1

1.3K 48 19
                                    

"Erkan oğlum bir bakar mısın ? "

"Efendim Reşat abi."

"Şu benim arabada,  kutular var oğlum benim adım atacak halim kalmadı zahmet olmazsa benim dükkana onları taşıyabilir misin? Çok sıcak be oğlum ."

"Taşırım Reşat abi sen geç otur. Çocuklar sana soğuk bir şeyler getirsin dinlen."

Reşat abi benim kafemin yan tarafına, yeni açılan mantıcı dükkanın sahibiydi. Yaşı baya büyüktü sanırım ,çünkü oldukça yaşlı gözüküyordu. Yiğeniyle birlikte dükkanı işlettiğini duymuştum. Ama daha yiğeniyle  tanışma fırsatım olmamıştı.

Anlattığı kadarıyla yıllardır başka bir semtte işlettikleri dükkanı, sebebini bilmediğim bir nedenden ötürü buraya taşımışlardı.

Bende anlattıklarını dinleyip ayrıntılarını fazla kurcalamamıştım.

"Reşat abi ben kutuları bırakıp geliyorum sen keyfine bak olur mu?"

"Tamam oğlum sağolasın. "

Dediğinde hızlıca park yerinin oraya gidip kutuları yüklendim.

İki kutuyu üst üste yükleyip ilerlemeye başladığımda ise önümü zor görür hale gelmiştim.

Ağır aksak dükkanın önüne geldiğimde sertçe bir şeye çarptığımı fark edip kutuları yere bıraktım.

"Ananı sikeyim ne oldu lan." Deyip doğrulduğumda yerde yatan bir genç görmeyi beklemiyordum.

Hızlıca yanına adımlayıp tekrar yere eğildiğimde

"Çok özür dilerim seni görmedim iyi misin?"dedim.

çocuk eliyle kalçasını tutmuş ovalıyordu.

"İyiyim iyiyim biraz sert düştüm sadece."

Dediğinde çocuğa dikkatlice incelemeye başladım.

İçimden kocaman bir siktir çekip çocuğun suratından kendimi almaya çalıştım.

Çok güzel bir çocuk duruyordu tam da karşımda.  Yaşı kaçtı acaba lütfen biraz büyük olsun diye geçiriyorumdum içimden çünkü taş patlasın en fazla 18 19 gösteriyordu.

Kendime gelmeyi akıl edip çocuğa

"Gel ayağa kalkmana yardım edeyim."
Diyerek elimi uzattım.

Oda elini bana uzatmıştı.

Elini tuttuğumda ,ellerinin bile bir erkek eline göre ne kadar narin ve ince olduğunu fark etmiştim. Dikkatimi çeken diğer şeyde tırnakların da ki ojelerdi.

Yakından bakmadığın sürece anlaşılmayacak bir renkte olsada dikkatli baktığım için hemen anlamıştım.

Oda tırnaklarına baktığımı fark edip hızlıca elini elimden kurtarmıştı.

Tedirgince

"Teşekkür ederim." Diye sessizce söylendiğinde

"Sana çarpan benim birde teşekkür ediyorsun. Asıl ben özür dilerim dikkatsiz davrandım. Az daha benim yüzümden yaralanıyordun. "Dedim  heyecanımı sesimden uzak tutmaya çalışarak.

"Elinde kutular vardı göremedin ,sorun değil. Hem iyiyim de zaten ."

" kalçanı tutuyorsun ama umarım çok incinmemişsindir.  İstersen doktora Gidebiliriz ne dersin?" Dediğimde

Ufak bir kıkırtı şeklinde güldüğünü görmüştüm.

Allah'ım çok güzeldi gülerken mavi gözleri kısılıyordu. Ve yanağında tatlı bir gamzesi vardı.

Ahenk  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin