5

525 34 13
                                    

" Tahsin? " Dedim.

O da o an ne söylediğinin yeni farkına varıyormuş gibi telaşlanmıştı. Ne diyeceğini bilemez davranışlarına bir son vermek için hızlıca konuya girdim.

" korkma ...homobofik değilim. Olamam da zaten, bende eşcinselim. Bence sende bunu zaten anladın."

" anlamıştım evet ama emin değildim. Homofobik çıkmandan bir an için çok endişelendiim. Sana bunu söylemek istememiştim. Laf arasında fark etmeden pot kırdım. Zaten ne geldiyse başıma bu dilim yüzünden geldi."

" yöneliminin bilinmesi bazen çok korkutucu olabiliyor anlıyorum."

" bunu en kötü şekilde birinci elden deneyimledim emin olabilirsin."

" anlatmak istersen dinlerim. Nasıl olsa bu gece son gecemiz." Dedim gülümseyerek.

" o zaman bir çay yapsam iyi olur." Dedi gülerek

" olur. Bende marketten bir şeyler alıp geleyim çayın yanına."

" tamam  " Dediğinde İçimde ki hüzünle markete doğru ilerlemiştim.

Gerçekten sevgilisi olması fikri kalbimi ağrıtıyordu. Bugünden sonra o konuşmak istese de ben asla konuşmazdım.  Kimsenin ilişkisinde çıkıntı olmaya niyetim yoktu.

Ama en azından bu gecelik Aras'a biraz daha maruz kalıp , İstemsizce Hakkında bir kaç şey daha bilmek istiyordum.

Benim şansım da hoşlanabildiğim bütün insanların hayatında birileri olması olabilirdi. Acaba buda benim lanetim mi diye düşünmeden edemedim.

Marketten bir şeyler alıp , tekrar dükkana adımladım.

Oda çayı demlemiş , oturmuş beni bekliyordu.

" geldim." Dedim gülümsememi yüzüme takınarak.

" bir sürü şey almışsın. Kilo yapar hep bunlar."

"Bir geceden bir şey olmaz."

"Pekala."

" Şimdi en başından her şeyi bilmek istiyorum dersem çok mu ileri gitmiş olurum ."

Güzel gamzesiyle

" Hayır ama sıkılabilirsin . Çünkü hikayem daha ben doğmadan başlıyor."

" beni dert etme. Meraklı biriyimdir."

" sen kaşındın. Başlıyorum o zaman."

" hikaye dinlemeyi severim. Başla bakalım"

" pekala...Aslında çok klasik bir hikaye. Annemle , babam çok severek evlenmişler. İşte aşk evliliği falan annem baya zengin bir ailenin kızı , babamla müptezelin tekiymiş. Annemde o saf aşk kadınlarından ,kötü çocuk seven iyi aile kızı. Bilirsin işte kadınlar erkekleri düzeltebileceğini  düşünür durur. Sanırım bu özellik annemden bana da miras kalmış." Deyip acı bir şekilde gülümsedi.

" Neyse işte annemin ailesi istemiyor ama yine de annem babama kaçıyor. Kaçtığı için de dedem tarafından red ediliyor. Dedem de, dediğim dedik çok katı biri. Bütün para pulu kesiyor annemden. Babam zaten fakir , eline geçen parayı da , uyuşturucu alkole yatırıp duruyor. Bunların bu aşık halleri , bu parasızlık yüzünden üç ay falan sürüyor. Sonra bu para mevzusu, ufak ufak kavgalara sebep olmaya başlıyor , bir süre sonra ise  iş şiddetli boyutlara geliyor. Annem her seferinde babamın düzeleceğini  düşünüp, biraz daha fazla mücadele veriyor. İşte hayatı boyunca hiç çalışmamış kadın temizliklere falan gitmeye başlıyor. He bu arada babam için okulu bıraktığını söylememe gerek yoktur sanırım. Lise bile bitmiyor anlayacağın. Ev için getirdiği parayı da babam kumar , alkol , uyuşturucu batağında bitirip duruyor. En sonunda canına tak edip evi terk edecek ama klasik olan olup , annem hamile kaldığını öğreniyor.  "

Ahenk  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin