Bugün iş yerinde ki Olan bir karışıklıktan dolayı, eve biraz geç gitmek zorunda kalmıştım.
Eve girdiğimde mutfaktan yemek kokuları geliyordu .
İçeri girdiğimde sandalyeye oturmuş şekilde yemek karıştıran Aras'ı görmek gülmeme sebep olmuştu.
" Ama sen hala iyileşmedin. Ne işin var mutfakta. " Dedim sesimi kızgın tutmaya çalışarak.
"Biraz iyi hissetmiştim ama ne yalan söyleyeyim sonlara doğru ayakta kalmak yordu." Dedi oda gülümseyerek.
" Hadi kapat altını içeri geçelim." Dediğimde
" azıcık daha pişmesi gerek . Sen kontrol et arada o zaman." Dedi.
" tamam tamam. Hadi içeri." Dedim onu mutfaktan kovalayarak.
Yemek yedikten sonra ilk defa
" film izleyelim mi?" Diye sormuştu. Geldiğinden beri ilk defa bir şeyler yapmak istemişti. Genelde yemekten sonra kremlerini sürüyordum oda daha sonra odaya geçip uyuyordu.
Bende çok yorgun olduğunu bildiğim için dokunmuyordum. Şimdi film izleyelim mi diye sorması çok hoşuma gitmişti.
" olur çok isterim." Dedim gülümseyerek.
" tamam ama filmi ben seçerim." Dedi gülümsemesi yüzünde büyümüştü.
" tamam içecekler de benden o zaman. Çay demleyip geliyorum. Sen de seç filmi. Mısır da patlatayım mı?" Diye sordum.
" Hayır demem."
" tamamdır Aras bey siparişlerinizi aldım." Dediğimde yanında ki yastığı bana fırlatmıştı.
"Utandırma beni." Dedi hala gülümseyerek.
Bense çocuk gibi mutlu olarak mutfağa geçmiştim.
Bir süre sonra salona geldiğimde onun da beni beklediğini görüp elimdekileri masaya koydum.
Filmi açtığında sessizce izlemeye başlamıştık.
İkimizde filme kendimizi kaptırmıştık. Filmde ,başroldeki kızın güzelliğiyle ilgili takıntısı anlatılıyordu ve sonunda da kızın güzelliği elinden gitmişti.
Bu sahneyi izledikten sonra Aras gülmeye başlamıştı.
" Ne oldu?" Diye sordum şaşkın bakışlarla bakarak.
" aklıma saçma bir şey geldi." Dedi.
" merak ettim ama şimdi ben ."
" Benimde yüzüm çok çirkin şimdi. Eskiden yüzümü çok severdim. Ama şimdi aynaya bile bakamıyorum." Dedi hala gülümseyerek
" geçici bir şey bu. Bak yavaştan eski haline geliyor hem bence hala çok güzelsin." Dedim bunu çok içten söylemiştim.
Bana hala çok güzel geliyordu. Benim için fiziksel görünüş fazlasıyla önemli olsa da bu halini bile çok çekici buluyordum. Artık her hareketi , tavrı , duruşu bile bana çok cazip geliyordu.
Yüzünün güzelliği ikinci plana düşmüştü bile.
" yalan söylemek sana yakışmıyor. " dedi gözlerini gözlerime dikerek.
" sana asla yalan söylemem. Ben fiziksel güzelliğe aşırı önem veriyorum. Hatta seni ilk gördüğümde de güzelliğin aklımı başımdan almıştı. Ama sonra başka şeyler oldu neyse işte uzatmayayım sadece tek diyebileceğim ,suratın ömür boyu bu halde bile kalsa bana hala çok güzel gelirsin." Dedim ama bu söylediğimle utanan ben olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahenk (TAMAMLANDI)
RomanceTAMAMLANDI.... Yanılsama'dan Erkan'ın hikayesi. kısa olacaktır. bağımsız okunabilir.