Aradan bir ay geçmişti. Hiç birlikte olmadığım birini özlüyordum. Arada bir görmek de bana iyi de gelmiyordu.
Bu aralar Tahsin'i burada çok görüyordum ve adamın bakışları sürekli beni buluyordu.
Ne bulmuştu bu çocukta anlamıyordum. Büyük bir keko olduğu daha bir kilometre öteden anlaşılıyordu. Elinde tesbih ve zincir bir kolye , kömür karası saçlar , cılız bir vücut . Benim gibi şekilci birine , büyük bir hayal kırıklığı yaşatmıştı Tahsin'in tipi.
Gerçi yakışıklı olması benim açımdan daha kötü olurdu ama yine de Aras'ın yanına yakıştıramamıştım. Fazla ağır abi tiplerden zaten hoşlanmazdım ve çocuk ben belayım diye geziyordu. Arada bana bakarak çakısını çıkartıp oynuyordu falan.
Sabır çekerek bende gözlerimi çekmiyordum çocuktan. Kaç yaşında bu, hala ergen tavırları sergiliyor diye düşünmeden edemiyordum., Bu hareketleri yüzünden ,bende gülmeme engel olamıyordum.
Biz hala bakışırken yanına Aras gelmişti. Ve Aras 'a beni göstererek bir şeyler söylemeye başladı.
Aras'ta kolundan tutup içeriye çekmeye çalışıyordu.
Bu çocuk marazlanacak yer arıyordu sanırım. Birden bana doğru el kol hareketi yaparak
" Ne bakıyon oğlum sen hayırdır?" Dediğinde konuşma üslubuna göz devirdim.
" Ne oldu paşam bizi mi beğenmedin. Böyle üstten üstten bakmalar falan bir derdin mi var sen söyle bakim bana bir."
Ulan yer cücesi bir vuracağım yapışacaksın duvara diye düşünsem de Aras 'ı düşünüp sakinleştim.
" Hayır yanlış anladın sanırım. Öyle dalmışım sadece." Diyerek olabildiğimce kibar oldum.
" heh şöyle adam ol. Herkes yerini bilecek." Dedi bana göz dağı verdiğini düşünerek. Çakı dan falan korktuğumu düşündü sanırım. Tam bir mal diye düşünüyordum.
Zaten gözlemlediğim kadarıyla Aras'a olan tavırları , davranışları çok sert ve umursamazdı.
Bir kaç kere ikili arasında bağırış sesi bile duymuştum. Hatta ikili arasında bile sayılmazdı. Tahsin bağırıyordu, Aras ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Ben bunları düşünürken
Aras hala Tahsin'i içeriye sokmaya çalışıyordu.
O sırada Tahsin Aras'ın ellerini tutup hızlıca üzerinden attı.
" e yeter be . Çekiştirip durma . Gelmiyorum içeri falan ." Diyerek Aras'ı ittirdi.
Bu hareketiyle birlikte
" lan sen ne yapıyorsun?" Diyerek üstüne yürüdüm.
Tahsin'de ne olduğunu anlamayarak bana bakmaya başladı.
"Seni sikerim lan. Sen kime öyle dokunuyorsun hayvan herif." Dediğimde
Oda benim üstüme doğru gelerek
" lan asıl sen kimsin. İstediğim gibi dokunurum Aras'a sana mı soracağım. Siktir git elimde kalacaksın." Dedi.
Bu sırada Aras , aramıza girip bizi sakinleştirmeye çalışıyordu.
" lütfen Tahsin hadi gel içeri girelim. Kavga çıkartma."
" Lan ben mi kavga çıkartıyorum. Delirtme beni Aras." Diye çenesini tutup sıktığın da
Ben de ipler tamamen kopmuştu.
Aras'ı tuttuğu elini alıp, Geriye doğru kıvırdım.
O acıyla yere doğru kapaklandığında
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahenk (TAMAMLANDI)
RomanceTAMAMLANDI.... Yanılsama'dan Erkan'ın hikayesi. kısa olacaktır. bağımsız okunabilir.