Medyayı açarak okumanızı öneririm (bu performans🛐)
Medya gözükmüyorsa şarkı: I'll Be Your Man skz vers
♤
(Jisung)Gecenin karanlığı her yeri kapladığında hepimiz hazırdık. Buradan dönüşümüz yoktu. Hep beraber kütüphaneden dışarı çıktığımızda etraf kapkaranlıktı dışarıda kimse yoktu soğuk hava tenimi okşayıp geçerken soğuğu iliklerime kadar hissetmiştim.
"Pekala buradan sonrasını vampir hızı ile gitmemiz gerekecek"
"Biz ne yapacağız peki?"
"Bunu"
Chan, Seungmin'in elini tuttuğunda Seungmin'in gözleri sonuna kadar açılmış şaşkın gözler ile karşısındaki vampire bakmaya başlamıştı. Felix ve ben ise sessizce kıkırdıyorduk. Fakat bir süre sonra Felix'in kafasına dak eden şey ile yüzünde ki gülümseme silinmişti.
"Bir saniye bir saniye ben şimdi kimin elini tutacağım?"
"Vaktimiz az hadi!"
"Ama bana cevap vermeniz la-"
"Vaktimizin az olduğunu algılayamıyor musun yoksa cidden salak mısın civciv hadi!"
Changbin hızla Felix'in bileğini kavradığında Felix ses dahi çıkartamamıştı. Herkes hazır olduğunda en önde Jeongin olmak üzere yola çıktık. En arkamızda tedbir için Hyunjin vardı.
Bir süre sonra ufak bir mola vermiştik bu süre boyunca Jeongin ve Hyunjin etrafta birilerinin olup olmadığını kontrol etmiş Chan ve Minho ise plan hakkında son düşüncelerini paylaşmışlardı. Eğer plan tamamen doğru işlerse bu gün tüm işi bitirecektik.
"Pekala bakın tapınağın bu tarafında farklı bir kapı var. Burayı bilenlerin sayısı azdır bu yüzden güvenliği diğerlerine göre daha az tutacaklardır."
Chan planı hepimize en baştan anlatırken hepimiz pür dikkat onu dinliyorduk.
"Hepiniz anladınız değil mi? Buradan sonra bir hataya dahi yerimiz yok!"
Herkes Chan'ı onayladığında Chan gülümsemişti.
"O zaman kendinize dikkat edin. Gidelim"
Minho, Chan'ın omzunu patpatladıktan sonra herkes ayağa kalkmış ve yeniden yola çıkmıştık. Yol boyunca Minho başaracağımız hakkında beni cesaretlendirirken bende onu onaylıyordum. Fakat içimde bir his vardı...
"Merak etme her şey yoluna girecek..."
"Biliyorum Minho biliyorum..."
Yüzümdeki buruk gülümseme ile onayladım onu. Elini daha da sıkı kavradığımda gözlerimi kapattım ve gideceğimiz yere varmamızı bekledim.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
En sonunda tapınağa vardığımızda hepimiz hızla plandaki gibi yerlerimizi almıştık. Hyunjin, Changbin ve Felix tapınağın ön tarafını kontrol ederken bizde arka kapıya doğru gidiyorduk. Tam da düşündüğümüz gibi arka kapının denetimi çok daha azdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLOOD AND GROUND
FanfictionHan Jisung kendi halinde bir çocuktu. Ailesi ile fazlaca problemleri olan Jisung geçimini sağlamak için yarı zamanlı olarak bir markette kasiyerlik yapıyordu. Fakat kim bilebilirdi ki o gün akşam saatlerinde markete giren yabancı yüzünden kendini fa...