O geceden sonra , aradan bir hafta geçmişti. Aras'ı Dükkanda biraz görebilmiştim ama yine de muhabbetimiz biraz kesilmiş gibi hissediyordum.
Ben, iki kere yanına uğradığımda, birinde üstün körü sohbet etmiş , diğerindeyse mutfaktan hiç çıkmayıp beni amcasıyla bırakmıştı.
O ise hiç dükkanıma uğramamıştı.Bir şeyler tersti hissediyordum. Mesajlarıma cevap atıyordu ama mesafeli ve kısaydı , ben mesaj atmadan da asla mesaj atmamıştı.
Sanırım onu bir şekilde rahatsız ediyordum yada etmiştim. Bilmiyordum ama cevabını çok merak ediyordum. Onunla son kez konuşup ,ondan uzak durmaya karar verdim.
Ondan çok hoşlanmıştım ama her şey aleyhime işliyordu. Bence kesinlikle düz biri değildi Hissediyordum... o gece beni öptüğü gibi bir erkek bir erkeği genellikle öpmezdi. Hemde birbirmize olan davranışlarımızda, aramızda ki elektrik bir şekilde kendini belli ediyordu.
Ama, amalar hiç bitmiyordu. O beni sanırım istemiyordu , hem istese dahi ben ilişki istemiyordum. Yanında , yakınında olmayı istiyordum ama ilişki diyince tüylerim diken diken oluyordu.
Birini hayatına almak bana göre dünyanın en büyük sorumluluğuydu ve ben bu sorumluluğun altına kesinlikle girmek istemiyordum.
Aras'ın tatlı kişiliği ve güzelliği aklımı bulandırıyordu. ZTen ben bir ilişkiyi kabul edecek duruma gelsem de ,karşı taraf beni istemedikten sonra bu düşüncelerde çok boştu.
Ben bu Düşüncelerle boğuşurken, hızlıca bir karar verip , mantıcı dükkanına doğru ilerlerdim.
Dükkan da müşteri kaynıyordu. Gerçekten çok yoğun çalışmaya başlamışlardı.
Reşat abi kasa da hesap işleriyle uğraşırken
" hoşgeldin oğlum." Demişti.
" hoşbulduk abi. Maşallah yoğunsunuz."
" şükür öyle oğlum. Burası bize iyi geldi. Aç mısın hemen mantı hazırlatayım. "
" yok abi ben bir Aras' ı görecektim. Mutfağa girsem sorun olur mu?"
" yok oğlum ne sorunu buyur geç. Oda içeride nefes almadan çalışıyor . Mutfağa bir eleman aldık ama yetmiyor. Bir tane daha alacağım , aklında bulunsun tanıdığın falan varsa , ihtiyaç var."
" tamam abi. Aklıma not ettim. Görüşürüz."
Deyip İçeri doğru adımladım.
Dışarısı ne kadar soğuksa, mutfakta tam tersi o kadar sıcaktı. Bir sürü tencere , tabak , kaynayan mantılar . İçeride çok hararetli bir ortam vardı.
Beni görmeyen Aras'a " merhaba." Diyerek seslendim.
Oda işine dalmış olduğu için, sesimle irkilmişti .
Şaşkın bir şekilde " Erkan hoşgeldin." Dediğinde bu tatlı hallerine gülümsemiştim.
" çok yoğunsun belli ama sana bir şey söylemek için gelmiştim. Bir beş dakika gelebilir misin ?"
"Tamam." Deyip Hızlıca yanıma adımladı.
" çok yoğunum Erkan kusura bakma ama çok mu önemli?" Dediğinde yine o soğuk tınısını hissediyordum.
" affedersin haklısın. Ama seninle konuşmak istediğim bir konu var. Şuan müsait değilsin belli . Ama akşam dükkanı kapatmadan bana bir beş dakikanı ayırabilir misin. Söz veriyorum seni uzun tutmayacağım. " Dedim.
Artık emindim. Benden uzak durmaya çalışıyordu . Bende ona istediğini verecektim.
Gözlerini gözlerimden çekmeden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahenk (TAMAMLANDI)
RomanceTAMAMLANDI.... Yanılsama'dan Erkan'ın hikayesi. kısa olacaktır. bağımsız okunabilir.