•
•
•
•
•
•
HAPPY READINGSejak aktiviti naninu antara Gara dan Siri tadi, mereka berdua sedang berbincang bersama di kamar milik Gara. Kerana Gara tahu sebentar lagi para Anderson akan pulang untuk menjadikan Alicia sebagai mayat mungkin?
"Siri.. lu rasa apa yang akan mereka lakuin pada Alicianjing itu?..
Kamu nanyak? kamu bertanyak2?.. ya pasti di mutilasi lah.. mereka dengar kok waktu Si Alicianjing itu menghina anda.. anda pikir mereka bakalan diam aja?
"Lu benar siri.. makasih ya untuk tadi.. gue ngak nyangka acting lu kayak om om pedo dalam pilem hentai.. wakakakka..
Ehemm.. diem deh tuan.. u-udah ah.. ja-jadi gini.. saya mau kasi tahu nama figuran yang boleh anda bawa masuk ke harem anda..
"Oh ya gue hampir lupa ya.. kerna keenakkan ngedesah.. jadi siapa figuran itu siri?
iya, figuran ini tuan bisa gunakan untuk balas si Johnson itu.. nama nya Maximilan prince Alexius.
"Gila.. kok? Marga nya John kn?
Benar tuan, Maximilan itu merupakan anak angkat yang tersembunyi dikeluarga Alexius. Para media juga tahu tapi tidak dengan wajah nya. Kerna rumors mengatakan wajah nya yang buruk rupa kerna itu keluarga Alexius menyembunyikan keberadaan.
"Jadi menurut lu kenapa keluarga Alexius menyembunyikan dia?
Tuan cuba fikir kenapa mereka menyembunyikan dia?
"Menurut teori gue ni ya.. dia disembunyikan bukan kerana rumors yang mengatakan dia buruk rupa. Tapi, kerna cuba lu fikir.. Si Max ini sebenarnya harta langka ataupun kartu as mereka. Dia paling berbahaya kerana itu, Keluarga Alexius bisa menduduki tempat pertama dan tidak bisa dikalahkan oleh keluarga Anderson yang dikatakan keluarga terkejam. Gue benar kan?...
Benar tuan, ngak salah saya milih tuan jadi tuan saya. Dan tambahan, Maximilan juga merupakan mesin membunuh milik keluarga Alexius. Tanpa Max Alexius bakal jatuh.
"Jadi menurut lu.. bagaimana gue mau jerat si mesin pembunuh ini.. bakalan ribet deh.. hufttt...
Mudah kok tuan, tuan akan menjalankan misi yang akan berkaitan dengan dia tenang saja. Setelah ini tuan akan bersenang-senang kerana Alicia akan di bunuh. Dan salah satu musuh anda akan dihapuskan.
"Apa maksu lu salah satu? berarti musuh gue banyak dong?..
Mendengar itu, Gara sedikit gugup dan cemas. Bukan kerana takut tapi, dirinya cukup malas untuk mengurus para hama yang akan merepotkan urusan nya di dunia ini. Walaupun siri akan sedia membantu, yang namanya ribet tetap akan menganggu kesenangan Gara.
Tuan cuba pikir.. berada di sekitar orang yang berkuasa seperti Johnson dan Maximilan itu pasti akan bakalan terancam dengan musuh mereka. Tuan telah memilih untuk memasuki hidup mereka pasti tidak akan lepas dari musuh mereka juga. Jadi tuan, hati-hati lah.
"Lu benar siri.. gue harus selalu peka dengan sekitar dan berhati-hati. Dan gue berharap juga lu bantu gue untuk menjaga gue kalo gue lagi kecolongan.. bisakan siri?..
KAMU SEDANG MEMBACA
TIME TRAVEL UKE BINAL ( REVISI )
FantasíaMari ikuti perjalanan menjelajahi dunia bersama si uke cantik, imut, manis, seksi, polos, licik dan manipulatif benama jimie. Yang bukan lapak gay sila angkat kaki. Amaran‼️ banyak adegan 1821+ jika ngak suka sila cari cerita lain.