Probudí mě ťukání na dveře a vzápětí slyším Louiho šepot.
"Dobrý den.. ano, děkuji.. potichu prosím, můj.. ehm.. ještě se tady spí."
Líně otevřu oči a vidím před sebou toho nejkrásnějšího chlapa. Má rozčepýřené vlasy, oblečený je jen v kalhotách a dává mi tak na odiv své štíhlé tělo pokryté tetováními.
"Dobré ráno, Harry. Vzbudili tě? To mě mrzí. Objednával jsem snídani, víš." Pozdraví mě Louis a položí na stůl tác.
"Dobré ráno. Rozhodně si nestěžuji na výhled, kde mi polonahý neseš snídani do postele." Usměju se na něj, on dojde až ke mně, nakloní se a lehce mě políbí. "Jdu se opláchnout a společně se nasnídáme?" Navrhnu a on přikývne.
Najdu na zemi spodní prádlo a tričko, obléknu se a jdu do koupelny. Když se vrátím do pokoje, Louis sedí v posteli, kam připravil i tác a rozprostřel na něm jídlo a pití. Máme tu dvě kávy, konvičku s čajem, míchaná vajíčka, muffiny a talíř se zeleninou a ovocem.
Louis vezme sklenici, naplní ji vodou a vymačká do ní čtvrtku citrónu. "Takhle to po ránu piješ, viď? V Berlíně sis to dával k snídani pokaždé."
"Ano, čeho ty si nevšimneš." Usměji se na něj a zalezu si k němu do postele.
"Dobrou chuť, Harry." Popřeje mi Louis a začneme společně snídat.
"Ty mě teda rozmazluješ." Otočím se na něj a ukáži dolíčky.
"Jen to nejlepší pro moje koťátko." Odpoví mi, zrovna když jsem si myslel, že už nemůže být rozkošnější. Moje koťátko.
Po snídani se oblékneme, odhlásíme se z pokoje a jdeme k autu. Louis mi otevře dveře a já nastoupím.
"Tak kam to bude, mladý pane?" Zeptá se mě Louis.
"K Gemmě, prosím. Potřebuji se převléknout a pak mám sraz s Niallem."
"Dobře, dobře." Odpoví mi. "S Niallem Horanem?" Dodá, a tak mu vyprávím, jak mi Niall nabídl nastěhovat se k němu. Louis pokyvuje hlavou a ujistí mě, že Niall je hodný kluk, a tak by se spolubydlení s ním nebál.
"Lou? Můžu se tě na něco zeptat?" Řeknu opatrně, když skončíme téma bydlení.
"Samozřejmě, na cokoliv." Odpoví mi a pro ujištění mi položí ruku na stehno. Ach, Lou, kdybys jen věděl, jaký zájem jsi tímto malým dotykem vzbudil v mých kalhotách.
"Co sis o mě myslel, když jsi mě viděl poprvé?" Zeptám se a Louis se rozesměje.
"Né, Harry, to ti nemůžu říct. Budeš si myslet, že jsem úchyl." Směje se.
"Ale no tak, prosíím. Já ti to taky pak řeknu. Pravdu, slibuji."
"Dobře. Ale! Předem říkám, že se mi to nikdy dřív nestalo a nikdy jsem o zaměstnancích takhle nepřemýšlel... Takže, když jsi vešel, úplně poprvé do mé kanceláře, hned mě zaujalo, že jsi vysoký a máš krásná široká ramena. Ale když jsi přišel blíž a já viděl ty tvoje uhrančivé oči... Viděl jsem v nich tolik vášně, ale i zranitelnosti. Chtěl jsem tě obejmout a ujistit tě, že všechno bude v pořádku. A pak..." odmlčí se.
"Pak co? No tak! Tohle nebylo vůbec úchylný!" Směji se a on se začervená.
"Pak jsem viděl tvou pusu. Nevím, jestli si uvědomuješ, jak sexy tvoje pusa je. Rád bych řekl, že jsem myslel na to, jak ji políbím, ale to by nebyla pravda. Takže.. většinu pohovoru jsem si představoval, jak jsi na kolenou, přímo pod mým kancelářským stolem a kouříš mě..." přizná a jeho tvář už je teď úplně rudá.
Vykulím na něj oči. "Teda, Lou! Vůbec jsem nic nepoznal, byl jsi tak profesionální!" Rozesměji se.
"Vidíš, a já mezitím myslel, že se z tebe zblázním. Málem jsem tě přijal hned na místě, nedokázal jsem si přestavit, že už tě znovu neuvidím. A pak, vídat tě v práci a nemoct se tě dotknout, dát ti najevo, co cítím... Vypadals pořád tak zatraceně dobře. Vůbec mi nepomáhalo, že všude, kam jsi vročil, hned ti někdo nadbíhal. Nejdřív Zayn, pak Nick.. měl jsem chuť je zaškrtit, vážně." Pokračuje v monologu a já mu položím ruku na tu jeho na mém stehně.
"Teď se mě můžeš dotknout. Mohls i předtím, když už jsme u toho. Ve vteřině, kdy jsem tě uviděl, chtěl jsem být jen tvůj. Byl jsem s Johnem a díky tobě jsem si uvědomil, že ten vztah nechci, že není v pořádku. A i kdybychom k sobě my nenašli cestu, nevědomky jsi mi pomohl rozpojit tu mou s Johnem. Zachránil jsi mě od něj a ani jsi to nevěděl." Přiznám mu. Přiznám sobě.
"Skvělý." Povzdechne si Louis. "Teď si vážně připadám jako úchyl! Ty máš takovéhle vyznání, a já orál!" Oba se rozesmějeme.
"Né, počkej. To není celé. Na tom pohovoru v kanceláři, když jsem tě uviděl. Chtěl jsem, abys mě ohnul o stůl.. a.. a.. víš co."
"Jen to dořekni, já ti moje taky řekl." Vybízí mě se smíchem.
Teď jsem zase červený já. "Chtěl jsem, abys mě na místě ojel. Spokojenej?"
"Velice. Doufám, že jsem tvoje očekávání nezklamal." Mrkne na mě. Jak tohle může vůbec říct o nejlepším sexu mého života?
"Má očekávání jsi dalece předčil. Ale ne, že ti to stoupne do hlavy. Nebo jinam." Smějeme se a já jsem sám překvapený, jak se tahle konverzace vyvinula.
Jsme spolu tak otevření a upřímní, tak kompatibilní. Stále žasnu nad tím, jak krátce se známe a jak blízko jsem si ho pustil. Ale tohle je Louis. Získal si mě dřív, než jsem si to vůbec přiznal...
***
Niallův byt je perfektní. V pokoji je velká manželská postel a prostorná šatní skříň. Je už vyklizený a já si dokážu představit, kam bych si dal svoje věci a jak bych si to tady dozařídil.
Do práce bych to měl blíž a jako bonus bychom jezdili spolu s Niallem. Ideální.
"Kolik je nájem, Ni? A kdy bych se mohl nastěhovat?" Otočím se k Niallovi.
"Takže bereš? To je skvělý, Harry!" Usměje se Niall a vrhne se mi kolem krku. "Můžeš se klidně nastěhovat hned. A s nájmem se domluvíme. Kolik jste platili v bytě s tím blbečkem?"
Domluvíme se na výši nájmu a postupném stěhování v příštím týdnu. O víkendu už bych byl rád kompletně přestěhovaný. Připijeme si na náš plán plechovkami piva, chvilku posedíme v obýváku a pak se vydám k sestře. Po cestě koupím velkou kytici, čokoládu a lahev vína, jako poděkování pro Gemmu. Hned jí řeknu o stěhování a taky si začnu pomalu balit a hledat nějaký nábytek a dekorace.
***
V pondělí v práci mám plán. Čas na pohovor podle Louiho představ.
Ujistím se, že teď nemá v kalendáři žádnou schůzku a vyrazím k jeho kanceláři. Zaťukám na dveře, po vyzvání vejdu dovnitř a zamknu za sebou.
Nasadím co nejsvůdnější tón a promluvím. "Dobrý den, pane. Jsem Harry Styles a přišel jsem se ucházet o pozici vašeho asistenta."
ČTEŠ
Z jeho kanceláře do jeho náruče
Fanfiction"Dobrý den, jsem Harry Styles. Mám dnes pracovní pohovor na pozici management asistent?" usměji se trochu nejistě na recepční s blond vlasy staženými do úhledného culíku. "Jistě, posaďte se, Harry. Pan Tomlinson vás za okamžik přijme." - Šéf, spřízn...