"Jak to myslíš?" Podívá se na mě Louis překvapeně.
"Říkal mi to dnes Cowell. Že nemám ponětí, čeho jsi schopný. A že nevím, jak jsi získal svůj software." Objasním mu.
Louis si povzdechne.
"Dobře. Ne že bych se v tom chtěl pitvat, ale rozhodně nechci, aby tě to tížilo. Sedneme si k tomu a dáme si víno?" Navrhne mi a já přikývnu.
Louis vybere lahev z minibaru a naleje nám. Přiťukneme si a on se dá do vyprávění.
"Na programování a vývoji jsem začal pracovat už na střední. Měl jsem nejlepšího kamaráda Stana, dělali jsme na tom spolu. Celý proces vysoké dostupnosti byl jeho nápad, ale všechno jsme vyvíjeli z domova, amatérsky, na koleni. Prodali jsme nějaké aplikace a programy do velkých firem a tenkrát si nás všiml Cowell. My měli nápady, on měl finance. Když jsem poprvé přišel s nápadem na náš bezpečnostní software, Stan trval na tom, ať to předneseme Simonovi, že to finančně zaštítí. Já jsem ale věděl, že to může být průlomová technologie, takže jsem si to nejdřív chtěl nechat patentovat. V té době už jsem navíc zjistil, že nás Cowell obchází a přefakturovává si naše klienty. To už jsem ti myslím říkal?" Podívá se na mě a napije se vína.
"Ano, to už vím. Ale ty jsi přece neudělal nic špatného?"
"Jednou jsem zaslechl Stana a Simona, jak se domlouvají na dalším postupu beze mě. Bylo mi hrozně, cítil jsem se zrazený a jako první věc jsem si nechal software patentovat jen na sebe, a ještě ten den vzal všechny peníze a založil Tomlinson Technology. Poprvé sám, bez Stana. I když vycházím i z jeho nápadů a kódů." Řekne sklesle a sklopí hlavu.
"Ale to on tě chtěl obejít první?" Oponuji mu.
"Stan popřel, že by se domlouval se Simonem na tomhle. Tvrdil mi, že se bavili o něčem jiném. Řekl, že jsem ho podvedl a zradil, ukradl mu jeho nápady. On pak přestal dělat do technologií a já už jsem o něm nikdy neslyšel. Často si snažím vybavit ten jejich rozhovor. Ale byl jsem v afektu a měl jsem pocit, že se proti mě spikli. A je možné, že jsem prostě jen zradil nejlepšího kamaráda..."
"Ale neudělal jsi to schválně..."
"Nechal jsem tenkrát rozhodnout emoce, Harry. A kvůli tomu jsem přišel o Stana. Od té doby se v práci snažím myslet fakticky, racionálně. Nenechat se unést emocemi. I proto se teď bojím, co by mohl Cowell udělat. Stan byl můj nejlepší kamarád a on mě přes něj vyprovokoval. Ty jsi můj přítel a Simon se bude snažit to využít."
"Já se ho nebojím, Lou. A budu vždycky stát při tobě." Ujistím ho a pohladím ho po rameni. Z jeho očí je vidět, jak nepříjemnou vzpomínku to v něm vyvolalo.
"Nemůžu uvěřit, jaké mám štěstí, Harry. Ty jsi vážně to nejlepší, co mě potkalo." Řekne mi a za ruku si mě přitáhne k sobě. Zvednu se a sednu si obkročmo na jeho klín.
"To spíš ty, Lou. Nechápu, že někdo jako ty má zájem o mě." Odpovím a zapletu mu ruce do vlasů.
"Nepochybuj o sobě, koťátko. Jsi úžasný. Chytrý a empatický, přátelský, vtipný... a jako bonus jsi ke všemu ještě nádherný..." odpoví mi a přejede mi prsty po krku.
Nakloním hlavu do strany, Louis využije příležitost a začne jemně sát místečko pod mým uchem. Slastně vydechnu a začnu mu rozepínat košili.
"Tak moc nádherný..." zašeptá Louis, rozepne mi vrchní knoflíčky košile a přetáhne mi ji přes hlavu.
"Co to bylo s Nickem?" Podívá se mi do očí, zatímco rukama přejíždí po mých odhalených zádech.
"Chtěl mě vytáhnout do baru. A..."
"A?"
"Nabídl mi, že se mám ozvat, jestli se budu cítit někdy osaměle." Přiznám lehce potěšeně, vím, že ho to pozlobí.
"Já ho uškrtím..." vydechne Louis.
