10

454 33 12
                                    

Odaya girip suyu verdim.

Oda yine biraz sakinleşmişti.

" sonra onu terk ettin ."

" Evet sonrasını sende biliyorsun. Seninle tanıştım . Yeni bir sayfa açmaya kararlıydım ama işte çok aptalım tekrar affettim. Yedi sene Dedim, o benim hayatımı kurtardı Dedim,  bana yalvarıyor beni hala seviyor Dedim. Hep bir şeyler deyip kendimi ikna ettim. Bir iki hafta çok iyiydi . Beni özlemişti , sonra yavaşca sadece iyi olmaya başladı. Dükkana gelip gittiğinde seni gördü. Yan dükkanımda bu kadar yakışıklı birinin olduğunu bilmek onu sinirlendirmişti sanırım. Dükkana daha çok gelmeye başladı. Sürekli seninle ilgili bir şeyler sorup durdu. O gün kavga ettiğiniz gün.  Eve gidince bizde çok büyük kavga ettik. Bana seninle yatıp yatmadığımı falan sordu. Bende ona bağırdım çağırdım. Uyuşturucuyu bırakacağım Demişti ama tam tersi kullanması şiddetlenmişti. Bu yüzden sanırım paronayaları arttı. Artık her gün seninle ilgili evde bir ima duyuyordum. Uyuşturucuyu bırakmalısın dedikçe , o bana seninle ilgili bir şeyler söyleyip duruyordu. Artık ne orospuluğum ne fahişeliğim kalmıştı. Ben artık ayrılmak istiyordum. Bu şekilde olmuyordu. Artık ondan nefret etmeye başlamıştım. Sonra başka bir gün evde otururken kapı çaldı. Gidip baktığımda Tahsin, yanında beni aldattığı kadınla birlikte eve gelmişti. Ne oluyor burada Dedim. Oda artık Nazan'da bizimle birlikte yaşayacak Dedi. İşte hayatımın en büyük şokunu o an yaşadım. Ne diyorsun lan sen diye üstüne gittiğimde, ellerimi tuttu , dediğimi duydun bizimle birlikte kalacak Dedi. İçeri geçip valizlerimi toplamaya başladığımda yanıma geldi. Hiç bir şey olmamış gibi nereye diye sordu. Orospu çocuğu seni terk ediyorum Dediğimde yüzüme bir tokat yemiştim. İkinci bir şoku da o anda tattım.Yedi senedir Tahsin bana bir kere bile el kaldırmamıştı. Gözlerim doldu ve ağlamaya başladım. Yanıma eğildi özürler dilemeye başladı. Ne yaptığının farkında değildi ne dediği anlaşılamıyordu . Sanırım yine fazla uyuşturucu kullanıp gelmişti.  Bırak beni Diyerek kendimi çekmeye çalıştığımda , gidemezsin Diyerek bağırmaya başladı. Sen buraya sevgilini getiriyorsun ve ben hala seninle kalmaya devam edeceğim öyle mi? Dediğimde hepimiz birlikte yaşayabiliriz dedi bana inanabiliyor musun bana aynen böyle dedi daha çok çıldırdım onu itmeye başladım. Gidemezsin deyip duruyordu. Gitmeye çalıştığımda bir tokat daha yedim. Ona vurmaya çalıştığımda gidemezsin deyip beni dövmeye başladı. Kendimi savunmaya çalıştıkça daha çok vurdu."

" orospu çocuğu. " Diye tısladım.  Ellerimi yumruk yapmış bir şekilde kendimi sıkıyordum. Dinlemek bile bana ağır geliyordu ve birde o bunları yaşamıştı.

" en son hatırladığım beni yerde tekmeleyip , gidemezsin hiç bir yere Dediğiydi .Ne kadar öyle baygın kaldım bilmiyorum . Kendime geldiğimde odada kimse yoktu. Sürünerek İçeri geçtiğimde kadının koltukta rahatça oturup televizyon izlediğini gördüm. Tahsin nerede diye sordum. İçki almaya çıktı dedi umursamaz bir şekilde. Gitmeliyim Dedim. Git o zaman dedi. Montumu bulmaya çalıştım , cüzdanım montumun cebindeydi  içine baktığımda kartlarım yoktu. Sadece çok az bir para vardı yine de hızlıca kendimi evden atmaya çalıştım ,Bu halde ne kadar hızlı olabilirsem.  Biraz yürüyerek mahalleden çıktım. Çok karanlıktı kimse görmüyordu. Amcama gidemezdim. Otele gitsem param yoktu ki zaten bu halde de almazlardı. Aklıma o an bir tek sen geldin. Ve işte sonrası da bildiğin gibi." Dedi elindeki suyu yudumlayarak.

Gözündeki akan yaşı elimle sildim.

" o orospu çocuğu için ağlama. " Dedim yüzünü okşayarak.

" onun için ağlamıyorum ki . Aptallığıma ağlıyorum. Onu gerçekten hiç sevmiyorum. Belkide o haklıydı onu affetiğimde onu artık sevmiyordum. Sadece alışkanlığıma tutunmak istedim. Bilmiyorum tek bildiğim büyük bir salak olduğum."

Ahenk  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin