Küçük sarışın yine arkadaşlarının ve abisinin başını derde sokmuştu, Esra annesi bu sefer gerçekten çok kızmıştı ama arkadaşları ve abisi kız olmadığı için Esra annesinin erkek arkadaşlarının küçük kıza yaptıklarını onlara yapamazlardı değil mi? Küçük kız bunu düşünerek rahatladığında Ivan abisinin bağırdığını duymuştu, küçük kız Alex'in yine Esra anneye dayandığını düşündüğü için ses çıkarmadığını düşünmüştü Emirhan abisi ise durması için yalvarıyordu.
Hepsi sarışın kız yüzündendi.Esra annesi odadan çıktığında küçük kız hızlıca odaya girdi, yerde bembeyaz tişörtü kan içinde yatan Alex'i görüp hızlıca yanına eğildi. Onu görür görmez ağlamaya başlamıştı, küçük kız hıçkırıkları arasında konuşmaya zorlansada Alex'i uyandırması gerekiyordu,daha birlikte lunapark'a gideceklerdi.
"Alek,uyan!" Küçük kızın oğlanın ismini söylemeye dili dönmezdi hiçbir zaman. "Alek söz tüm yemeklerimi sana vericem uyan!" Küçük kız oğlan zayıf olduğu için kolayca onu sarsmıştı. "Alek! Uyanmazsan çok kızacağım sana!!" Küçük kızın abisi küçük kızı oğlanın üstünden almaya çalışırken en zayıfları Ivan köşede sarışına nefretle bakıyordu. "Abi bırak Alek uyanmadı hala!" Kız ağlamaktan helak olmuştu, ama hala oğlan haraket bile etmiyordu.
3. Kişi gözünden.
Alex işi bitip alması gerektiği şeyi aldığında masasından kalkacakken sarsaklayarak yürüyen sarışını görüp hızlıca kalkıp yanına gitti, şaşkınlıkla kızı belinden kavrayıp dengesini sağlanmasına yardım etti. "Lina?" Kız sadece homurdanarak çocuğa sarıldığında çocuk kızı aniden kucağına almıştı. "Lina, neler oluyor?" Kız başını omzuna koyduğunda konuşmaya başlamıştı, çocuk konuşmasının bozulmasından sarhoş olduğunu aniden anlamıştı. "Alek, eve gitmek istiyorum!" Alex duyduğu şey ile şaşırıp Ivan ve Emirhan'a mekandan çıkmaları için işaret verdi.
Kucağında kız ile mekandan çıkıp arabanın arka koltuğunda bindiğinde kız yanlışıkla çocuğun kucağında fazla hareket etmişti. Çocuk kafasını arkaya yatırdığında sarhoş kız hemen omzundan başını kaldırdı. "Alek uyuma! Uyuyunca uyanmıyorsun!!"Alek.
"Uyumayacağım sarışın, uyumayacağım söz."Kız anlamsız bir şekilde gülümsediğinde çocuğun kızarmış dudaklarına baktı, çocukta onun alkolden kızarmış yanaklarına ardından dudaklarına baktı. Kız ellerini çocuğun omuzlarına koyduğunda hafifçe yüzüne yaklaştı, rus çocuk yıllardır beklediği o anın gerçekleşeceğine artık tamamen emindi.
Kız çocuğun alt dudağını dişleri arasına aldığında çocuk ellerini sarışının beline yerleştirdiğinde daha fazla sabredemeyeceğini hissettiğinde aniden dudaklarına yapışmıştı.Çocuk hayatında daha mutlu bir an yaşayamayacağına emindi artık, yıllardır özlemini çektiği kızın dudakları dudaklarındaydı.
Hafifçe dudaklarından ayrılıp "neden bana bunu yapıyorsun" diye fısıldadı çocuk, hiç beklemeden devam etti konuşmaya; "Hatırlamak mı istemiyorsun Lina anlamıyorum!" Sarışın kız mırıldanarak sorularını cevaplamak istedi. "Neyi hatırlamam gerektiğini bilmiyorum, özür dilerim Alek."
Alex o an her şeyi unutup şunları düşündü; yollarımız aynı yönlerimiz aynı sonlarımız aynı, nasıl kalalım ayrı?
Araba durduğunda Alex sinirle Linayı tekrar kucaklayıp kimseye bakmadan eve girdi, kız'ı yatırmak için odasına çıkardığında kızı yatağa bıraktı.
Önce üstündeki ceketi çıkardı ardından ayakkabılarını, kızın bu elbise rahat olmadığına adı kadar emindi. Hiç düşünmeden dolaptan pijama takımı çıkarıp kızın elbisesini çıkartmaya başladığında kız kıkırdıyordu, yüzüne vuran ay ışığı onu hiç olmadığı kadar güzel gösteriyordu.
Çocuk eğilerek bacaklarının arasından elbiseyi çıkardığında sarışın kız karşısında iç çamaşırları ile duruyordu.Aklından kötü bir şey bile geçmemişti o an.
Kızın kıayfetlerini değiştirdikten sonra tekrar yatırdığında yorganı üzerine örtüp alnını öpüp gitmek için kapıya yöneldiğinde bir şey onu durdurmuştu.
"Alek, beraber uyuyalım çok korkuyorum."Eskilere gitmişti o an genç adam.
"Alek, ya Esra anne ve erkek arkadaşları gece gelirse! Çok korkuyorum yalvarırım benimle yat, söz ayıcığıma sarılmak yerine sana sarılacağım..." demişti kız bozuk Türkçesi ile.Genç adam hiç düşünmeden yorganı kaldırıp yanına uzanarak kızın yüzünü izlemek için ona dönmüştü.
Sadece bir kaç haftada sevdiği kadını katil olarak bulmuş onu yıllar sona tekrar Rusya'ya ait olduğu yere getirdiğini düşünmeden edemedi çocuk, duyduğu koku onu aniden uyuşturmaya başlamıştı.
Çocuk yıllar sonra ilk defa gerçekten uyuyabileceğini hissetti,
Öyle de olmuştu.-
Lina'dan...
Sabah başım çatlıyor ve göğüsümde bir sıcaklık ile uyandığımda nerede olduğumu anlamak için beş saniye boyunca gözlerimi etrafta gezdirdim, son olarak evde olduğumu fark ettiğimde göğsümdeki sıcaklığa baktım.
Bir insan gülümserken uyuyabilir miydi? Alex tam şu an uyuyordu, o kadar öpülesi duruyordu ki ilk defa bir erkeği arzuladığımı hissettim.
Ne zaman yanıma gelmişti, asıl soru ben ne zaman pijamalarım ile yatağa girmiştim.
Gözlerimi gelen baş ağrısı ile sıkıca kapattığımda arabada olanları hatırladım, benden bir şeyler hatırlamamı istiyordu.
Bunu beni öptükten sonra söylemişti, beni öpmüştü ve bir şeyler hatırlamamı istiyordu.Yatakta onu rahatsız etmeden doğrulup saçlarını okşamaya başladım, üstünden attığı yorgan ile altında kemerle sıkıca bağlanmış pantolonu olduğunu fark ettim.
Kim bilir tüm gece ne kadar rahatsız olmuştur diye düşünmeden edemedim, belki bir yardımın dokunur diyerek göğsümdeki başını yavaşça yastığa koyup yorganı kaldırdığımda kemerini açmak için elimi kemerine uzattım.
Aniden kapı açıldığında Ivan ile göz göze gelmiştim."Yuh be kızım herif uyurken de yapma!" Pekala şu an yanlış anlaşılmak için çok iyi bir konumdaydım. "Hayır, hayır ben sadece onu rahatlatmak istedim." Aferin Lina böyle devam et kızım, aptal!!! "Anladık onu" diyerek göz kırptı Ivan, yanımda bulduğum yastığı kafasına fırlattığımda inledi ve Alex kıpırdanmaya başladı. "Bak uyandıracaksın." Ivan sırıtışını büyütüp alt dudağını ısırarak konuştu; "aman sevgilisini de korurmuş."
"Amına koyayım uyuyoruz burda!" Alex homurdanırken aniden kolumdan tutarak beni tekrar yatağın içine çektiğinde bana sarılıp uyumaya devam etti, küçük yaramaz bir çocuk gibi görünüyordu şu an ve ben aşık olmaya devam ediyordum.
Ivan aniden fotoğraf çekip odadan çıktığında farkında olmadan gülümseyip kendime daha fazla hakim olamayıp Alex'in saçını öptüm.
"Beni hep böyle öpeceksen sürekli sarhoş olsana sarışın."