Dua minggu berlalu.Misi utama Lio telah selesai dan Anin telah mati bersama selingkuhanya iaitu Tuan besar Xaverius. Kematian mereka tidak disorot oleh media kerana pengaruh besar empat anggota di balik layar. Keluarga Adrian telah berbaikan bersama Lio tetapi mereka hanya boleh bersama dan bercinta tetapi untuk menikah tidak dibenarkan oleh Kenan dkk kerana LIO ADALAH MILIK MEREKA! jadi dengan putus asa mereka terpaksa menerima keputusan itu walaupun harus membujang hingga mati.
Lio yang berada dikamar mansion milik Adrian sedang berbicara santai bersama sistem tentang dunia seterusnya.
"Siri.. jadi aku tuh tinggal nikah ya sama kenan dkk?" tanya Lio.
Iya tuan emang kenapa?
"Aku udah legal ya? aku baru e-nam-be-las tahun Siri!!" jawab Lio ngengas
Tuan ku yang kadang pintar dan bodoh dengar ya, Sekarang kita di dunia fiksi tuan. Yang mustahil jadi tidak mustahil di sini. Cuba tuan fikir masa Kenan ddk masih bisa beri tuan untuk diewe oleh keluarga tuan sendiri, padahal mereka itu bulol nya tuan. Kalau di dunia biasa ngak ada begini tuan.
"Benar juga si siri.. aku baru terfikir deh.." jawab lio dengan jari yang mengetuk dagu nya seolah-olah berfikir.
Iya tuannnnnnn ku yang gemezz. Lebih baik tuan mintak aja homeschooling. walaupun udah nikah tapi tuan masih bisa belajar.
"Itu aku setuju siri.. nanti aku kabarin sama ayang-ayang aku aja deh. Ini mana calon-calon suami ku ya?" tanya lio sambil berjalan celinguk kesana sini.
Oh Kenan ada urusan tuan hal mafia nya, yang ada tiga calon suami tuan di kamar tamu lagi ngobrol santai tentang anda. jawab sistem santai
"ngobrol tentang aku? tentang apa siri? mereka ngak jelekin aku kan?" tanya lio sambil bercekak pinggang.
Santai napa tuan. mereka lagi rencanain untuk mengewe tuan bersama, pasalnya mereka cemburu setelah tahu mereka kalah start dengan kenan.
"Lah? gitu doang? kalau gitu biarin aku yang nawarin diri.. kasian babu-babu ku ngak dapat upah setelah bantuin aku" jawab lio sambil menyeringai.
Lio pergi ke kamar untuk menukar baju.
KAMU SEDANG MEMBACA
TIME TRAVEL UKE BINAL ( REVISI )
FantasyMari ikuti perjalanan menjelajahi dunia bersama si uke cantik, imut, manis, seksi, polos, licik dan manipulatif benama jimie. Yang bukan lapak gay sila angkat kaki. Amaran‼️ banyak adegan 1821+ jika ngak suka sila cari cerita lain.