(Haberler)
BANGTHREE GRUBUNUN EN BÜYÜK ÜYESİ KİM SEOKJİN KONSERDEN SONRA YAŞANAN OLAYLAR İLGİLİ AÇIKLAMA YAPTI!
İŞTE O SÖZLERİ"Korser sonrası araçlarımıza binerken üyelerimizden Min Yoongi zeminin kayganlığı yüzünden dengesini kaybetti. Bir hayranımız onu kurtardı. Yaralandığı için onu hastaneye götürdük. Şuan sağlık durumu iyi. Ona çok teşekkür ediyoruz"
____
"bu demir canını yakmıyor eminsin değil mi?"
"Yoongi gerçekten iyiyim, canım acımıyor. Buraya kadar gelmene gerek yoktu, kendim çıkabilirim eve"
Beni dinlemeden apartmanın kapısına yürütüyordu.
"siz gidin beklemeyin beni"
Solumdaki Taehyung ile birbirimize baktık. Göz işaretim ile ne demek istediğimi anlamıştı.
"ben çıkarayım seni Jim, siz de beklemeyin her şey için teşekkürler"
Yoongi ye döndüm ve gülümsedim.
"teşekkür ederim, daha fazla zahmet vermek istemem"
Yüzü düşmüştü. Neden olduğunu anlamamıştım ama ona şuan sarılmak istiyordum. Aklına bir fikir gelmiş gibi parladı gözleri. Ceketi cebinden bir kalem çıkardı. Tekrar gezdi ceplerini kağıt arıyordu sanırım. Bulamamış olcakki durdu. Kalemi tutmamı sağladı ve avuç içini bana uzattı.
"numaranı alabilir miyim? İyi olup olmadığını bilmek istiyorum"
Yüzümün kızardığını hissediyordum. Karşımda yarım bir sırıtış ile cidden numaramı istiyordu. Yanımdaki Taehyung ile dışarıdakilerin kıkırtılarını duyabiliyordum ama umrumda değildi. Elini bana biraz daha yaklaştırdığında kalemle canını yakmama umudu ile numaramı yazdım avuç içine. Numaraya bakıp sırıttı.
"teşekkür ederim kendine dikkat et"
"sen de, dikkatli gidin"
Onlar gittiğinde kaleminin bende kaldığını yeni hatırlamıştım. Gülümsemekten yanaklarım acıyordu artık. Taehyung a hiçbir şey demiyordum gülüp sinir ediyordu beni...
"iyi olduğunu bilmek istiyorum *güler*"
"Tae sus!"
Birlikte eve çıktık. Uzanacağım için belimdeki aparatı çıkardı ve rahat şekilde uzandım yatağıma. Yanıma elindeki kahve bardağı ile geldi. Bana da teklif etmişti ama reddetmiştim.
"Jim çok garip gelmiyor mu olanlar? Ben hala inanamıyorum"
"Haklısın... O konsere giderken gecesinde Yoongi ile el ele tutuşacağımı aklımın ucundan bile geçiremezdim"
İkimiz de olanlara dalmıştık... Çok güzeldi. Herşey harikaydı. Ama onun yüzündeki sırıtmanın nedenini merak eder olmuştum artık.
"bak bakim bana, ne sırıtıyorsun? İçecek almaya giderken Jungkook la ne oldu?"
Tatlı bir aşık gibi yanakları kızardı hemen. Sonra konuşmaya başladı. Gözlerime bakamıyor utanıyordu.
"İşte gittik birlikte aşağıya, ben asla sakin kalamadım sürekli onu izledim. Ama Jimin bir insan bu kadar kusursuz ve mükemmel olamaz, gerizekalıca espri yaptım ya gülmesi için!"
"idollere aşık olmamalısın sözünü söyleyene bak sen"
Göz devirdi ve devam etti.
"İçecekleri beklerken o da bana döndü. Onu izlemeyi hemen kestim ben tabi. Sonra saçlarının rengi sana çok yakışıyor dedi. Zorla cevap verdim tabi. Bomba geliyor hazır mısın?"
"ayh söyle artık çatlatma adamı"
"saçıma dokundu Jimin! Saçımı sevdi kedi seviyor gibi dokundu saçıma!"
İkimiz de sevinç çığlığı atarken kendimizi fazla kaptırmıştık. Sakinleşmesi biraz uzun sürmüştü onun tabii..
"Yoongi nin sana ilgisi neydi öyle?"
"valla hiç bilmiyorum ama halimden çok memnunum"
"e tabi memnun olacaksın idolünün elini tuttun, aslında promosyon olarak bir öpücük verebilirdi-"
"KES SESİNİ TETE!"
💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone | Yoonmin
FanfictionJimin arkadaşının önerisi ile Bangthree grubunu dinlemeye başlar. Üç üyesinden ortanca olanı Min Yoongi ona çok çekici geliyordur. Bir gün bu grubun konserine gider ve olanlar olur... Yoonmin [devam ediyor...]