Louis se posadí vedle mě a obejme mě kolem ramen.
"Lou, děkuju. Dnešní den byl fantastickej. Kéž by nikdy neskončil."
"Ještě neskončil, koťátko..." zašeptá mi do ucha a já se otočím, abych zachytil jeho tvář. Nakloním se k němu a přiložím své rty na jeho.
Spojím naše ústa v jemném polibku, oběma rukama chytnu jeho tváře a hladím jeho lícní kosti. Louis mi jednou rukou zajede do vlasů a druhou si mě přitáhne za pás blíž ke svému nahému tělu.
Jsme spolu a nikam nespěcháme. Tahle chvíle je jenom naše. S mým prvním vzdechem spojíme naše jazyky a jemně je proplétáme.
Když potřebujeme víc, přehoupnu se na Louiho klín a obkročmo se na něj posadím. Zatím jen tak, abychom se nedotýkali rozkroky, přestože jsme už oba plně vzrušení.
Vášnivě se líbáme a vzájemně se hladíme konečky prstů po celém těle. Horké bublinky kolem nás vytvářejí kontrast se studeným vzduchem a prohlubují intenzitu našich pocitů.
Louiho ruce kloužou po mých zádech a vykreslují na nich pomyslné obrazce. Měsíční světlo proniká skrz páru a vrhá záři na obrysy našich nahých propletených těl.
Můj tep se zrychluje a polibky se prohlubují, poháněné rostoucí touhou po tom druhém. Louis vycítí napětí okamžiku a sklouzne rukama na můj zadek. Pevně ho chytí do dlaní a přirazí mě k sobě.
Naše rozkroky se konečně setkají a oba hlasitě zasténáme.
Nepřestáváme se vášnivě líbat, kloužeme si jazyky po krku a vytváříme si drobná znaménka. Zároveň začneme pohupovat boky proti sobě a třít se o sebe.
Když už vzrušením nemůžu skoro dýchat, Louis se zvedne a za ruku mě vytáhne z vířivky. Celého mě utře, pak spěšně i sebe a vede mě do ložnice.
Položí mě na postel a začne zasypávat polibky celé moje tělo. Prohýbám se a zarývám mu nehty do zad.
"Neškrábej, koťátko." Zašeptá mi Louis a skousne mé ucho.
Nemůžu si pomoct, dál se do něj zarývám svými nehty v touze uvolnit trochu napětí.
"Zlobíš, koťátko. Musíme ty ruce svázat." Řekne Louis a nakloní se k nočnímu stolku. Má na něm připravený růžový hedvábný šátek, který provlékne čelem postele.
"Barva, Harry?"
"Zelená, božemůj." Vydechnu.
"Ruce nad hlavu." Přikáže mi a hned co ho poslechnu, jemně, ale pevně přiváže mé ruce nejdříve jednu k druhé a pak k posteli.
Pak se znovu nakloní ke stolku a zapálí svíčku. Vrátí se nade mě a vášnivě mě políbí.
"Nezapomeň používat barvy, Harry, ano?" Řekne mi tiše a já dychtivě pokývám hlavou.
Louis si vezme svíčku do ruky a oba se na chvilku zahledíme do jejího plamene. Pak ji nasměruje nad můj hrudník a nakloní ji. Nakloní ji?!
Přestanu dýchat.
Vidím stékající vosk jako ve zpomaleném záběru a očekávám bolest. Zavřu oči a pak na své kůži ucítím horkost. Příjemnou horkost. Zmateně otevřu oči a Louis se na mě usměje. Začne mě hladit na místě, kam dopadl vosk a jemně ho roztírat.
"Je to masážní svíčka, koťátko. Neublíží ti."
Hlasitě vydechnu a Louis začne pokrývat voskem celé mé tělo, soustředíc se na každý jeho záhyb.
ČTEŠ
Z jeho kanceláře do jeho náruče
Fanfic"Dobrý den, jsem Harry Styles. Mám dnes pracovní pohovor na pozici management asistent?" usměji se trochu nejistě na recepční s blond vlasy staženými do úhledného culíku. "Jistě, posaďte se, Harry. Pan Tomlinson vás za okamžik přijme." - Šéf, spřízn...