"Neboj se, řekl jsem mu, že jsem zadaný a že nemám zájem." Odpovím a stáhnu mu košili. Začnu prsty přejíždět po jeho nahém těle, boky se vlním na jeho klíně.
"Hodný kluk. Jsi jenom můj, Harry." Zašeptá mi a mnou projede vlna hrdosti. Ano, jsem jen jeho, chci být jen jeho.
"Celý tvůj, Lou."
Přitáhne si mě do hladového polibku. Naše jazyky se proplétají a soupeří o dominanci, tentokrát se nevzdávám tak lehce.
"Harry.. musím pro.. kondom a lubrikant." Šeptá mi mezi polibky a nadzvedne mě.
"Až se vrátím, chci tě nahého. Chci, aby sis na mě nasedl přímo na tomhle křesle."
Hlasitě polknu a pokývám hlavou. Zvednu se a Louis zmizí v pokoji. Svléknu ze sebe zbytek oblečení, posadím se na křeslo a lehce roztáhnu nohy. Nasliním si prst a přejedu si po svém otvoru, chci být pro něj připravený co nejdříve.
"...bože, koťátko. Ty jsi sexy..." uslyším Louiho a cuknu sebou. Stojí teď přímo naproti mně a fascinovaně mě pozoruje.
"Pokračuj. Zvládneš dva prsty?" Pobídne mě a svléká si vlastní oblečení.
Beze slova se začnu dráždit i druhým prstem. Lehce do sebe proniknu, Louis si ke mně klekne a olízne mnou tvrdou délku. Zavřu oči a zakloním hlavu.
Obkrouží jazykem špičku mého penisu a pak ho pomalu vsaje do úst. Táhlými pohyby po něm přejíždí a hladově olizuje každý kousek. Já do sebe přirážím prsty, druhou ruku zabořenou do jeho vlasů.
"Chci tě v sobě, Lou... prosím..." vyslovím mezi vzdechy.
"Miluji, když prosíš, koťátko..." odpoví mi, políbí naposledy mou špičku a pak se odtáhne. Zvedne se a za ruce mi pomůže vstát. Sedne si na moje místo a poklepe si na klín, aby mě pobídl.
Vezmu kondom položený vedle křesla a zuby ho rozthnu. Pak ho vložím mezi své rty, skloním se nad Louiho klín a pomalu mu ho pusou navlékám. Louis se pode mnou zachvěje a když narazím nosem na jeho podbřišek, hlasitě zasténá.
Nanesu na něj štědrou dávku lubrikantu a konečně se nasměruji nad jeho boky. V jediném pohybu si na něj nasednu a oba hluboce vydechneme. Začnu zlehka pohybovat boky nahoru a dolů, pevně se držím za jeho mužná ramena.
Louis mi vzdychá do ucha, jak úžasný pocit je mít mě na něm. Naše přírazy jsou divoké, Louis je až neuvěřitelně hluboko mě. Při každém přírazu neomylně zasáhne mou prostatu a já cítím v každém kousku mého těla blížíce se vyvrcholení.
V břiše mi začne šimrat, mé ruce drtí jeho ramena.
"Ještě ne, koťátko. Počkej, až ti řeknu..."
"Lou.. nevím, jestli.. to.. dokážu..."
"Jsi přece moje šikovné koťátko."
Motá se mi hlava, ale nepřestávám vášnivě přirážet. Zadržuji dech a snažím se oddálit můj orgasmus. V penisu mi škube, potřebuji uvolnění. Ale jsem hodné koťátko a čekám na jeho povel.
"Udělej se pro mě, Harry!" Slyším Louiho v dálce. Jediné, co teď vnímám je jeho vůně, jeho obrovský penis v mém těle, zvuk jeho vzdechů a horkost na mém vlastním podbřišku. Srdce mi tluče tak hlasitě, že to musí slyšet celý hotel.
Vyčerpaně se sesunu na jeho hruď, Louis mě pevně sevře kolem ramen.
"Ještě, že tu máme tu obrovskou postel, co?" Zašeptá Louis a oba se rozesmějeme.
—
Děkuji všem za čtení a votes, moc si toho važím ❤️
L.
ČTEŠ
Z jeho kanceláře do jeho náruče
Fanfiction"Dobrý den, jsem Harry Styles. Mám dnes pracovní pohovor na pozici management asistent?" usměji se trochu nejistě na recepční s blond vlasy staženými do úhledného culíku. "Jistě, posaďte se, Harry. Pan Tomlinson vás za okamžik přijme." - Šéf, spřízn...