8🍁

39 7 1
                                    

"Taehyung bu hafta bende kalırsın değil mi? Biricik arkadaşın hasta ya hani??"

Taehyung bana inat gibi sırıtmıştı. Yanımdaki Yoongi yi tepeden tırnağa süzdükten sonra tekrar bana döndü.

"bence benim kalmama gerek yok, kalabalık yapmayayım değil mi? Yatağın iki kişilik sonuçta?"

Aptal... Bir iyileşeyim dayak yiyecek benden. Böyle konuşuyordu çünkü az önceki küçük yakınlığımızı görmüş ve aramızda ciddi bir şeyler olduğunu düşünmüş olabilirdi. O sadece anlık bir yakınlıktı, yani sanırım. Bana neden 'özelsin' dediğini sanırım asla çözemeyecektim. Onun için sakatlandım deseydi, evet. Kendimi böyle kandırmak zorundaydım. Konu Yoongi iken yerimi bilmeli öyle hareket etmeli ve konuşmalıydım.

Ben düşüncelere dalmışken yanımda oturan bedenin azcık sinirli sesi ile kendime gelmiştim.

"Taehyung eğer gideceksen söyle burada kalabilmek için izin alma çabalarına başlayayım?!"

Tae yavaşça gözlerini bana kaydırdı. Aynı anda dudaklarını da birbirine bastırdığında yanaklarımın kızardığını hissettim. Yoongi nin söylediklerine değil de daha çok Tae nin tepkilerinden utanıyordum. Uzun zamandır birlikteyiz sonuçta ve bunu Yoongi biliyor. Benim de onun gibi bir karakterim olduğumu düşünebilir -tamamen aynıyız-.

Elimi Yoongi nin kıyafetinin ucunu çekiştirdim. Tae nin göremeyeceği şekildeydi. Yoongi bana baktığında 'beni utandırma' der gibi baktım ona. İçten bir şekilde gülümsedi ve kızarmış yanağımdan bir makas aldı.

"öhm! Jimin in hemen hemen abisi olarak ben buradayım yalnız"

Zaten kalın ve derinden çıkan sesini daha da kalınlaştırdığında gülmemek elde değildi.

"sesin güzel, şarkı söylüyor musun?"

Yoongi nin bir usta gibi konuşması kalp çarpıntısı yapmıştı azıcık, çok az. Taehyung normal konuşmasına dönmüştü tekrardan.

"evet sizin şarkılarınızın hepsini ezbere biliyorum sayılır mı?"

"ahh... Jimin sen de bunun gibi bir deli olduğunu söyleme..?"

Boğazımı temizledim ve flörtöz bir şekle büründüm.

"üzgünüm ama deliyim bay Min? Bir sakıncası mı var?"

"birlikte güzel bir şarkı söylemek dileğiyle o zaman güzellik?"

Güzellik demesi ile tekrar başlamıştım kızarmaya. Gözlerimi kaçırdığımda kulağıma Tae nin kıkırtıları gelmişti. Ona döndüm sinirli bir şekilde.

"s-sen gitmiyor musun hala! Hadi herkes evine hadi!"

"canım kardeşim beni neden kovuyorsun!"

"senden birkaç ay büyüğüm tae kendine gel iyileşince çok dayak yersin!"

"sustum"

Anınd ayaklandı ve benim yavaş kalkışımı bekledi. Kısa boyumdan dolayı hafif eğilerek sarılmıştı bana. Kulağımın yakınındayken 'o da seviyor' diye bir fısıldama duymuştum. Daha d utanmıştım tabiki de...

Taehyung u uğurladıktan sonra ikimiz kalmıştık. Saate baktığımda 11 e geliyordu.

"bizimkilere haber vermem lazım, sen odada bekle beni yardıma geleceğim"

"t-tamam bekliyorum"

Yavaşça odama doğru yürüdüm. En son onun sinirli sesini duymuştum.

"ister gelirim ister gelmem!"

Onu ve şirketle arasını biliyordum. Burada olduğu için sorun çıkıyordu. Ama gitmiyordu işte. Beni bırakamıyor gibi bir hali vardı...

~~~

~yazar~

Taehyung yatakta sırt üstü çıplak şekilde uzanmıştı. Göğsüne bırakılan öpücüklerden etkilenmeye çalışıyordu. O adamı boşa çağırmış olmak istemiyordu. Göğsündeki öpücükler ilk önce boynuna doğru yol aldı. Esmer teni ıslak izlerle kirleniyordu. Taehyung gözlerini kapatmaya çalıştı. Ama kapatır kapatmaz karşısında onu, onun kendisine 'yakışıklısın' deyişini görüyordu.

Boynunu öpen adama dokunmak istemeyerek elinin tersiyle kibarca itti. Yatakta dikleşti. Boşluğa bakarken az önceki genç ve yakışıklı adam sinirli bir ses tonuyla konuştu.

"Tae ne oluyor sana! Günlerdir benimle yatmıyorsun. Bunun içinse beni çağırıp durma!"

Genç adam sinirle yataktan kalkıp kıyafetlerini aldı ve odadan çıktı. Kapıyı sertçe kapattığında Taehyung derin bir nefes aldı.

Hala idolünü düşünüyordu. Kafası bulanmış gibiydi. Sesi sanki hala kulaklarındaydı. Kokusu... Kokusunu duyabilecek bir yakınlıkları olamamıştı maalesef ama onu da duymak istiyordu... Acaba nasıl kokuyordu..?

💌

Diğer bölümde görüşelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diğer bölümde görüşelim

💜💜💜

Alone | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin