Vinařství III

379 28 4
                                    

Jaký je nejlepší způsob, jak se probudit?

Pokud vás napadlo cokoliv jiného, než 's Louiho pusou v mém klíně', tak to byla špatná odpověď.

"Můj bože.. hmm... dobré ráno tam dolů..." slastně vzdychnu.

"Oslovení Louis stačí..." zvedne ke mě pohled a zamrká skrz své vějíře převlečené za řasy. Bez přerušení očního kontaktu se vrátí k rozdělané práci. Podložím si hlavu rukama, abych měl dobrý výhled a užívám si Louiho neskutečně obratnou pusu.

Rty má pevně semknuté kolem mé délky, tváře stáhlé tak, že dokonale zvýrazňují jeho lícní kosti. Když v jeho tvářích vidím obrys mého mužství, přemáhám orgasmus a snažím se neudělat. Ještě ne.

Louis dál kmitá jazykem po mém penisu, přejíždí po mé uzdičce a mapuje všechny vystouplé žíly. Z jeho úst vychází tak obscénní mlaskání, že by mohlo získat cenu 'pornografie pro nevidomé'.

Přestanu se ovládat a v celém těle cítím blížící se vyvrcholení. Přesunu ruce do Louiho vlasů a začnu ho za ně lehce tahat. Můj dech se zrychluje a vzdechy jsou čím dál hlasitější. Louis mě vezme hlouběji a když má špička narazí do jeho hrdla, celý se roztřesu a doslova vybuchnu. Začnu zběsile plnit jeho ústa, prudký proud mu musí stékat snad rovnou do žaludku.

Z krásného opojení mě najednou vytrhne nečekaný tlak. Louis do mě něco zasunul.

"Co.. to..?" Kouknu se na něj překvapeně.

"Víš, jak si mi do kanceláře donesl ty hračky? Tak jsem se inspiroval a taky ti jednu koupil, koťátko. Má dvě části. Jednu máš teď v sobě. A druhou, která tu tvou ovládá, mám já." Usměje se na mě šibalsky.

Cože?

"Cože? A.. jak jako ovládá?"

"Je to pomůcka na masáž prostaty." Řekne mi úplně klidně, jako by mi oznamoval, jaké bude dnes počasí. "Chci, aby sis to dnes nechal, Harry. Jestli je to moc, tak nemusíš, ale..."

"Ne, Lou, já chci. Chci to pro tebe zkusit."

"Hodný kluk, Harry." Nad jeho pochvalou se zachvěji. Tohle zvládnu. Jsem jeho hodný kluk.

"Když to bude vypnuté, neměl bys to skoro ani cítit. Vzal jsem nejmenší, co měli." Dodá.

"Máš s sebou ty kalhotky?" Zeptá se mě a já přikývnu. Louis se potěšeně usměje a poprosí mě, ať si je obléknu.

"Tak se sejdeme dole." Řeknu mu, když jsem připravený.

"Dobře, koťátko. A Harry?" Zavolá na mě, když už stojím u dveří. Ohlédnu se a on ke mně přiskočí. Přitáhne si mě do polibku a pročísne rukama moje kudrliny. "Miluji tě." Šeptne mi. "Zní tak správně říkat to nahlas."

Neubráním se širokému úsměvu. "Já tebe taky, Lou."

O patro níž zaklepu na Niallovy dveře. Jen co mi otevře, ucítím uvnitř mě zalechtání. Co to...? Aa, Louis zapnul tu hračku. Jemně vibruje a díky bohu zatím nenašla mou prostatu. Zachvěji se a snažím se zklidnit svůj dech.

"Ahoj Harry." Usměje se na mě Niall, když otevře dveře. "Jsi v pohodě? Jsi nějakej bledej..." dodá.

"Ty máš co říkat. Viděl ses?" Snažím se od sebe odvést pozornost.

"Možná jsem včera pil víc, než bych měl, no..." Potvrdí Niall a vydáme se na snídani.

V restauraci si sednu ke stolu a vzápětí zase vstanu. Dobře, posadit se bez toho, aby se hračka natiskla na mou prostatu nebude tak jednoduché. Zkusím to znovu a posadím se pouze na okraj židle. Bože, už teď jsem na půl tvrdý a to je teprve ráno. Nevím, jak tohle do večera zvládnu.

Z jeho kanceláře do jeho náručeKde žijí příběhy. Začni objevovat