(Jisung)
Gürültü ile açılan kapı ile adeta yattığım yerden korkuyla zıplamıştım. İçeriye giren komutan ile kendimi hafifçe geri çektiğimde içeri iki asker daha girmişti.
"İşin bu gün bitiyor. Cehennemde yan fani"
Siktir... idam şimdi miydi? Hayır olamazdı, olmamalıydı.
İki asker bana doğru yaklaşmaya başladıklarında kendimi onlardan oldukça uzaklaştırdım fakat beni kollarımdan tutup yakalamaları çok uzun sürmemişti.
"ÖLMEK İSTEMİYORUM! HAYIR İSTEMİYORUM"
Askerler beni çekiştirerek ayna dolu odadan çıkarttıklarında hala çırpınıyordum. Gözlerimden akan yaşlar nedeniyle önümü bile göremezken rastgele yerlere vurmaya çalışıyordum.
"BIRAKIN BENİ HAYIR İSTEMİYORUM!"
Bir süre sonra getirildiğim karanlık odada bir anda meşaleler yanmaya başlamış ve askerler beni odanın hemen ortasonda bir alana getirmişlerdi. Bileklerimdeki zincirleri yan tarafımda bir yere sabitledikten sonra yanımdan ayrılmış ve dışarı çıkmışlardı.
Gözyaşlarım asla durmazken ellerim de titremeye başlamıştı. Tek umudum Ölüm Meleğimin hızlıca gelmesiydi.
"Burada ölmek istemiyorum. Onu son kez görmeden olmaz..."
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
(Minho)
"Zaman işliyor Lee tik tak... o çok sevdiğin faninin ölmesine çok zaman kalmadı. Biz burada konuşurken bile zaman işliyor"
Kralın yüzündeki piç gülümsemesi ile söylediği şey ile kan resmen beynime sıçramıştı.
"OROSPU ÇOCUĞU! Hyunjin bırak onu gidiyoruz!"
"Minho saçmalama! Bu piçten tamamen kurtulacağım"
"HYUNJİN SANA BIRAK DEDİM!"
Hyunjin yükselen sesim ile hızla hançeri kralın boynundan çekmiş ve yanıma gelmişti.
"Umarım onu bulursun Lee... Faninin idamını görmeni çok isterim."
Kralın sözlerine hiç aldırış etmeden hızlı adımlar ile kalabalığın içinden yürümeye başlamıştım. Diğerleri de arkamdan gelirken önüme kim gelirse hiç bakmadan kenara ittirmek ile yetiniyordum fakat birden durdum...
°°°
"MİNHO SORUN DEĞİL... HADİ YAP"Gülümsüyordu. Gözleri ışıl ışıl parlıyor ve benden onu öldürmemi istiyordu. Elimdeki mızrak ile o güzel canını almamı ve her şeyi bitirmemi istiyordu...
"Seni seviyorum Ölüm Meleğim... seni seviyorum-"
Güzel sesi aniden kesiliyor ve güzel gözleri kapanıyor...
°°°
Gözümün önüne gelen görüntüler ile sesli bir küfür etmiştim. Hayır bu böyle bitemezdi! Gelecek böyle olamazdı!"ONU BULMALIYIM!"
Adımlarımı hızlandırmıştım. Önüme çıkan herkesi kenara doğru ittirip aralarından kendime bir yol açıyordum.
"ÇEKİLİN ÖNÜMDEN!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLOOD AND GROUND
FanfictionHan Jisung kendi halinde bir çocuktu. Ailesi ile fazlaca problemleri olan Jisung geçimini sağlamak için yarı zamanlı olarak bir markette kasiyerlik yapıyordu. Fakat kim bilebilirdi ki o gün akşam saatlerinde markete giren yabancı yüzünden kendini fa...