14

463 30 12
                                    

ARAS

Nefeslerimiz birbirine karışırken , olan durumu hala algılamaya çalışıyordum. Hararetli bir öpüşme sonrası birden kendimi Erkan'ın altında bulmuştum. Bütün ağırlığını vererek üstüme doğru kapandığında , bu işin öpüşmekle bitmeyeceğini anlamıştım.

Elleri anında kalçamı bulmuş ve beni kendine doğru bastırmaya başlamıştı. İçinden bambaşka bir Erkan çıkmasını şaşkınlıkla izliyordum. Evet bende çok istiyordum ama bu bambaşka bir durumdu.

Boynumu ,yüzümü , ellerimi her yerimi öpmesinin dışında,  ufak ısırıklar bırakıyor bazen şiddetini artırıyor sonra tekrar ısırdığı yeri öpüp yalıyordu.

Elleri bir kez daha kalçamı bulup sıktığın da ağzımdan istemsizce bir inleme kaçırmıştım.

İnlemimi duyunca

" bir daha inle." Diyerek dudağımı ısırmıştı. Dudağımın kanadığını fark edince

Öpüşmeyi kesip ,şaşkın gözlerle Erkan'a bakmaktan kendimi alamadım.

Oda bu durumu fark etmiş olacak ki  kendini hızlıca üstümden çekip

" özür dilerim ." Demeye başlamıştı.

" özür dilerim gerçekten çok ileri gittim. Bir anda böyle kendimi kaptırdım." Diyerek kendini açıklamaya çalışmasına istemsizce güldüm.

İşte eski Erkan anında geri gelmişti. İki farklı kişiliğini şahit olmak beni biraz ürkütmüştü.

" tamam dur özür dileme şaşırdım sadece." Diyerek onu sakinleştirmeye çalışıyordum.

" ben gerçekten bu kadar ileri gitmemeliydim. Seni zor durumda bıraktım. Düşüncesizlik ettim. Tabi ki hazır değilsin ben birden böyle olunca dayanamadım sadece. Bunu çok uzun zamandır istiyordum." Dedi yine tatlı tatlı bir şeyler anlatmaya çalışırken.

" Erkan lütfen sakin." Deyip yüzünü yüzüme çevirdim.

" bak bana ve sakinleş , küçük bir çocuk değilim ben. Bende seni istiyorum . Sorun ileri gidip gitmemiz değil. Sadece beni şaşırttın." Dedim kendimi açıklamaya çalışarak

" nasıl yani. Sana dokunduğum için rahatsız olmadın mı?"

" Hayır neden olayım bende sana dokunmak istiyorum . Sorun birbirmize dokunmamız değil. Sadece nasıl desem."

" lütfen söyle dürüst olmanı isterim."

" yani biraz sert. Bana göre yani belki sen tabi öyle seviyorsundur ama benim biraz canım acıdı. " Dedim bende ufaktan utanmaya başlamıştım.

Alışık değildim ilk defa böyle bir tavırla karşıya karşıya kalmıştım. Daha önce zaten bir Tahsin'le birlikteliğim olmuştu. Pek deneyim sahibi değildim. Belki de işler böyle yürüyordu.

O bu söylediğime kocaman bir "ohh ." Çekmişti.

" bir an çok ileri gittiğimi ve başlamadan işleri bağırdığımı düşündüm. Çok rahatladım şuanda." Dedi gülmeye başlarken

Bende onunla gülüp " çok deneyimli değilim. Seni hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum. " Dedim içimden geçenleri bir bir dökerken.

"Böyle bir şey mümkün değil. Seninle olan her şey , her an , her saniye benim için çok değerli. Asıl ben seni hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum."

Söylediği her şey yanaklarımın daha çok kızarmasına sebep oluyordu.

ikimizde birbirmizden hoşlandığımızı, istediğimizi söylemiştik ama sevgili olduğumuzu söylememişti ve ben bunu bilmek istiyordum.

Ahenk  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin