Mungkin anda belum makan tuan.. pantesan anda lemah begitu."Tapi aku ngak ada selera makan siri.. aku mual-mual kaya orang ham.." belum sempat leo menghabiskan ucapan nya cecair bening dengan deras keluar dari mulut nya.
Huek Huek..
Leo seperti dipaksa memuntahkan isi perutnya tetapi tidak ada sisa makanan yang keluar, kan sudah siri bilang tadi leo belum menjamah apa-apa makanan.
Baju dan seluar yang digunakan leo basah kerana muntahan nya, diri nya tidak mempunyai tenaga untuk berjalan menuju ke wastefel di kamar mandi.
Memakan hampir 10 menit leo cuba menahan bobot badan nya supaya tidak jatuh, kenapa dengan dirinya? dia memerlukan gio. Sakit tenggorokannya belum reda tapi perutnya terus bergelodak memaksa ia mengeluarkan apa pun yang berada di usus nya. Akhirnya leo menangis.
Terdengar dobrakan pintu kamar leo tetapi leo tidak mempunyai tenaga untuk melihat siapa yang datang ke castle nya. Memilih untuk memejamkan matanya menahan pusing dikepala nya. Tiba-tiba dirinya merasakan kain membekap mulut nya matanya yang terpejam ingin di buka tetapi hanya samar-samar terdengar suara seorang wanita sedang berbicara. Dan akhirnya mata indah itu tertutup rapat memandakan dirinya kehilangan kesedaran.
Berbeza di istana milik kaisar gio, dirinya sedang mengadakan rapat dadakan bersama para petinggi kerajaan. Berbincang tentang kasus penculikan, pembunuhan dan tumbal yang dilakukan oleh pihak puak sihir hitam. Pemberontakkan semakin terlihat jelas tanpa ditutupi. Itu memberi ancaman kepada rakyat. Sedang mereka berdiskusi terdengar pintu di ruangan itu terbuka dengan keras.
Brak
Melihat penjaga yang melindungi leo berada di sini, spekulasi yang tidak-tidak mulai muncul di minda gio. Ada apa yang berlaku kepada kekasihnya. Dengan tidak sabar dirinya bertanya.
"Ada apa sean.. apa yang terjadi kata kan!" tanya gio dengan suara nya bergetar hatinya gusar.
Hosh hosh hosh
Mengatur nafas nya dia berkata dengan terbata-bata.
"Ya-yang mulia, Ca-calon permaisuri telah diculik oleh pu-puak sihir hitam.." Mendengar itu gio mengebrak meja.
Brak
"APAAAAA!!!! APA MAKSUD MU SIALAN!!!! cepat cari kekasih ku!! sial sial.. akan ku bunuh mereka brengsek!!" Murka gio.
Tanpa banyak kata, gio terus berteleportasi ke markas milik sihir hitam tanpa berpamitan kerana Leo nya lebih penting dari segalanya. Rencana nya tidak bisa ditunda lagi, habis sudah kesabarannya kerana mereka berani menyentuh milik nya itu namanya menempah maut.
Tiba di markas hanya ada beberapa orang, tapi amarah gio ibarat gunung berapi yang meletus tidak mampu lagi di tahan, Gio terus membakar mereka hingga menjadi debu tanpa tersisa. Inilah kekuatan Gio yang sebenar diri nya mempunyai api abadi. Iaitu salah satu kekuatan tersembunyi milik keturunan nenek moyang nya.
KAMU SEDANG MEMBACA
TIME TRAVEL UKE BINAL ( REVISI )
FantasiMari ikuti perjalanan menjelajahi dunia bersama si uke cantik, imut, manis, seksi, polos, licik dan manipulatif benama jimie. Yang bukan lapak gay sila angkat kaki. Amaran‼️ banyak adegan 1821+ jika ngak suka sila cari cerita lain.