"Lo denger? di kamar baby?" tanya salah satu pemuda itu."denger...suara siksaan atau desahan?.." jawab pemuda yang lebih tua.
"ngak mungkin kan daddy sewa jalang hanya untuk melampias kan rindu sama baby lio? ngak habis fikir gue deh..."
mereka termenung seketika mencerna apa yang mereka dengar setelah pulang dari kantor.. sebelum masuk ke bilik bersebelahan bilik baby mereka lio, mereka mendengar suara desahan samar-samar. ngak mungkin kan ada setan kerana lama kamar itu ngak ditempati sesiapa. Kerna mereka tahu daddy ngak bakal biarin sesiapa pun memasuki kamar itu walau seekor semut sekali pun.
iya, mereka samuel abang pertama dan Darius abang kedua lio. Visual mereka tidak diragukan. Spek-spek dewa yunani yang tersesat di dunia nyata. Badan kekar dan berotot itu mewarisi dari daddy mereka Adrian.
———————————————————————————————
Kembali pada perbincangan."Gue jadi ngak tenang deh.. mau lihat banget deh siapa yang berani daddy bawa ke kamar lio.." badan Samuel berdiri hendak pergi tetapi ditahan Darius.
"sabar bang.. kita tunggu daddy pergi ke kantor.. selepas itu kita ke kamar baby" jawab darius tenang.
selepas itu mereka terus ke kamar masing-masing untuk beristirihat.
Dikamar lio.
selepas pergulatan panjang itu, Adrian terbangun kerana sudah jam 7 untuk bersiap-siap untuk ke kantor. Niat di hati mahu cuti tetapi sekretaris setan nya menelpon berulang kali untuk mengingatkan nya meeting dengan perusahaan penting. Dia masih lagi mau ngentod tapi ditunda dulu. Kerna dia tahu tanpa memberi tahu anak-anak nya pun mereka akan selidiki sendiri apa yang terjadi, dan dia tidak mempermasalahkan nya kerna dia memang mencintai Lio. Cinta dan Obsesi!
Desahan, wajah erotis lio masih terbayang-bayang dibenak nya membuat nya kembali menegang. Tetapi harus di tunda kerana Lio kelihatan kelelahan. Waktu masih panjang untuk dia mengikat Lio sentiasa disisi nya. Selamanya!
Dia bangun dengan tubuh telanjang dan mencium kening Lio sebentar dan pergi ke kamar mandi untuk bersiap sebelum ke kantor. Dia ingin membangun kan Lio tetapi selepas dirinya selesai berpakaian.
"eughh....." Lio terbangun mengerjapkan matanya kerana buram. Pinggan nya terasa mau patah kerana pergulatan mereka semalam. Tetapi Lio puas kerana ini kali pertama baginya. Setelah beribu koleksi video bokep nya dlu dia nonton akhirnya bisa di praktikin sama duda kaya raya Hahahhahaha.
Enak ya diewe tuan sampe saya dilupakan.
"ya enak dong siri.. aku mau nya tiap hari deh.." jawab lio dengan menyengir.
iya tapi, tuan bangun dong.. nanti ada misi dari saya. tuan bau sperma jawab siri dengan ketus.
"kamu ngambek siri? jangan dong.. ya maap masa lagi ngentod harus ngobrol ama kamu.. humppp.."
yaa.. yaa ngak gitu.. au ah gelap jawab siri gagap.
Lio ngerasa aneh aja sama siri, apa siri punya perasaan seperti manusia? kok bunyi nya kayak cemburu? udah la malas lio fikir. mending siap-siap mandi wangi-wangi kerna dia tahu sebentar lagi abang-abang nya mulai tahu keberadaan nya.
cogan brotherr im comingg!!!!!!!!!
Lio bertatih-tatih ingin kekamar mandi, sebelum di masuk pintu kamar mandi nya terbuka.
ceklekkk..
"eh sayang? kamu sudah bangun? kenapa ngak panggil daddy? daddy bisa bantu kamu. Sakit ngak? bisa jalan? sini daddy gendong."
Lio menaiki tangan nya menyuruh untuk berhenti.
"Stopppp daddy... aku ngak papa, cuma pinggang aku aja sakit. Aku masih bisa jalan kok tenang aja. Daddy siap-siap aja aku mau mandi. badan aku smua bau sperma daddy nihh" jawab lio dengan muka cemberut.
"mukanya jangan gitu dong sayang.. kamu bikin daddy horny lagi ni" bisik Adrian dengan nada sensual di telingan Lio.
Dengan malas Lio mengabaikan Adrian dan masuk ke dalam kamar mandi setelah itu dia mandi dengan aman.
Skip setelah Adrian ke kantor
Lio masih di kamar kerana lagi mager
memakai hotpant dan croptop adalah favourite Lio. Alasan nya gerah padahal Ac nya mahal dikamar.
Dia nya lagi sengaja mau menarik perhatian abang bucinya. Tanpa ngegoda aja mereka udah kepicut sama spek bidadari kayak Lio."Jadi siri ku sayang apa misi nya?" tanya lio dengan lemah lembut.
ehemm.. misinya cium kedua abang angkat lio dan lari ketika mereka mula sange.
"ya ampun siri... kok misinyaa bangus banget aku like banget" jawab lio dengan nada alay. Awalnya kayak marah tetapi.. malas deh ngomong tahu ajalah si uke satu ini.
Hadiahnya, nafas sentiasa harum bau mint dan rambut sentiasa harum. Suka kan? masa iya ngak.. siri gitu loh.
"iyaa.. iyaa makasih siri aku terima2 aja hadiahnya. Jadi bila mulai misi nya? aku udah ngak sabar muehhehehe" dengan seringai seksinya.
sebentar lagi tuan, kerana mereka berdua lagi berjalan ke arah kamar tuan. mulai acting nya tuan jawab siri dengan ceria.
KAMU SEDANG MEMBACA
TIME TRAVEL UKE BINAL ( REVISI )
FantasiaMari ikuti perjalanan menjelajahi dunia bersama si uke cantik, imut, manis, seksi, polos, licik dan manipulatif benama jimie. Yang bukan lapak gay sila angkat kaki. Amaran‼️ banyak adegan 1821+ jika ngak suka sila cari cerita lain.