avm gelen ekler ayrılıyo muydu la
-Aağh! ~Petra
Yüzüstü yattığım yatakta sinirle alarmin kapama düğmesine basmaya çalışırken yastıkla kulaklarımı kapatıyordum. Siktiğimin şeyi kapanmıyor ki! Kalkıp sakin bir şekilde -kesinlikle sakin- kapadım.
-Amına koyduğumun alarmı! ~Petra
Sonunda kesildiğinde sesi rahat bir oh çektim. Ama şimdi hiçte rahat değildi, gitmem gereken bir iş vardı. Yorganım hâlâ omuzlarımın üzerindeyken lavaboya gittim, yüzüme uykumu açmak için su çarptım. Ardından mutfağa ilerleyip ne yapsam diye düşünmeye başladım, sorun şu ki hepsine üşeniyorum. Sonunda canım çektiğinden salata yapma kararı aldım, çünkü neden olmasın? Domatesleri doğradığım sıra ses geldi.
-Kim lan bu amın evladı sabahın köründe! ~Petra
Bıçağı sertçe doğrama tahtasının üstüne bıraktıntan sonra kapıya gittim, pat diye açtığımda karşımda Tom duruyordu. Bana bakınca gülen yüzü biraz garipleşti.
-Noldu ya? ~Tom
-Yok bir şey geç. ~Petra
Yüzünü buruşturarak içeri girdi, karşıma geçince öylece duruyordu.
-Neye sinirlendin? ~Tom
-Sinirlenmedim bir şeye. ~Petra
-Hee belli oluyor. ~Tom
-Ya. ~Petra
Yaklaşıp kafamı göğsüne yasladım.
-Uykum var. ~Petra
-Uyu. ~Tom
Ellerini saçlarımda gezdiriyor, hafifçe okşuyordu. Diğer eliyle ise açık kalan kapıyı kapadı.
-İş var. ~Petra
-Gitme. ~Tom
-Demesi kolay. ~Petra
Başımı kaldırıp dudaklarımı öptü.
-Günaydın. ~Tom
-Günaydın. ~Petra
Gülümsediginde bende farkında olmadan gülümsemeye başlamıştım, sebebi Tom. Çok şirin duruyor!
-Aç mısın? ~Petra
-Hem de çok. ~Tom
-Salata yer misin? ~Petra
-Sen yaptıysan her şeyi yerim. ~Tom
-Bitmek üzereydi. ~Petra
Geri dönüp mutfağa ilerlerken omuzlarımdan bir ağırlığın gittiğini hissettim, arkama döndüğümde Tom'un elinde yorgan vardı.
-O hâlâ üstümde miymiş ya... ~Petra
Kıkırdarken alıp odama götürdüm, yatağın üstüne fırlattım. Mutfağa geldiğimde Tom tezgahın önünde bekliyordu.
-Yardım edeyim mi? ~Tom
-Gerek yok. ~Petra
Son malzemeleri de ekledikten sonra hazırdı, tabakları masaya bıraktım. Karşılıklı oturup yemeye başladık, gerçi Tom beni izlerken pek rahat değildi.
-Önüne döner misin? ~Petra
-Dönüğüm zaten. ~Tom
-Ya, başka yere bak. ~Petra
-Hayır. ~Tom
Çatalla bir yudum alırken birazı üstüme dökülmüştü.
-Üstüne dökmeni izlemek daha eğlenceli. ~Tom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑆𝑝𝑖𝑘𝑒𝑟 - 𝑇𝑜𝑚 𝐾𝑎𝑢𝑙𝑖𝑡𝑧
FanfictionBelki o gün buluşmasaydı gözlerimiz ikimizde yaşamazdık hiç birini. Ya da sırf bir kaç güzel an için değer miydi kötü geçen günlerimiz?