PİYON

1K 67 73
                                    

Şarkı:
Skapova- Ben Hâlâ Vazgeçmedim

30 Aralık 2023

Alen ağzından öksürerek kan kustuğunda bedenini sabit tutmakta zorlandı ve yanında ki camın pervazından destek alarak kan kusmaya devam etti.

"Bırakın, ona bunu yapmaya hakkınız yok! Alen karşılık ver, yalvarırım karşılık ver!" Afra Akıncı'nın sözleri hançer edasıyla ortama bir kere daha girdiğinde ilk defa sesini böyle yırtarcasına bağırıyordu. Alen normalde karşılık verirdi hatta bunu kendine yapmalarına fırsat bile vermezdi ama ona yaptıkları ve verdikleri ilaçlar elinden bütün gücünü ve iradesini almıştı.

Alen kan kusmayı bıraktığında dudaklarını kıvırdı ve sırıttı. Ağzının ve dudaklarının her yerine bulaşan kanını sildikten sonra siyah giyimli, kahverengi gözlü adamın tuttuğu Afra'ya baktı. "Merak etme doktor, iyiyi-" sözünü bitirmesine engel olan karnına yediği ve midesinin bir an yer değiştirdiğini hissettiren tekmeydi.

Afra avazı çıktığı kadar bağırdığında göz yaşlarını daha fazla tutamadı ve ağlamaya başladı. Alen ise tutunduğu camın pervazını avcunun içinde daha çok sıktı ve boğuk bir şekilde inledi. Başını kaldırdı ve karşısında ki adama kan çanağına dönmüş gözleriyle sırıtarak baktı. Bacakları onu tutmakta zorlansa da bilincini kaybedene kadar yere yığılmaya niyeti yoktu.

Kendi kanı bulaşmış olan dudaklarını araladı ve bir kere daha öksürdükten sonra küçümser gibi baktı kendini döven adama. "Yapabildiğin sadece şiddet. Onu bile bana ilaçlar verildiğinde yapma cesaretini elde edip yapıyorsun. Söylesene karşımda ki adam bu kadar mı korkak?"

Karşısında ki adam bu sözlerle zaten var olan öfkesini daha çok harmanlarken ellerini yumruk yaptı. Onun da ellerinin tersi ve üzerinde ki takım elbisesi Alen'in kanıyla boyanmıştı.

"Alen yalvarırım sus, lütfen sus. Bitsin artık." Afra'nın çaresizce çıkan sesine aldırmayan Alen alaylı şekilde bakışlarını karşısında ki adamdan çekip nefessizce ağlayan Afra'ya baktı.

"Neden öyle diyorsun Afra doktor? Sonuçta ben yanlış bir şey yaptım ve şuan cezalandırılıyorum," dedikten sonra tekrardan kendine öfkeyle bakan adamın yüzüne baktı. "küçük bir çocuk gibi." Afra Alen bunu dediğinde daha çok ağladı ve tuttuğu nefeslerini ağzından kesik kesik verdi.

Alen şuan bir ceza çekiyordu, ama Afra Akıncı'nın sebep olduğu bir cezayı. Afra Alen'e aldığı ilaçların dışında ağrılarını dindirmek için fazladan ağrı kesici vermişti, ki bunu da serum yoluyla yapmıştı dikkat çekmemek için. Alen'in Afra Akıncı'yı doktoru olarak istemesinin sebebi de buydu: hastahaneye belli etmeden kendini iyileştirmesini istemişti ama yakalanmıştı ve şuan karşısında ki adam ona cezasını veriyordu.

"Hâlâ konuşabiliyor musun sen, yüzün var gibi?!" Diye bağıran adam Alen'in yüzüne bir yumruk indirdikten sonra dizine bir tekme atıp Alen'in dizlerinin üzerine çökmesine sebep oldu. Alen buna rağmen hâlâ sırıtıyordu. Karşısında ki adam buna daha fazla sinir olup Alen'in karnına bir tekme attı. Ama bu tekme diğerlerinden daha sertti.

GECENİN AY MAVİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin