2 hafta sonra.
"Uyan güzelim, haydi, yoksa işe geç kalacaksın."
Taehyung'un kollarının arasında esnemeye başladığımda gözlerimdeki ışıkla başımı göğsüne daha da gömdüm.Bu iki hafta boyunca sabahları uyanmak benim için zorlaşmıştı.Taehyung'un kollarından ayrılmak istemiyordum, bütün gün onun kollarında uyumak benim için cennetti.
Parmaklarını saçlarımın arasında, narin saçlarımı okşadığını hissettiğimde, bir koala gibi ona daha da sıkı sarıldım ve gözlerim kapalı kalmaya devam ederken ellerimi yanaklarına yerleştirdim.Tatlı kıkırdama sesi kulaklarımı doldurduğunda yüzümde bir gülümseme belirdi ama gözlerim açılmıyordu bir türlü.
"Oğlumuz bizden önce uyandı biliyor musun?" Taehyung yeni uyandığı için kısık bir sesle söyledi, şaşırmış olsam da sadece başımı salladım."Normalde onu zorla uyandırırdım..." diye mırıldandım boğuk bir sesle.
Tekrar uyumaya hazırlanırken Taehyung'un sesini duydum ama bu sefer gerçekten beni uyandırmaya yetti."Kalk, birlikte duş alalım."
Kalbim hızla çarparken gözlerim açıldı.Yeni uyanmış olmama rağmen yanaklarımın kıpkırmızı olduğundan emindim.
"Utandın mı?" Adam bana alaycı bir şekilde baktığında hızla başımı hayır anlamında salladım ve aklımı başıma toplamaya çalıştım.Dün adrenalin dolu bir gece yaşadık, sakin olmam gerekiyordu. Eğer dün hayatta kalabildiysem, şimdi de hayatta kalabilirdim. Değil mi ?
"Ağrın geçti mi?"
Sanki beni öldürmeye yemin etmiş gibiydi!Gözlerine bakamazken başımı sallayarak yataktan kalkmaya çalıştım.Çarşafları yıkamak gerekecekti.Kalçalarım hâlâ acırken çarşafları düşünmem ne kadar doğruydu bilmiyorum ama oldukça heyecanlıydım, dikkatimi dağıtacak bir şeye ihtiyacım vardı.
Taehyung yatağın diğer tarafından açık yakalı bir gömlek ve sadece boxerıyla kalktığında nefesimi tuttum.Bense aynen onun gibi giyinmiştim ama tek fark gömleğin üzerimde daha uzun olmasıydı.Ama yakında bu uzunluğun hiçbir anlamı olmayacaktı.
Ayağa kalktığımda bedenimdeki acıdan inlememek için kendimi zorlarken sevgilim bir anda beni belimden yakalamış, diğer elleri de dizlerimin altına yerleştirip beni kollarının arasına almıştı.Dudaklarım şaşkınlıkla aralanırken o da eğilip yüzümün her yerine birbiri ardına öpücükler kondurdu.
Banyoya doğru giderken "Gelecek hafta yasal olarak evlenelim" dedi yüzüne bir gülümseme yayılırken."O gün için çok heyecanlıyım!" Gözlerim kollarının arasında mutlulukla parlayarak dedim.
Bu sözleri bana söylemek inanılmaz bir sahne gibiydi.Çaresizce ağladığım günler dün gibiydi.Uzun bir mücadelenin ardından sonunda o kabus günlerinden kurtulmuş ve mutlu bir aile olmuştuk.
Oğluma Taehyung'un babası olduğunu açıklamak zor olmamıştı.Uzun zamandır diğer yaşıtları gibi babasının gelmesini istiyordu, masum çocuğun duası kabul olmuştu sonunda. Birkaç gün yanlışlıkla amca diye hitap edip babasını üzdüyse de daha sonra ona hep "baba" diyerek sarıldı.Bu sahneye alışmak benim için zor, her seferinde gözlerimin dolmasına neden olmuştu.
Banyoya girdiğimizde Taehyung beni bıraktı ve gömleğini çıkarmaya başladı.Gözleri benimkilerin üzerinde gezinirken bakışları benimkilerle buluştu.Yüzüne tatlı bir gülümseme yayıldığında istemsizce başımı eğip kıkırdadım.
Gömleğimi çıkarıp tamamen iç çamaşırımın içinde kaldığımda yüzüm yanaklarımdan kulaklarıma kadar yanıyordu.Ah, utanmam normal değildi.Kalbim sakin olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MAHPERI||TAEKOOK~
FanfictionDört yıl sonra Taehyung, öldüğünü sandığı sevgilisi Jungkook ile karşılaşır •Semetae •UkeKook