15

456 29 5
                                    

Aklımda tek bir cümle vardı yavaş olmam gerekiyor. Dudaklarını öperken , tenine dokunurken , belini kavrarken canını yakmamam gerektiğini kendime tekrar edip duruyordum.

O kucağımda kendini bana böyle sürterken , sakinliğimi koruyup , hareketlerimi dizginlemeye çalışmak çok zordu.

Ben bu zamana kadar yatakta hep istediğim şekilde davranmıştım. Daha önce kimse bana çok sertsin diye bir uyarıda bulunmamıştı.

Arada yavaş ol dedikleri oluyordu ama baştan sonra yavaş olmam gereken bir durum daha önce hiç olmadığı için, oldukça zorlanıyordum.

İçim, Aras'ı  altıma alıp her yerini öpüp iz bırakıp canını acıtmak istese de,  kalbim onun canının yanmasını asla istemiyordu .

Kalbim ve sikim arasında kalmak gibi bir durum başıma ilk defa geliyordu ve ben tabi ki seçimimi kalbimden yana kullanacaktım.

Önceliğim kendi mutluluğum değil artık Aras'ın mutluluğuydu.

" Erkan sadece ısırma , her yerimi öpmeye ve yalamaya devam et lütfen." Dedi dudaklarıma öpücükler kondururken

Daha rahat edebilmek için Aras'ı kucağıma alıp yatak odasına doğru sürükledim.

Onu yatağa doğru yaslarken,  bende bütün ağırlığımı vermemeye çalışarak üzerine doğru uzandım. Tekrar dudaklarına kapandığımda

" tadın çok güzel Aras." Diyebilmiştim.

" daha fazla tadıma bak ozaman." Dediğinde utangaç halleri hala devam etse de biraz daha rahatlamış olduğunu fark etmiştim.

Bu söyldiğiyle Onu biraz daha doğrultup,  üstünde ki tişörtten kurtuldum.

Şimdi güzel vücudu tamamen gözlerimin önündeydi. Bedeninin hala bazı yerlerinde sarıya yakın ufak morluklar olsa da , eskiye göre gayet iyi durumdaydı.

Bedeninde ki her bir morluğun üzerine ufak öpücükler bıraktım.

" canını yakan herkesi dünya üzerinden silmek istiyorum. " Dedim kokusunu içime çekerek.

" artık canımı kimse yakamaz sen varsın."

" senin için buradayım." Dedim kasıklarına doğru öperek inerken.

Aras ise belini daha çok kıvırıp , kendini bana daha çok yaslamaya çalışıyordu.

" Şimdi şu üstündekilerden tamamen kurtulalım." Deyip pantolunu çözmeye başladım.

İç çamaşırı ile birlikte üstünde ki her şeyden kurtulduğum da, özgürlüğe kavuşmuş kalkık aletine aç gözlerle baktım.

Aleti en az benim kadar büyüktü  , bu benim daha da tahrik olmama sebep olmuştu.

" çok güzel." Deyip aletinin tepesine ufak bir öpücük bıraktım.

" yapmak zorunda değilsin. " Dedi doğrulmaya çalışarak.

" sen şaka mı yapıyorsun . Bunu yapmak için ölüyorum şuanda rahat dur Aras." Diyerek bedenini yatağa tekrar yatırdım.

Aletinin etrafına öpücükler bırakırken , onun altımda böyle kıvranmasına bitmiştim.

Daha fazla bende beklemek istemeyerek aletini baştan aşağı yalayıp ağzıma aldım.

Bu hareketimle derin bir inleme kazandığımda bu beni daha çok iştaha getirmişti.

" inlemenin güzel olmasını bekliyordum ama böylesini hayal bile edemezdim." Dedim aletine öpücükler bırakırken.

" ah Erkan ben çok mu ses çıkartıyorum."

Ahenk  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin