5🍁

52 7 8
                                    

Güneş. Tam göz kapağımın üstünde. Sinir bozucu. Ne güzel tatil yapıyorum beni uyandıran şey güneş olmamalı. Bir ses duyuyorum. Mırıldanma. Biri şarkı söylüyor. Kim bu? Taehyung un sesi değil bu. Tanıdık ama kim ki? Sanırım şarkıyı da biliyorum. Ses yaklaşıyor ve kesildi. Şimdi de gözümü açmam için beni zorlayan güneş gitti.

Tanrım kim var evde?

Gözlerimi açmak istiyordum. Uykum hala vardı ve zaten sırtım yüzünden oldukça yorgundum. Sanırım şimdi de yatağıma oturmuştu. Sağlam elimi yavaşça saran bir el hissettim. Sıcacıktı... Bu elin yanaklarımı ısıtmasını istiyordum. Kendi kendine konuşma alçaklığında bir cümle duymuştum.

"ne zaman uyanacak acab
Tanıyorum. Evet bu o. Yoongi. Yoongi mi?

Gözlerimi şaşkınlıkla araladım yavaşça. Dudaklarını büzmüş tuttuğu elimi izliyordu. Hayır hayal görüyorum. Aptal elinin sıcaklığını hissediyorum. Baştan aşağı süzdüm onu. Daha uyandığımı fark etmemişti. Olduğumuz durumu sonradan fark ettiğimde ağzımdan istemeden bir çığlık çıkmıştı. "aa!"

Yerinde zıplamıştı. Elimdeki tutuşu sıklaştı. Tedirginlikle yüzüme baktı.

"ne oldu, iyi misin?"

Konuşmamalıyım. Sabahları sesim çok ince çıkıyordu. Komik duruma düşerdim. Çoktan düşmüştüm, üstümdeki karpuzlu pijama takımım ile... Yanaklarım kızarmaya başladığında hiçbir mimiğime anlam veremiyordu o. Alnıma dokundu acaba ateşim mi var diye. Sıcak elini tutup yanağıma koymak istiyorum...

"Jimin?"

"e-efendim *yeni uyandığı için sesi oldukça ince*"

Kıkırdamaya başlamıştı. Konuşmamalıydım! Burnumdan nefes verip kafamı çevirdim ona.

"sesin... Çok tatlı"

"güldüğünü gördüm"

"özür dilerim hadi bak bana Jim!~"

Kafamı çevirmeyince çenemde bir el hissettim. Sağ elimi tutan eli asla ayrılmıyordu. Eliyle çenemden tutarak göz göze gelmemizi sağladı. Güzel gülümsemesini sundu bana.

"günaydı-"

"bir dakika sen neden buradasın? Taehyung nerede? O evde değilse nasıl girdin içeriye? Yoksa pencereden mi? Biz 3. kattayız neden yaptın böyle bir şe-"

"sakin ol, sakin anlatıyorum. Dün gece seni aradım açan Taehyung du. Uyuduğunu söyledi. Ona yarın senin yanında kimin kalacağını sordum. İşten izin alamadığını başka bir arkadaşından rica edeceğini söylediğinde kalabileceğimi söyledim ve geldim buradayım!"

Gülmüştüm konuşma şekline.

"hadi kalk da kahvaltı yapalım"

"sadece kalkmama yardım eder misin?"

"gel hadi gel"

Gülmüştü. Dikkatli şekilde beni doğrulttu. Ayağa kalktım.

"sen geç ben üstümü değiştirip geleceğim"

"yardı- tamam içerideyim"

Yarım bıraktığı sözüne sırıtmıştım. O çıkınca da dolabıma yöneldim. Çok düşünceliydi. Kendisi yüzünden olduğunu sanıyordu tüm bunların. O yüzden sadece yardım etmek istiyordu. Çekingendi birde, sözlerini seçiyordu.

Üstümdeki karpuzlu takımdan kurtuldum ve günlük bir tişört ile ev hali gibi görünmeyen pijama giydim. İçeriye geçtim. Mutfaktaydı sanırım. Mutfağa gittim yavaş adımlarla. Birşeyler doğruyordu. Beline bir önlük bağlamıştı. Tapılası güzellikteydi şuanda. Benim mutfağımda, benim eşyalarımla bir şeyler hazırlıyordu. Şuan yanına gidip ona arkadan sarılmak istiyordum ama imkansızdı. Onu süzerken benim geldiğimi fark etmiş ve göz göze gelmiştik. Utanıp gözlerimi kaçırdım.

"gel otur durma ayakta"

Sandalyeye oturdum ve o işine devam ederken ben tekrar ve tekrar onu izledim. Beni bu sefer de fark etti ve elindekileri bırakıp yanıma geldi. Yüzüme eğildi.

"beni izlemeyi ne zaman bırakacaksın?"

Yüzüm kızarmaya kalbimin atışı uçuşa geçmişti. Yüzünün bana yakınlığına karşın sadece yutkunabildim. Güzel gözlerini bu kadar yakından görmek harikaydı. Utangaçlığı bir kenara bıraktım, doğruları söylemek istedim. Yüzünün her bir organını süzdüm.

"sana hayran olduğumu bile bile neden yapıyorsun bunları?"

Dudağının kenarıyla gülümsedi.

"yani tüm hayranlarım gibi bana aşıksın öyle mi?"

"evet ve tavsiyem bana bu kadar yakın durma, senin de bildiğin gibi tüm hayranların gibi aşığım sana"

💌

Fotoğrafa kalbimi bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fotoğrafa kalbimi bıraktım...

Diğer bölümde görüşelim

💜💜💜

Alone | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin