~Jimin~
"Ne demek fotoğraf çekimine gideceğim?!"
"hayatım sakin ol ben halledeceğim her şeyi"
Oturduğum koltuktan fırlayıp evde yürümeye başladım. Kalbim bu sabah ki haberden sonra çok hızlı atmaya başlamıştı. Şimdi Yoongi nin dedikleri daha da strese sokmuştu beni.
"sevgilim eğer bunu yapmazsak izin vermeyecekler birlikteliğimize"
Duyduğum ile durmuştum. Ne yani iyi iş çıkaramazsam ayrılmak zorunda mı kalacaktık..? Kalktığım yere tekrar oturdum ve Yoongi nin ellerini tuttum.
"Yoongi başka bir çözümü yok mu? Ben kamera karşısına geçmek istemiyorum"
Ellerimi sıkı sıkı tutuyordu benim gibi. Gülümsedi bana zorla. Yüzüme eğilip yanaklarıma bir öpücük bıraktı sonra başladı cümlesine.
"normalde direkt ayrılmamızı isterlerdi ama bu sefer hayvanlarım seni çok sevdi ve bu ilişkiye fazla tepki vermediler"
Dudaklarını küçük ellerime bastırdı.
"para için olmadığını kanıtlayacağız sadece, bir tane fotoğraf çekimi olacak, kıyafetleri ya da poz şekilleri için endişe etme ben yanında olacağım, eğer beğenmediğin ve ya rahatsız olduğun bir şey olursa bana söyleyebileceksin"
Çok güzel gülümsüyordu yüzüme. Koltukta dizlerim üzerine çıkıp boynuna sarıldım. Şaşkınlıkla güldüğünü duymuştum. Hemen kollarını belime sardı denge sağlamak için. Kafamı gömdüğüm boyunu öptüm birkaç kere. O pozisyondayken konuştum.
"eğer fiziğimi ya da yüzümü beğenmezlerse, o zaman ayrılmak zorunda mı kalacağız"
Beni kendisine çekmesiyle benim dengem kaybolup dizleri üstüne çıkmıştım. Kafamı kaldırıp ondan izin ister gibi baktım. Anında dudağıma bir öpücük bıraktığında baldırlarına fazla ağırlığımı vermeden oturdum.
"asla ayrılmak zorunda kalmayacağız, hem hangi kör göz senin gibi mükemmel yüzlü ve fizikli birisini beğenmiyor!"
Söylediği ile sırıtmıştım. Kafamı hafif kaldırdığımda dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı. Yanaklarım al al olduğunda tekrar kafamı boynuna gömdüm.
* * *
"Kıyafetleriniz bunlar, sade şeyler seçmemizi bay Min istedi, birazdan bize eşlik edeceğini söyledi"
"Tamam teşekkürler"
Çalışan kız kabinden çıktığında pastel ve kahve tonlarındaki takımla bakışmıştım. Çok stres dolmuştum. Yoongi işi olduğu için hala bize katılmamıştı, bu yüzden az da olsa içimde bir korku vardı.
Kahverenginin en güzel tonu olan pantolonu giydim ilk önce. Bedeni tam oluyordu. Sanırım Yoongi ayarlamıştı hepsini. Altına uzun kollu beyaz gömleği giydim, gömleğin üstüne pantolon ile yakın tonda olan kazağı geçirdim. Gömleğin yakasını dışarı çıkardığımda hazır olduğumu düşünüyordum artık.
Son kez aynada kendime baktıktan sonra kabinden çıktım. Koridorda yürüdüğüm sırada az önceki çalışan kız tekrar yanıma geldi.
"Sizi şöyle saç ve makyaja alalım"
Beni geçirdiği odadaki ışıklı aynanın karşısındaki sandalyeye oturdum. Gözümü açık kapatıncaya kadar yüzümü aydınlatan, kamerada en güzel görünen makyajı ve oldukça doğal duran kahverengi saçlarımı biraz dağınık bir tarzda bırakmışlardı. Çalışma hayatına girdiğimden beri kendime bakım yapamıyordum. Bu yüzden kendi güzelliğimin farkına varamamıştım sanırım. Şuan -egolu biri olmamama rağmen- kendimi çok güzel görüyordum.
"Takılarınız"
Beyaz bir kutuda gelen birkaç bileklik, yüzük ve bir çift küpeyi inceledim. Bileklikler kıyafetlerim ile oldukça uyumluydu. Küçük halka küpeleri taktığımda gayet beğenmiştim. Uzun zamandır küpe takmıyordum. Bileklikleri ve yüzükleri taktığımda hazırdım.
"Çekime geçelim bay Park"
Çekimde önce strese girip güzel bir sonuç çıkaramamaktan korksam da tüm çalışanlar bana karşı oldukça ilgililerdi.
"Bay Park biraz sap ayağınızı hafif öne ilerletin lütfen"
Dediklerini yaptığım sırada çekim odasına gelene gözüm takılmıştı. İçeri giren yün ceketli şık beyefendi -sevgilim- göz kamaştırıyordu. Ben onu görünce sırıtmaya başladığım için yönetmen baktığım yere bakmıştı. Yoongi yi görünce ellerini birbirine vurmuştu.
"Kısa bir mola!"
Gülümseyerek sahneden ayrılıp onun yanına gittim. Kollarını açtığında beline doladım kollarımı. Kalp atışlarını göğsümde hissetmem ile mutluluk dolmuştu içim.
"Hoş geldin"
"Hoş buldum, çok güzel olmuşsun bebeğim"
Dudaklarıma küçük bir buse kondurduğumda utanarak kafamı çevirmiştim.
"İnsan içindeyiz Yoon"
"Artık saklamak zorunda değiliz bebeğim"
💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone | Yoonmin
FanfictionJimin arkadaşının önerisi ile Bangthree grubunu dinlemeye başlar. Üç üyesinden ortanca olanı Min Yoongi ona çok çekici geliyordur. Bir gün bu grubun konserine gider ve olanlar olur... Yoonmin [devam ediyor...]