16

404 26 8
                                    

Günün ikinci bölümü ... attığım diğer bölümü okumayı unutmayın.

******

Yanımda uyuyan bedene uzun uzun baktım. Nasıl bir sevap işlemiş olabilirdim ki bu kadar güzel bir varlık beni bulmuştu.

Hala fiziksel görüntüye olan düşkünlüğümden tamamen kurtulamamıştım.

Tamam şuan da Aras çok çirkin olsa da yine onu severdim ama onu fark etme sebebim bile suratının güzelliğiydi.

Kaşı , gözü , ağzı , burnu altın oran gibi suratında parlıyordu.

Suratını biraz daha izlemekten kendimi alamıyordum. Uyurken büzüştürdüğü dudaklarını öpmemek için baya bir iradeli olmam gerekiyordu.

Yine de onu uyandırmak istemediğim için dayandım.

Yataktan yavaşca kalkıp , kısa bir duş aldım.

Mutfağa ilerlediğimde sessiz olmaya özen göstererek , kahvaltı hazırladım.

Keyfimin oldukça yerinde olması , aşk işinin ne kadar tuhaf olduğunu bir kez daha düşündürtürmüştü bana.

Biri sadece varlığıyla dünyanızı aydınlatıyor ve size neşe katıyordu.

Tekrar odaya gidip sessizce yanına uzandım. Şimdi az önce hayalini kurduğun dudaklara öpücük kondurabilirdim.

Yavaşca eğilip tüy kadar hafif bir öpücük bıraktım önce , sonra peşi sıra bir kaç öpücük daha . Baktım uyanmıyor daha abartarak uzun uzun kapandım dudaklarına.

En sonunda yüzünde bir gülümsemeyle durduğunu fark edince uyandığını anlamıştım.

" günaydın sevgilim." Dedim saçına ufak öpücükler bırakmaya devam ederken.

" rüya değil değil mi?" Dddi gözlerini kısarak bana bakarken

" oldukça gerçeğim kontrol etmek ister misn?"

" çok isterim." Deyip bana sıkıca sarıldı.

Bir kaç yerime sıkarken

" tamam inandım gerçekmişsin." Dedi.

" tüh ya böyle mi kontrol edecektin ben başka şeyler hayal etmiştim." Dedim gülerek.

" bu sefer kanmam. Sabaha kadar bu son Diyerek beni kaç kere kandırdın çok yorgunum ve sanırım artık üstüne oturabileceğim bir kalçam yok."

" ah Kibarlıktan göte kalça dermiş aşkıma bak sen. " Diyerek ellerimle dudaklarını büzüştürdüm.

Ufak bir öpücük bırakıp

" kahvaltı hazır demeye gelmiştim zaten."

" sen şimdi uyanmadın mı?"

" yok biraz oldu. Hadi gel sana çikolatalı ekmek yapalım. "

" tamam bana on dakika ver . Hemen geliyorum. " Diyerek ayağa kalktığında

" ah ." Diye inlemişti. Sanırım dün gece biraz fazla zorlamıştım. Anında pişman olup yanına gittim.

"İiyi misin çok abartmışım sevgilim çok mu canın acıyor"

" iyiyim yemekten sonra ağrı kesici içerim. Ve hayır bende istedim sorun yok."

" yıkanmana yardım edeyim mi ? Söz uslu duracağım. "

" yok aşkım sen geç içeri geliyorum şimdi."

" aşkım diyen ağzını ısırırım. "

" hemen ısır zaten öperim yok."

" alışkanlık."

Ahenk  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin