמלת כששוב הטלפון רוטט בידיי. בשבריר שניה ליליאן חוטפת את הטלפון ועונה.

"מה את עוש-" אני מצליחה לומר ומשתתקת כשקולו של מתאו נשמע מהקו השני.

"סילביה, השתגעת?!" הקול שלו מרוסן ואני מתחלחלת במקומי "את מסננת אותי כבר שבוע!" הוא נוזף בי.

אני נושכת את ציפורניי וליליאן לוקחת שליטה על הטלפון "מתאו, זו ליליאן. אחותך בסדר גמו-".

"תני לי אותה" הוא דורש והזעם מובהק בקולו.
אני מושיטה את ידי לטלפון וליליאן מהנהנת ושולחת לי חצי חיוך מעודד. היא מתרחקת ומשאירה אותי בשיחת הנזיפה של אחי.
כמו שתמיד היה עושה לי.

"מתאו.. הכל בסדר באמת" אני מבטיחה בשקט ומתאו לא נשמע רגוע.

"את זה תגידי לאבא, הוא לא מפסיק לצוד אחרי הבן זונה הכפייתי הזה!" הוא עוצר ולוקח נשימה "איך לא סיפרת לי?!".

זה מתדרדר.

"אפשר לא לדבר על זה?" אני מיואשת, מבינה שאחי לא במצב טוב בשביל להכיל את הסיפור המלא.

"לא, אנחנו נדבר על זה" הקול שלו סמכותי וחזק, מגיע עד אליי ומצמרר את גופי.

"נדבר על זה מתי?" אני שואלת בציוץ קטן, פוחדת לדעת את התשובה ולהיפגש עם אחי.

"דיברתי עם רפאל, אגיע בקרוב" וזו התשובה היחידה שסיפק לי לפני שניתק.

מתאו... האח המגונן שלי והקאפו לעתיד.
הוא יהפוך לקאפו בזמן הקרוב ואני יודעת שכל הקשיחות והאטימות שלו תתחזק אפילו יותר.
גם הגוננות שלו עליי.

זה לא עומד להיות קל.

Dangerous Love [1]Where stories live. Discover now