•
•
•
•
•
•
•
HAPPY READINGSuasana pagi yang aman damai itu sedikit terganggu dengan Gara yang sibuk mengomel dengan siri yang membangun kan nya terlalu awal. Mengingatkan misi yang harus dijalankan membuat Gara berhenti seketika memusuhi sistem nya kerana telah menganggu acara kebo nya.
Padahal awalnya Gara terlihat semangat untuk menyelesaikan misi nya tetapi kerana mendengar ucapan siri mengenai Johnson menyebabkan mood nya mendadak turun.
Merasa seperti sedang dikhianati oleh kekasih. Padahal di dunia novel ini walaupun Johnson agak serupa dengan suami nya di dunia dulu tidak membuat mereka bersatu dengan mudah.
Apa yang menyebabkan mood Gara menurun?
Siri memberitahu bahwa, Protagonis kedua telah hadir.
Darimana datang nya protagonis itu? inilah yang selalu siri kesal dengan Gara selalu memotong ucapan nya ketika sipnopsis novel sedang di baca kan.
Memang asli di novel, ada protagonis satu dan dua.
Protagonis pertama perempuan adalah Alicia dan kedua adalah Kaira iaitu teman masa kecil Johnson.Ini yang Gara benci, selepas hama satu dihapuskan muncul hama baru.
Lebih lagi apa yang dideskripsi oleh siri bahwa Kaira teman masa kecil Johnson itu sudah lama terobsesi dengan Johnson, dan juga Kaira merupakan omega sama seperti nya.
Jalan menuju ending semakin sulit jika Gara terus berdiam di bawah selimut, Nampaknya Gara akan menguras sedikit energi dan rencana liciknya untuk menakhlukkan dua ekor singa.
Mengingatkan waktu semakin siang Gara dengan cepat bersiap untuk pergi berjalan-jalan sambil menjalankan misinya nanti.
Memakai outfit kawaii nya, berjalan perlahan menuju ke lift untuk menunggu sang abang curut nya.
Tiba di ruang keluarga, hanya ada daddy Bellard dan Mommy dewi yang sibuk dengan aktiviti mereka. Tidak melihat batang hidung kedua abang nya pun Gara segera bertanya kepada mommy nya.
"Pagi mommy daddy...abang mana ya.. kok Gara ngak lihat mereka?..
Mereka serentak mengangkat wajah mereka melihat Gara yang telah siap dengan penampilan nya yang sangat kemas dan harum. Wajah nya yang sangat cantik itu terlihat polos memandang mereka.
Mereka tidak pernah berhenti kagum melihat wajah Gara walaupun sudah sehari-hari terhidang dengan wajah indah nya itu.
Menghentikan kekaguman mereka dengan segera Dewi menjawab,
"Apa mereka tidak mengabari mu sayang?... cuba kamu cek di hape kamu..
Dengan raut polos nya Gara melihat hp nya rupanya sudah berpuluh pesanan dan panggilan dari kedua abang nya.
KAMU SEDANG MEMBACA
TIME TRAVEL UKE BINAL ( REVISI )
FantasiMari ikuti perjalanan menjelajahi dunia bersama si uke cantik, imut, manis, seksi, polos, licik dan manipulatif benama jimie. Yang bukan lapak gay sila angkat kaki. Amaran‼️ banyak adegan 1821+ jika ngak suka sila cari cerita lain.