~Hoseok
Dediği şeyle gözlerimi kocaman açtım. Kafasını kaldırıp yüzüme baktı. Anlamıştı işte! Biliyordu! Sevinçle dudaklarına yapıştım. Çok geçmeden karşılığımı almıştım. Ellerini belime koyup beni kucağına çekti.
Sırıtıp, parmaklarımı saçlarında gezdirdim. Belimdeki ellerini bacaklarıma koyup, okşarken, nefeslenmek için omuzlarından ittim. Daha ilk nefesimi almıştım ki, tekrar dudaklarımızı birleştirdi.
Elleri arsızca her tarafta dolanırken, balkon sexi yapmak istemediğimden, (bir de götümün donma ihtimalinden) omuzlarından itip, ayağa kalktım. Elimi uzattım, uzattığım elimi tutup, peşimden odama kadar geldi.
Kucağına çıkmam ve sırtımı kapıya yaslaması zaten birkaç saniye sürmüştü. Derin bir öpüşmeyle yatağa ilerledik. Önce beni yatırdı yavaşça. Romantik Yoongi mi? Ateşli Yoongi mi? Ah sanırım ikinci seçenek!
Ellerimi yakasına atıp, üzerime uzandırdım bedenini. Dudaklarına yaklaştım. Romantik anlar geçtiğine göre sevişebilirdik. Alt dudağını dişlerim arasına alıp ısırdım sertçe. İrkilip geri çekilir gibi oldu ama yakalarından daha çok kendime çektim yüzünü, sanki dibimde değilmiş gibi.
Ellerin çoktan ceketimin düğmelerini çözmüş, çıplak üst vücudumu okşuyordu. Yakalarındaki ellerimi aşağı doğru indirip, gömleğinin düğmelerini açtım, koparırcasına. Dudaklarımdan ayrılıp, tenimi ısırmaya başladı.
Parmaklarım, siyah saçlarının arasına karışmış, gözlerim ise anın verdiği hazla kapanmıştı. Dudaklarım yanıyor sanki. Dudakları nereye değse küçük kıvılcımlar oluşturuyor sonra da yanmasını zevkle izliyordu.
"Y-ah...Yoongi!"
Parmakları kemerimde dolanırken, kısıkça inlediğimde mesajı almış gibi köprücüklerimi dişleri arasından serbest bırakıp doğruldu. Yarısı açılmış gömleğini tamamen çıkartıp odanın bir köşesine fırlattı. Tekrar üzerime eğilip, pantolonuma attı ellerini.
Olduğum yerde biraz yükselip, çıkarmasına yardım ettim. İkimizde sadece iç çamaşırlarımızla kaldığımızda, çıkardığı kıyafetlerinin arasından kravatını alıp yanıma geldi.
"O ne için gerekli?"
"Korkma. Bunu sokmayacağım."
İmasına göz devirdiğim sırada bileklerimden yakalayıp, kravatla bağladı. Şaşkın gözlerle bakarken, o odadan çıkıp gitti. Neden ellerimi bağladı ki? Mazoşist mi ne bu adam ya?
Saniyeler geçmişti ki tekrar odaya geldi. Elinde şarap şişesiyle. Konuşmama fırsat vermeden, üzerimdeki yerini almıştı. Şişeyi açıp, vücuduma dökmeye başladığındaysa neredeyse şok geçirecektim.
Bedenimdeki soğuklukla titrerken, o üzerime eğilmiş, şarap dökülen vücudumu yalıyordu! Belim anında yay misali gerildi. Aman Tanrım! Bu çok! Gözlerimi kapatıp, alt dudağımı dişlerim arasında ezdim. Tanrım! Bu adam ne yapıyordu? Şimdi zevkten ölecektim!
"Ahm...Y-yoongi."
Dili düz bir çizgi halinde karnıma kadar gelmişti. Önce kendi çamaşırını sonra da benimkini çıkardığında utandım sanki. Sonuçta sevgili olarak ilk seximizdi değil mi? Yani utanmam normaldi!
Nefesleri beni huylandırırken, aletimi ağzına almasıyla nefesim kesildi. Tanrım! O kadar yavaş hareket ediyordu ki, çıldırmak üzereydim. Elleri bacak içleri aşağı yukarı okşuyordu. Ağzının sıcaklığı ile derince inleyip daha fazlasını istedim. Sona geldiğimde dudaklarını dudaklarımla buluşturup, ağzındaki sıvıyı banada bulaştırdı.
Kısa süren öpüşme sonrası kenara koyduğu şişeyi eline aldığında anlamaz gözlerle yüzüne baktım. Tek eliyle de bacaklarımı araladığında gözlerimi kocaman açıp bir elindekine bir de yüzüne baktım. Şaka yapıyordu değil mi?
"Şaka! Değil mi? Şaka?"
"Bebeğim sence bu halde şaka yapar mıyım? Hem ben şakalardan hoşlanmam."
"Hah! Yoongi şaka yapıyorum de! Sakın! Sakın yapma yemin ederim seni burda bırakı- AH!"
Cümlemi tamamlayamadan deliğimin girişine soktuğu şişeyle resmen boğazım yırtılırcasına bağırdım. Sırıtıp biraz daha içime ittiğinde yerimde debelendim ama nafileydi. Ellerimi de bu yüzden bağlamıştı piç!
Ateşli Yoongi'yi seçmiştim değil mi? Sözümü geri alıyorum! Lütfen romantik Yoongi geri gelebilir mi?
"Yoon-Ah! Y-yoongi..."
Şişeyi ileri geri hareket ettirdiğinde alışmaya başladığım için bu sefer ben kendimi ittim. Birkaç kere daha içime ittikten sonra şişeyi çıkardı. Deliğin kasılıp gevşerken, aniden ağırlığını üzerime verip, aynı anda içime girmesiyle gözlerimi kapattım sıkıca.
"Y-ah! Yoon-gi! Siktir! Hızlan!"
Biraz önce romantik Yoongi'yi mi seçmiştim? Ah pardon ateşli ve badboy Yoongi daha çok dikkatimi çekiyormuş.
Ellerimi çözmesi için çekiştirip durdum ama o şuan adem elmamı sömürmekle meşguldü. Aniden hissettiğim acıyla yüzümü buruşturdum. Çok pardon da hayvan mısın Yoongi? Isırmak nedir ya?
"Bebeğim...ne kadar- ne kadar ah- güzel olduğunun...ah farkında mısın?"
Dudakları bir an olsun tenimden ayrılmadı. E pekte bi şikayetim yoktu zaten. Gıcırdayan yatak dışında. Onun sesi de zaten zevk inlemelerimizle pekte göze batmıyordu.
"Yoon-ah!"
İkimizde rahatladığımızda ellerimi çözüp, kollarının arasına aldı. Yarım saat kadar öyle kaldıktan sonra duşa girmeyi teklif etti.
Hmm..duş sexi de yapar mıyız? Ay buda soru mu ayol? Konu Min Yoongi, Jung Hoseok ve duşsa kesinlikle soft bir şeyler okumayı beklemeyin!
Bildiğiniz üzere sevgilim Min Yoongi hala çok ateşli ve altına girilesi geliyor. Ah! Ben zaten bildiğiniz gibiyim! Size kısaca şöyle anlatayım. Duşta da 2 tur seviştikten sonra tişört ve iç çamaşırlarıyla uykuya daldık.
Kesinlikle mükemmel bir gündü diyebilirim. Eh tabi yarın olacakları saymazsak en güzel sabahıma uyanmış olacağım.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Ay Helü! Nasılsınız? İyiyim ben neyse.
Yıllar değil asırlar sonra merhaba! Abi yazma isteğim kalmadı hiç ya. İlk Görüşte Aşk'a finale az kaldı. Bunu da filan yaparım bir iki bölüme. E nasıldı bölüm? Biliyorum çok kötü oldu abi ya. Neden bilmiyorum bu bölümü yazarken utandım laaaaan! Neyse neyse! Çabuk bitirmeye çalışacağım. Ulan acaba kitabı okuyanlar var mı hala? Abi bi ses verin be. Örümcek ağıyla doldu buralar.Oy ve yorum yapmayı unutmayın!
Sope'la Kalın☀🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bed Friend /YoonSeok
FanficSadece birkaç gece kaçamak yaptığım adam çalıştığım şirketin ortağıysa en fazla ne olabilir?