DUNIA PERTAMA ⛄️

12.4K 489 4
                                    

Sesampai di apartment, Kenan membawa Lio naik ke ranjang

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Sesampai di apartment, Kenan membawa Lio naik ke ranjang. Membawa handuk bersih dengan air hangat membersihkan badan Lio agar tidak lengket mengingatkan pergulatan mereka tadi membuat Kenan senyum sendirian. Akhirnya, dia memiliki Lio seutuhnya. Pasti jika teman-teman nya tahu bakal berlaku perang dunia ketiga.

Kenan pun pergi ke kamar mandi untuk membersihkan diri. Menaiki ranjang dan memeluk Lio posesif sesekali mencium kening Lio. Ada lagi beberapa jam untuk berehat seketika sebelum mereka masuk ke sekolah. Jadi Kenan memilih ke alam mimpi sebentar untuk mengisi tenaga.

Tanpa sadar, jam telah menunjukkan 6 pagi. Alarm dinakas berbunyi nyaring membangun kan sosok kekar yang sedang dipeluk erat oleh buntalan gemas.

Kenan membangun kan Lio yang masih memejam kan mata, melihat itu Kenan mencium seluruh wajah Lio dengan gemas hingga mata bernetra biru itu terbuka sambil mengerjap perlahan.

Memandang wajah rupawan di depan nya merupakan asupan pagi bagi Lio. Kenan mengendong bridal style tubuh Lio dan mereka mandi bersama tanpa melakukan lagi ya. Tenang aja!

Mengenderai mobil sport yang agak perlahan kerana tidak mau menggangu waktu berdua bersama kesayangan nya Kenan sesekali mengecup tangan Lio yang berada di genggaman nya.

Mengenderai mobil sport yang agak perlahan kerana tidak mau menggangu waktu berdua bersama kesayangan nya Kenan sesekali mengecup tangan Lio yang berada di genggaman nya

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Setelah sampai di sekolah, mobil mewah milik Kenan menjadi sorotan oleh siswi dan siswa di sana termasuk para geng nya. Geng nya tahu kenapa Kenan membawa kereta pasti kerana membawa buah hati mereka iaitu Lio.

Keduanya keluar kenderaan mewah itu secara bersamaan, tiba-tiba suasana menjadi hening setelah itu kembali heboh dengan pekikan histeria para gadis dan lelaki di sana. Kerana visual mereka di atas rata-rata. Lagi-lagi dengan visual Lio yang tidak manusiawi seperti boneka hidup.

Orang yang menjadi pameran utama hanya memandang mereka polos sambil mengerjap bingung kerana seperti artis aja. Apakah Lio kelihatan seperti lisa blekping? Lio membatin. Sistem yang mendengar ucapan batin Lio hanya terkekeh gemas. Narsis sekali tuan nya ini.

Mereka berdua berjalan ke arah geng Kenan dengan Lio yang menganding erat lengan Kenan. Tiba-tiba di arah kiri Lio kelihatan seorang perempuan berjalan menunduk dengan laju dan sengaja menabrak Lio hingga kedua nya terjatuh dengan Lio yang terjungkang ke belakang.

"Hikss... kenapa kamu nabrak aku hiks.." tanya perempuan itu sambil terisak kencang. Sengaja untuk menjatuhkan citra Lio.

Lio yang melihat situasi itu pun menyerigai, kerana sedari awal dia telah diberitahu sistem bahwa protagonist wanita cuba untuk membuat citra nya buruk di mata para siswa dan siswi. Tapi tenang saja ini Lio dong jangan disenggol bacok. Lio pun memulakan aksinya.

"Huwaaaa!!!! Kenan sakit.. bokong Adel sakit hiks.. Kenapa kamu nuduh aku kak? Padahal aku kan jalan gede kenapa kamu lalu di sini hiks.. aku salah apa sama kamu kak Anin.. Ngak cukup ya kamu masuk ke keluarga aku dan membuat daddy hikss sama abang-abang aku membenci ku Hikss.. pa-padahal aku ngak ganggu kamu Huwaa!!" Lio berkata dengan mengeraskan suara nya. Setelah itu bunyi cibiran terdengar di sekeliling mereka

ngak nyangka gua dia merusakkan keluarga orang~

kesian banget dede emaznya~

Pantes aja jalang kali ya~

PPB tu ~

apa tu? ppb?~

Polos-polos bangsat HAHAH~

Ya iyalah Tuan saya kok di senggol fuhhh sistem membantin bangga

Anin yang mendengar itu pun bengang dan malu dia sengaja memadang muka Kenan dengan memelas untuk menarik perhatian kenan kerana merasa dibully.

Tetapi hanya tatapan datar dan jijik yang dilihat.
Kenan mengangkat Lio dengan bridal style nya pergi ke ruang private nya bersama teman-temanNya untuk mengubati tangan lio yang melecet. Anin pula yang merasa tiada siapa yang membantunya pun dia berlari pergi dari situ.

Diruang private milik mereka hanya terdengar suara Lio yang senguguk sahaja kerana menahan perih kerana Kenan membersih kan lukanya. Walaupun tidak besar tapi lumayan perih kerana kulit Lio yang halus seperti bayi pertama kali terluka. Sedari tadi empat pemuda itu menahan amarah kerana kejadian tadi.

Lio berada di pelukkan Ares, yang sedari tadi mengusap belakang badan nya sambil sesekali mengecup wangi kening Lio. Yang lain hanya memandang Ares iri kerana mereka kalah start.
Lio yang lelah menangis akhirnya tertidur.

Mereka saling memberi kode melalui mata untuk membalas mereka yang menggangu milik mereka. Kenan menekan nombor yang tak dikenali di hp nya sambil berkata.

"MULAKAN" dengan wajah dingin dan aura membunuhnya.

Setelah itu mereka semua bersantai yang ada mabar. dengan Kenan yang melelapkan mata kerana kurang tidur. Ares yang sentiasa membelai setiap inci badan Lio. Dirinya menjadi horny kerana badan mereka sedekat ini. Andre yang bosan mengscroll instagram nya tiba-tiba dia melihat pos seseorang.

Ken_Alxndr

Liked by Lio_Adel dan 7,764,266 othersKen_Alxndr Thanks for whole night ❤️ @Lio_Adel

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Liked by Lio_Adel dan 7,764,266 others
Ken_Alxndr Thanks for whole night ❤️ @Lio_Adel

comment is non active.

"Sialan" andre tiba-tiba mengumpat sambil menatap tajam Kenan. Yang lain hanya menyimak setelah itu Andre menjukkan mereka gambar yang dipos Kenan kepada teman nya yang lain. Kenan? masih lagi molor tidak tahu bahwa teman nya seperti singa.

Mereka tahu jika seperti ini bermakna Lio dan Kenan telah berhubungan badan. Mereka telah kalah telat tetapi mereka akan merancang untuk memonopoly Lio tanpa adanya Kenan.



 Mereka telah kalah telat tetapi mereka akan merancang untuk memonopoly Lio tanpa adanya Kenan

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.



Maaf ya bab ini agak kependekkan, kerna aku akan double up ❤️

TIME TRAVEL UKE BINAL ( REVISI )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang