2 hafta sonra
"Tae hadi yürü çok üşüdüm"
"tamam geliyorum Jim"
Yanıma koşarak geldi ve normal bir tempo ile yürümeye başladık birlikte. Yüzüne baktığımda sanki birkaç hafta önceki olaydan arınmış gibiydi. Biraz da olsa gülümsüyordu. Belki de sadece bana bakarken gülümsüyordu?
Sormak istedim nasıl olduğunu ama aklına getirmek daha kötü yapar onu diye sustum. Başka bir konu açmaya çalışacakken o konuştu.
"gereksiz üzüldüğümü düşündüm ve onu unutmaya karar verdim"
Söylediğine şaşırmıştım. Bu zamana kadar idollerine aşık diye gezen çocuk neler söylüyordu.
"gerçekten onu unutabilecek misin?"
"evet, neden unutamayayım?"
"yani bilmem ama seni tanıyorum tete unutmak zor senin için biliyorum bunu da"
Biraz durakladı. Yere bakmaya başladı. Havanın soğukluğundan dolayı birkaç kez burnunu çekti.
"o sadece bir ünlü, bu grupların fanı olmayı bırakacağım, bu yaşımda hala böyle şeylerle uğraşamam, hmm sonra bu Jungkook la bir daha yüz yüze gelmemek için senden sevgilin yanındayken uzak durmam gerekecek"
Aklıma gelen Yoongi ile gülümsemiştim. Gülümsememi bastırmaya çalışırken o beni çoktan fark etmişti.
"hemen de gülmeye başlıyor, çok aşık çok!"
Kollarını boynuma rahatsız etme amaçlı sardığında anca göğsüne gelebiliyordu boyum. Saçlarımı karıştırırken onu iterek kurtulmaya çalışıyordum.
"bırak beni!"
"aşık seni!~"
Korna sesi duymam ile kollar bollaşmış ve beni bırakmıştı. Sesin geldiği yöne döndüğümde şoför koltuğunda dilini yanağında gezdiren Yoongi yi görmeyi beklemiyordum. Daha kötüsü de yan koltukta Jungkook un oturuyor olmasıydı. Dağılan saçlarımı düzlerken Taehyung a bakmıştım. Önce kitlenmiş bir şekilde Jungkook a sonra ise yere bakmaya başlamıştı.
Yoongi arabadan inip yanımıza geldiğinde Tae ye selam verip bana dönmüştü.
"bebeğim?"
"e-evet"
Kollarını bana sardı ve Taehyung a döndü.
"bu çocuğu ben kaptım benimdir"
"senden bahsettiğimde aptal aptal sırıtıyor diye dövüyordum zaten onu"
Yoongi gülmeye başladığında Taehyung da gülümsemişti. Arada bir arabaya baktığını görüyordum. Gözlerim arabadaki bedene gittiğinde ise gözünü kırpmadan Tae ye baktığını görmüştüm.
Sevgilim çenemden tutarak kendisine bakmamı sağladığında gülümsedim.
"bu günlerde işlerim çok yoğun o yüzden böyle kaçamak geleceğim üzgünüm bebeğim"
"sorun değil sevgilim seni anlıyorum"
Dudaklarıma yaklaşıp alt dudağımı kendi dudakları arasına aldı hızlıca. Yüzünü buruşturarak başka tarafa bakan Tae ile daha da yapıştım ona. Dün hiç görüşememiştik ve çok özlemiştim onu. Kısa süren öpüşmemiz tatlı bir şapırtı ile son bulmuştu. Dudaklarımı refleks ile yaladığım sırada Tae nin değil de başkasının sesini duymuştum.
"vıcık vıcık bir çiftsiniz gerçekten iğrenç"
Yanımıza gelen Jungkook ile şok olmuştum. Tae ye bakmaya korkmuştum. Gözlerinin dolu olmasını bekliyordum çünkü.
"ölmek mi istiyorsun kook?"
"hayır toplum içinde böyle davranmamanız gerektiğini hatırlatıyorum, malum ünlüyüz?"
Yoongi cevap vereceği sırada onun sözünü Taehyung bölmüştü.
"ünlüsünüz diye aşık olunamıyor mu?"
💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone | Yoonmin
FanfictionJimin arkadaşının önerisi ile Bangthree grubunu dinlemeye başlar. Üç üyesinden ortanca olanı Min Yoongi ona çok çekici geliyordur. Bir gün bu grubun konserine gider ve olanlar olur... Yoonmin [devam ediyor...]