Ellerimin üstü hep yara bere olduğu için bunu Aras'tan saklama ihtimalim yoktu.
Zaten aramızda gizli saklı olmasın istediğim için anlatmayı düşünüyordum ama uygun bir şekilde nasıl anlatacağımı düşünüp duruyordum. Gün içerisinde bir kaç kez aramıştı , bense geçiştirerek eve gelince anlatacağımı söylemiştim.
Eve doğru gittiğimde saat epeyce geç olmuştu. Bu gece de burada kalmasını istiyordum ama ısrarcı olmakta istemiyordum.
Eve girdiğimde beni kapıda karşılamasıyla bütün sinirim geçmişti.
" hoşgeldin sevgilim." Diyerek bana sıkıca sarıldı.
" hoşbulduk." Deyip dudaklarına uzun bir öpücük kondurdum.
" Hadi elini yüzünü yıka gel sana yemek yaptım."
" tamam " Dediğimde hala ellerimi fark etmemiş olmasıyla biraz rahatladım.
Ama birazdan görecek olmasının gerginliği hala üzerimdeydi. Ne tepki vereceğini bilmediğim için gerginliğim daha da çok artmıştı.
Acaba Tahsin 'e zarar verdim diye bana kızar mıydı? İşte en çok korktuğum şey buydu.
Mutfağa girdiğimde mükemmel bir sofra beni bekliyordu.
"Ellerine sağlık Aras , sofra çok güzel gözüküyor. Çok yorulmuş olmalısın."
" önce tadına bak belki de sevmeyeceksin. Ayrıca hiç yorulmadım. Seni beklerken oyalanmış oldum." Deyip önüme çorba koymuştu.
Elime kaşığı alır almaz
" Erkan. " Diyerek ellerimi tuttu.
" ne oldu sana." Dedi telaşlı bir şekilde.
" dur sevgilim lütfen sakin ol ve otur anlatacağım her şeyi ben iyiyim. " Dedim
Baştan söylemediğime şimdiden pişman olmuştum. Böyle görünce daha çok telaşlanmıştı.
" nasıl iyisin şu ellerine bak." Dedi tekrar ellerimin üstüne doğru dikkatle bakarak.
" bak bana bakalım güzel surat. İyi olduğumu görmeni istiyorum. Anlatacağım ama önce bir sakinleş."
"tamam hemen anlat dinliyorum." Dediğinde Baştan sona her şeyi yalansız dolansız açık bir şekilde anlattım.
Beni dinlerken yüzünü dikkatli bir şekilde izliyordum.
Konuşmam bittiğinde derince bir nefes aldım.
" çok kızdın mı bana." Diye sormadan edemedim.
" sana neden kızayım Erkan tek endişem sana bir şey olması. Geri kalan her şeyi ben sileli çok oldu. Sana zarar gelmesin tek istediğim şey bu." Dedi ellerimin üstüne öpücük kondururken.
Üstümden çok büyük bir yük kalkmıştı. Nedensizce hala Tahsin'i düşünür mü acaba diye kafamın içinde düşünceler dönüp duruyordu. Aldığım cevap ile bütün beynim sakinlemişti. Artık gülümsüyordum.
" çok rahatladım. " Dedim gülümsemeye devam ederek.
" gerçekten sana Tahsin'i dövdün diye kızacağımı mı düşündün oh iyi olmuş. Beter olsunlar. Sana kızmamın tek sebebi olabilir oda o salak adam yüzünden kendine zarar vermiş olman. Başımıza daha büyük bir bela olmasından korkuyorum."
" hiç bir sikim yapamaz o beyinsiz. Hele yapsın bak ona neler yapıyorum."
" ya senden şikayetçi olursa."
" olsun . Kim birini dövdü diye içeri girmiş ki ben gireyim. Hiç bir şey olmaz merak etme. "
" çorbalar soğudu. Bekle tekrar ısıtayım. " Diyerek ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahenk (TAMAMLANDI)
RomanceTAMAMLANDI.... Yanılsama'dan Erkan'ın hikayesi. kısa olacaktır. bağımsız okunabilir.