12.

4 0 0
                                    

"Hayır Onu benden alırsanız öldürürüm sizi, bugün olmazsa gelecekte yapacağım bunu hayır!"

Küçük bir çocuğun bağrışları ile uyandığımda kan ter içinde hızlıca ayağa kalktım, duyduğum sesin rüya ve ya kabus olduğunu anlamam uzun sürmedi.
Havaya baktım ama daha aydınlanmamıştı bile, üstüme uzun kollu bir tişört geçirir geçirmez mutfağa indim ve açık bahçe kapısını gördüğümde kapatmak için oraya yöneldim.
Alex orada tek başına sadece şortu ve elindeki sigarası ile oturmuş gökyüzünü izliyordu, uyuyor olabilir miydi? Öğrenmek için yanına boş bahçe sandalyesine oturdum, gözlerini bana çevirdiğinde uyumadığından emin oldum.

"Neden uyandın?" Sesi titrek çıkmıştı,belki de soğuktandı.
"Neden uyumadın?" Sorusuna soru ile cevap verdiğimde kafasını tamamen bana çevirdi.
"Lina." Bu sefer gözlerimin tam içine bakıyordu, kötü bir şey mi söyleyeceksin Alex?
Yoksa kovacak mısın beni?
"Gülümser misin?"
Saçma düşüncelerimden tamamen kurtulduğumda anlamsız bakışlarımı bende onun gözlerine çevirdim. "Biliyorum, biliyorum çok saçma bir istek ama lütfen sadece bunu isteyebiliyorum." İsteyebiliyorum mu? Elinde olsa başka ne isteyeceksin Alex, ne istersen yapmaya zaten hazırım.

"Alex, iyi misin?" Cevabını biliyorum aslında, değildi. Onu daha fazla sorguya çekmek istemediğim için hafifçe gülümsedim gözleri gözlerimden dudaklarıma indiğinde o da gülümsedi. "Sen neden uyandın?"
"Rüya mı kabus mu emin değilim öyle bir şey gördüm işte önemsiz." Rüyanın etkisi hala üzerimden gitmedi,rahatsız edici.
"Anlatsana rüyanı."

"Küçük bir oğlan çocuğu vardı bir de benim gibi sarışın bir kız," aklıma gelince boğazıma bir yumru oturdu. "Esra gibi bir kadın daha vardı, yüzler bulanık aslında." Cümlemi bitirir bitirmez yüzü düştü, yine hatırlamamı istediği şeyle ilgiliydi belkide.
Sadece Alex'i anlamayı diledim.
"Küçük sarışın kızı zorla alıyorlardı, o çocuktan." Her cümle sonunda sanki Alex daha derin bakıyordu " 'Hayır Onu benden alırsanız öldürürüm sizi, bugün olmazsa gelecekte yapacağım bunu hayır!' Diye bağırıyordu çocuk, daha sonra uyandım zaten."

Üşüyordum, bu Rusya'nın soğuğu mu yoksa Alex'in donuklaşan bakışlarının soğuğu muydu?

"Buz gibi olmuşsun Lina, kalk içeriye gir uyu."
Geçen gece Alex yanımda uyumuştu, çok rahat görünüyordu ki bende öyleydim.
Şu an ikimizde uykusuzsak yapılacak bir şey var. "Alex, benimle uyur musun?" Alex benim çıkmam için kapıyı açmıştı çoktan, aniden duraksayıp yüzüme uzunca baktı. "Emin misin?" Kafamı olumlu anlamda salladığımda benimle birlikte bahçeden çıkıp arkamızdan kapıyı kapattı, Alex'i peşimden sürükleyerek odaya çıkardığımda kendimi yatağa atıp yatakta yer açtım.
Yanıma girdiği an kollarını belime sararak uyuya kaldı, kirpikleri perde gibi örtüldü güzel gözlerinin üstüne, saçlarının üzerine öpücük bırakıp yüzünü izleyerek uykuya daldım.


Alex'den
Yatakta kıvranırken yanımda sıcaklığın kaybolduğunu fark etmem ile uyandım, kalktığımda yanımda Lena yoktu saate baktığımda gerçekten çok derin uyuduğumu anladım.
Ayaklanıp mutfağa indiğimde oradaydı ve tek değildi yanına Maya ile yemek yiyordu, bir kendine bir maya'ya.
Birlikte o kadar tatlı görünüyorlardı ki orada ne kadar süre dikildiğimin farkında bile değildim, aniden Lena elindeki çatalı bırakarak Mayanın kolundan tuttuğunda oturduğu yerden şarkı mırıldanıp dans etmeye başlamıştı
"Sevdim seni bir kere, başkasını sevemem. Deli diyorlar bana desinler değişemem."

"Baba! Gelsene Lina anne ile yemek yiyoruz." Lena'nın bakışları aniden büyüdüğünde bir bana bir Maya'ya bakıyordu, ben de şaşkınlığıma hakim olamamış dışardan oldukça belli ediyordum.
Lina anne ha?
Hoşuma gitmediğini söylersem büyük bir yalan olurdu.

Aniden Lena'nın yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu ve Maya'ya sarıldı, şu an banada öyle sarılsın isterdim.
"HADİ CANIM! SİZ ŞİMDİ KARI KOCA MI OLDUNUZ!!" Aniden Ivan bütün ses tellerini sonuna kadar kullanarak içeriye girdiğinde Lena irkilmişti,kendim hakkında yorum bile yapamıyorum çünkü ondan gözlerimi ve aklımı alamıyorum.

"Hay ses tellerini sikeyim Ivan." Lina kaşlarını çatarak karışanda duran Emirhan'a baktı bense gülmemek için kendimi tutmaya çalışıyordum ama pek başarılı olduğum söylenemez.
"Kızın yanında küfür etmesene ya!" Küçükkende bu kadar huysuzdun.
"Huysuzluk yapma Lina küçücük kız ne anlayacak küfürden." Maya sakince Lena'nın kucağından inerek yanıma geldiğinde kucağıma alıp yanağını öptüm. "Baba birinin ses telleri nasıl si-" "hey hey dur bakalım orada küçük hanım, devamını getirmek yok."
Az önce Emirhan kızıma, düzelteyim kızımıza küfür öğretmişti. Emirhan'a ben de Lena'da sert bakışlarımızı yönelttiğimizde Emirhan teslim olur gibi ellerini iki yana kaldırmıştı.

Aniden telefonuma bildirim geldiğini hissetim önemsiz olduğunu düşünüp an'a odaklanmaya karar verdim.

PlütonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin