3

597 38 17
                                    

"Burası baya otantik bir yer." Dedim etrafı incelerken

"Yani bilmem ,bence sadece eski işte." Dediğinde ,sobanın yanında bir yere kurulmuştuk.

Görünüşünü istemsizce izlemeye devam ediyordum. Gözüme bu kadar güzel gelmesi normal değildi.

Özellikle dudakları baya ilgi çekiciydi. İstemsizce dudaklarına takılı kalırken o da neye baktığımı anlamış şekilde gülmeye başlamıştı.

" dudaklarım orijinal ."Dedi gülmeye devam ederken

Bende kendime gelmiş gibi .

"Özür dilerim . Ah çok aptalım sadece güzel duruyor." Diyebildim.

Sıçıp , batırıp, üstüne mum dikmem konusunda ,bir ara kendimi kutlamalıydım.

"Sorun yok. Dudaklarım galiba vücudumda ki en güzel yer ." Dedi kendi de gülerek.

" bence başlı başına güzel gözüküyorsun." Dediğim de ne oluyor bana tut şu çeneni Erkan diyen iç sesime hak versem de kendimi durduramıyordum.

"Teşekkür ederim. Bende bunu çok duyuyorum." Dedi oda bana gülerek.

" kendini beğenmiş." Dedim bende onun tavırlarına eşlik ederek.

Yine ikimizde gülümsüyorduk.

İçeceklerimizi sipariş verdikten sonra havadan sudan konuşmaya devam ettik.

Neredeyse saçma sapan her şeyi konuşmuştuk ama birbirmiz hakkında hiç bir şey sormamıştık. Bu düşüncemi bozan soru ondan gelmişti.

" evli misin peki? Gerçi yüzük falan görmedim ama." Dediğinde onun da benim hakkımda bir şeyleri merak ettiğini bilmek , hoşuma gitmişti.

" Hayır değilim.  Hiç evlenmedim. Sen?"

O bu sorduğum soru çok tuhafmış gibi kocaman bir kahkaha attı.

" Hayır evlenmedim hiç." Dedi biraz daha sakinleştikten sonra.

"Anladım. " Diyebildim sadece .

" peki neden hiç evlenmedin?" Diye sorduğunda  afallamıştım. Nedense bu konuyu uzatmasını beklemiyordum.

Şimdi ona ben erkek seviyorum diyemeyeceğim için geçiştirici bir cevap vermeye karar verdim.

" evlilik insanı değilim diyelim peki ya sen?"

" bende senin gibi düşünüyorum diyelim o zaman. Peki ya sevgilin yada görüştüğün biri var mı?"

Aslında sohbet dahilinde sorulabilecek sorular olsa da Aras'ı beğendiğim için beni zorlayan sorular oluyordu.

Cevap vermeyi düşündüğümden daha çok uzattığım için sanırım.

" fazla mı özele girdim. Özür dilerim cevap vermek zorunda değilsin öylesine sordum zaten." Diye konuşmaya başlamıştı.

" yok önemli değil.  Sevgilim yok , görüştüğüm birileri bazen oluyor ." Dedim dürüst olmaya çalışarak.

" eğlenmeyi seviyorsun anlaşılan." Dedi suratında ki İmayı anlayabiliyordum.

" evet eğlenmeyi severim ama bu konuda tek başıma adım atmakta iyi değilim. "

"Nasıl yani?"

" Yani aslında oldukça çekingen biriyimdir."

" Gerçekten mi ? Hiç öyle bir havan da yok aslında ."

" Evet görünüşümün aksine biraz daha içine kapanık biriyim. İletişim kurma kısmı bana biraz zor geliyor." Dediğimde hala şaşkın gözlerle bana bakıyordu.

Ahenk  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin