~Hoseok
"Hadi Seok~shi geç kalacaksın."
"Geldim Taetae!"
Hızla gri spor arabaya koşup ön koltuğa geçtim. Çantamı arka koltuğa atıp, yerime iyice sindim. Hava bugün çok fazla sıcak.
"Hoseok? Kemerin?"
Onu Duymazlıktan gelerek, torpidoya uzanıp bir şişe su alıp içmeye başladım. O sırada üzerime doğru eğilmiş, diğer tarafımda kalan, kemeri çekmişti.
Nefesleri boynuma çarparken, biraz daha yaklaşıp boynumdan derin bir nefes çekti. Kemeri yerine takıp anahtarı çevirdi.
"Bebeğim? Sencede parfüm fazla abartılı değil mi? Zaten üzerindekiler fazlasıyla sexy. Eğer peşinde dolanan birini görürsem acımam."
Ne varmış ki kıyafetimde? Sadece kızıl saçlarımla uyumlu olsun diye siyah deri ceket takımı giymiştim. Tae fazla abartıyor.
Bu söylediğine seslice güldüm. Bu halleri beni deli ediyor gerçekten. En yakın arkadaşımdı ama aramızdaki ilişki diğer insanlara tuhaf geliyordu.
Haklılık payları olabilir çünkü, arkadaşım olmasına rağmen, beni haddinden fazla kıskanıyor, bazen dışarı çıkmamam için kapımı bile kilitliyordu. Garip değil mi?
Nereye gitmek istersem o bırakıyor, geri almak için aramamı tembihliyordu. Bazen benimle uyurdu. Malesef ki birkaç yıl önce evimi boşaltıp onun evinde kalmaya başlamıştım.
Birkaç yıla kadar böyle değildi. İkizim, Haeseok'un intihar etmesinden sonra bana onun gibi bakıyordu. Onu çok seviyordu ama yetmedi işte.
5 yıl önce Onu sahil kenarında öylece yatmış şekilde bulduk. Bilekleri kan içinde kalmıştı. Otopside ise aldığı fazla doz uyuşturucu yüzünden olduğu belirlenmişti.
Taehyung kendini toparlasın diye bir süre onunla kalmaya başladım. Birkaç ay sonra onun ölümünü kabullense de onu özlediği çok belliydi. Her halinden.
Sonraki yıllar hep böyle devam etti. Ben onu dost olarak sevdim, oda beni. Bazen sarhoş olduğunda beni Hae sanıp öper, bana sımsıkı sarılarak uyurdu.
Şikayetçi değildim bundan. Sevilmek hoşuma gidiyordu. Biraz abartsa da benim için bir sorun yoktu.
Yol boyunca ünlü BTS grubunun şarkılarını açıp kendi kendimize gülüp eğlendik. Ya ne kadar muhteşem bir şey bu BTS.
Araba gürültü bir şekilde durunca yola baktım hemen. Kaza olmuştu. Birkaç polis arabası ve ambulans vardı. Bir memur yanımıza gelip yolun 15 dk içinde açılacağını söyledi.
Tae diğer yoldan gitmeyi teklif etse de reddettim. Hem aceleye gerek yoktu. Daha iş başı yapmama 1 saat vardı. Tae yakındaki marketten bir şeyler almak için arabadan indiği sırada, bende temiz hava almak istedim.
Arabadan inip Seul'un manzarasını izledim birkaç dakika. Yan tarafımda bir hareketlenme hissedince oraya doğru döndüm.
Dirseklerini demir korkuluklara yaslamış, öylece nehre bakan biri vardı. Arkası dönüktü ama birkaç küfür ettiğini duydum . Galiba kaza yüzünden bir yere geç kalmıştı. İş adamı filandı. Siyah saçlarına uygun Siyah bir takım giymişti.
Biraz daha incelemek istedim ama yolun açıldığını belli eden birkaç ses duyunca adam resmen ışık hızında koştu. Bende arabaya doğru ilerledim. Taehyung beni görünce hızla kollarını belime dolamıştı.
"Nerdeydin Seok~shi? Merak ettim."
"Buralardaydım. Hava aldım sadece."
Birkaç dakika sonra ayrılıp arabayla bindik. İş yerime sürerken bende getirdiği meyve suyunu içiyordum. 15 dakika sonra iş yerimin önünde durdu.
Hızla arkadaki çantamı alıp aşağı indim. Tae de benimle arabadan inip kocaman sarıldı. Yanağıma minik bir öpücük kondurdu.
Arkamı dönüp binaya gideceğim sırada Tae'nin arkamdan bağırdığını duydum.
"HOSEOK! KIVIRTMADAN YÜRÜ!!!"
Şuan herkesin bana baktığında eminim. Onları görmezden gelip kapıyı açan görevliye selam verip içeri girdim. Her zamanki gibi değil, Farklı bir telaş vardı.
Hemen danışmanın yanına gidip neler olduğunu sordum. Meğer bunca telaş şirketin ortaklarının bugünkü toplantıya gelmesiymiş. Çokta takmadım yani.
Kıçımın Ortakları.
Asansöre son anda yetişip bindim. 2 kadın 3 tane de benim kadar olmasa da yakışıklı vardı ve galiba ben tam solumda olan adama çarpıldım.
Yandan bir bakış atıp incelemeye başladım. Siyah saçlarını yukarı taramış, güzelce şekil vermişti. Beyaz gömlekli gri takım giymiş, elinde birkaç dosya vardı.
Giydiği takımdan bile belli olan kasları baya ilgimi çekti doğrusu. Beyaz teni asansörün ışıklarında, parlıyordu resmen. Yüzüne birkaç saniye baktığımda Tanrım! Onlar nasıl dudaklar öyle? Tam öpmelik!
∆∆∆∆∆∆∆
Evet yeni bir kitaplar karşınızdayım!
Nasıl ilk bölüm? Benim pek içime sinmedi ama attım işte.
Kim bu beyaz tenli çocuk?
Bu kitap her ne kadar SOPE olsada aralara VHOPE koymayı düşünüyorum.
Yoongi kıskansın biraz ehehehehhe.
Artık smut yazmak istediğimde buraya geliyorum ksjsjsjdjdnxjsbsbd.
Baya bi eğlencez galiba.Oy ve yorum yapmayı unutmayın!
Sope'la Kalın☀🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bed Friend /YoonSeok
Hayran KurguSadece birkaç gece kaçamak yaptığım adam çalıştığım şirketin ortağıysa en fazla ne olabilir?