♤°21°♤

268 48 43
                                    

"Minho gidelim buradan hadi!"

Chan'ın uyarıcı sesi ile Minho hiç beklemeden bir kolu, Jisung'un belini diğeri ile ise bacaklarından kavrayacak şekilde  kucağına almış ve hızla önünde ki kimseyi umursamadan alandan dışarı çıkmıştı.

Şuan da içerideki herkes kral ile ilgilendiği için çıkmaları oldukça kolay olmuştu tabii.

8 genç birlikte birbirlerini kollayarak alandan ayrıldıklarında arkalarından gelen sesler ile hızlarını arttırmış ve göz önünden kaybolmayı hedeflemişlerdi.

"BU SİKTİĞİMİN ÇIKIŞI NERDE!"

Minho'nun ağzından çıkan sitem dolu kelimler uzun ve karanlık kolidorda yankılanırken aniden önlerine geçen Jeongin ile kaşlarını çatmıştı.

Jeongin bir süre hızını yavaşlattıktan sonra arkasında ki arkadaşlarına seslenmiş ve işaret parmağı ile yolu göstermişti.

"BURDAN!"

(Minho)

Jeongin hızla bize yol gösterip önden giderken onu takip ettik. En sonunda gözümüze ilişen ışık ile gülümsedim ve kucağımda başını göğsüme yaslamış sevgilime baktım.

Yavaşça kulağına doğru eğildiğimde ise göğüsümdeki eli ile üstümdeki kıyafeti sıkıca kavramıştı.

"Merak etme bebeğim buradayım... şimdi çıkaracağım seni buradan"

Başını hafifçe salladığında hızla başımı kaldırdım. Hızımı biraz daha arttırıp ışığa gittikçe yakalaştığımda bir süre sonra gözler önüne çıkan çıkışa ilerledim. En sonunda dışarı çıkmayı başardığımda hızla durdum ve arkama baktım. Herkesin geldiğinden emin olmalıydım.

Gözlerim ile içeriden çıkan diğerlerine baktığımda herkesin burada olduğuna kanaat getirmiş ardında arkamı dönmüştüm.

"Minho nereye gideceğiz?"

"Evet, burada kalamayız çok tehlikeli!"

"Bir yerde kalmayacağız tapınağa gidiyoruz"

"NE!"

"Bir an önce kitabı alıp her şeyi bitirmeliyiz yoksa bu işin içinden asla çıkamayız"

"Ama Jisung-"

"Ben iyiyim."

Konuşan Felix'in sözünü kesen Jisung ile bakışlarımı ona indirdiğimde hala aynı pozisyonda yattığını fark etmiştim. Gözleri kapalıydı fakat konuşuyordu.

"Kitabı bulalım ve bir an önce bitsin bu iş..."

"JİSUNG SAÇMALAMA! DİNLENMELİSİN! HİÇ YEMEK YEDİN Mİ SEN HA? HEM AZ ÖNCE ÖLÜMDEN DÖNDÜĞÜNÜN FARKSINDASINDIR UMARIM!"

"Seungmin sakin ol-"

"Her şeyin farkındayım Seungmin, ama yoruldum. Bitirelim gitsin."

Seungmin, Jisung'un söylediği şeyler ile deliye dönerken hızla araya Chan girmişti.

"Minho, Jisung'u da al benim evime gidin büyük ihtimal ile onlarda bizim kitabı almaya gideceğimizi düşünecekler."

BLOOD AND GROUND Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin