~Hoseok
"Hoseokie? Hala uyuyor musun? Geç kalıyorsun!"
Taehyung'un beni uyandırmak için kolumu dürtmesinden olsa gerek kolumu oynatamıyordum! Tanrım! Bu üzerimde ki yorgunluk da neydi böyle? Sanki üzerimden tır geçmiş gibi!
"Kalktııım!"
Hızla duşa girip, üzerime rastgele bir şeyler geçirdim. Taehyung'un hazırladığı kahvaltıya oturup bana kahve getirmesini bekledim.
"Ooooo bay Jung? Yüzünüzü gören cennetlik?"
2 gündür odamdan çıkmadığım için normaldi. Yoongi'nin ilanı aşk ettiği günün üzerinden 2 gün geçmişti ve ben kendimi odama kapatmıştım.
Yoongi, beni öpüp, söylediği şeyle yanımdan kalkıp gitmişti. Bense 2 saate kadar oturmuştum. Geri döndüğümde Taehyung'u geçiştirip odama gitmiştim. Ondan beridir de yeni çıkmıştım.
Yoongi beni sevdiğini söyledi! Beni seviyormuş! Tanrım! Peki ya ben? Sexte mükemmeldi, vücudu kusursuzdu, erkeksi görünüşü, mimikleri elbette beni kendine çekiyordu ama...bunun aşk olduğunu sanmıyorum.
Onunla sadece tensel uyumumuz mükemmel. Birbirimizin ne istediğini biliyoruz, birbirimizi tatmin ediyoruz ama benim bildiğim aşk bu değil.
Sürekli onu düşünmüyorum, ne yaptığını merak da etmiyorum. Ne bileyim, onunla geleceğe dair hayaller kurmuyorum. Onu düşlemiyorum.
Eğer benden böyle bir şey bekliyorsa onun adına çok üzülürüm çünkü daha önce de dediğim gibi, ben aşk adamı değilim ve öyle şeylerle de işim olmaz. Ben tatmin olmaya bakarım.
"Hoseok! Kime diyorum ya yine daldın?"
"A şey...uykumu alamamışım ya."
Kahve bardağını masaya sertçe koyduğunda yerimden sıçramıştım. O ise bana gülerek bakıyordu.
"Şimdi açılmıştır uykun ha? Çok değerli uykunuz da açıldığına göre...bana anlatmak istediğiniz bir şey var mı?"
"Ne gibi bir şey?"
"Şu geçen gece odamıza dalıp, arkasından koşup, saatlerce birlikte olduğun adam hakkında desem?"
"Saatlerce birlikte değildik bir kere!"
"Öyle değilse aslını söyle de bilelim."
"Taehyung...o...beni seviyormuş."
"NE??"
Ona olanları anlattım. Ama elbetteki ofistekileri değil. Taehyung ne derdi bilemiyorum bu yüzden onu sadece dün geceyi anlattım. Oda bana öğüt verip durdu işte. Aşk başta farkedilmezmiş, belki bende onu sevebilirmişim filan.
Arabama atladığım gibi, ofise gittim. Bugün fazla mı sessizdi? Yoksa ben mi her şeye kulak tıkamıştım?
Tanrım! Umarım Yoongi ile karşılaşmam! Karşılaşsak ne diyebilirim ki zaten? Düşünmek bile istemiyorum.
"Hoseok! Gelmişsin!"
"A evet bay Kim..."
"Seokjin de seni bekliyordu. Odasında."
"Hemen gidiyorum efendim."
Namjoon'u arkamda bırakıp Seokjin hyung'un odasına gittim. Bana yığınla dosyayı bilgisayara geçirmemi istedi biliyor musunuz?
2 saat. İki saat boyunca dosyaları odamda bilgisayara geçirdikten sonra kahve almaya gittiğimde bu sefer Namjoon, önümüzdeki haftadaki toplantı için raporları kontrol etmemi istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bed Friend /YoonSeok
FanfictionSadece birkaç gece kaçamak yaptığım adam çalıştığım şirketin ortağıysa en fazla ne olabilir?