အပိုင္း(၄)
" မင္းသာ ဆႏၵရွိမယ္ဆိုရင္ ဒီေကာင္က ဟန္နီငယ့္ အတြက္ ကိုကို ျဖစ္ေပးလို႔ရတယ္ေနာ္"
Shit...! ဂြၽန္ေဂ်ာင္ဂုတို႔က အႏၱရာယ္မ်ားလိုက္တာ ၊ စကားကိုဘယ္လိုေျပာရမလဲဆိုတာ သူတအားတတ္လြန္းတယ္။ ဒီေကာင္ ရည္းစားမထားခဲ့ဘူးဆိုတာ က်ိန္ျပရင္ေတာင္ မယုံဘူး..!!
" ႐ူးေနတာလား..! ငါ့ကိုလႊတ္ေပး
ေဂ်ာင္ဂု "" ကြၽန္ေတာ္ မင္းကိုဖမ္းထားတာမွ မဟုတ္တာ ဟန္နီငယ္ "
" ေဂ်ာင္ဂု..! မင္းအ႐ူးကြက္ေတြမနင္းနဲ႕ ငါ့ကိုဖက္ထားတာလႊတ္ေပးလို႔ေျပာတာ ! "
" ကြၽန္ေတာ္ေမးတာေျဖဦးေလ "
" ဘာ...ဘာကိုလဲ ၊ ငါကဘာကိုေျဖရမွာလဲ "
" ကြၽန္ေတာ္ မင္းရဲ႕ ကိုကိုျဖစ္ခြင့္ရွိမလား "
" ဂြၽန္ေဂ်ာင္ဂု...!! "
" ဟား...ဘာေလးလဲကြာ ဟန္နီငယ္ မင္းဟာေလ ...ဘာေၾကာင့္မ်ားဒီေလာက္ထိခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလြန္းေနရတာလဲ ကြၽန္ေတာ္ မင္းကိုဆြဲနမ္းခ်င္လိုက္တာဗ်ာ "
" မင္းေနာ္...လႊတ္ေပး ငါ့ကိုအခု..လႊတ္ေပး..!! "
" လႊတ္ေပးမယ္ တအားမ႐ုန္းနဲ႕ ဟန္နီငယ္ နာသြားလိမ့္မယ္ "
ေဂ်ာင္ဂု ေျပာၿပီး ထယ္ေယာင္းကို လႊတ္ေပးလိုက္သည္ ။ ထယ္ေယာင္း မွာ ေဂ်ာင္ဂု ကို အၾကည့္စူးစူးၾကည့္ၿပီး....
" ငါမင္းကို လုံးဝ ျပန္မခ်စ္ဘူး ၊ လူႀကီးကိုေလးစားမႈရွိရမယ္မွန္းလဲ မသိတဲ့ေကာင္! "
" ဘယ္လို ? ဟန္နီငယ္ မင္းကေလ ကြၽန္ေတာ့္ထက္ ေျခာက္ႏွစ္ႀကီးတယ္ဆိုတာ အသက္ပဲရွိတယ္ က်န္တာေတြက ကြၽန္ေတာ့္ထက္ပိုၿပီး ကေလးဆန္လြန္းတယ္ ဆိုတာမင္းသိရဲ႕လား "
" ငါ့ကို ေဝဖန္မေနနဲ႕ ငါ့ဘာသာဘယ္လိုေနေန မင္းေလးစားမႈဆိုတာရွိရမယ္ေလ "
" ေျပာပါဦး ကြၽန္ေတာ္ မင္းကိုေလးစားဖို႔ဘာေတြ လုပ္ရမလဲ "
ေဂ်ာင္ဂုသည္ လက္ကိုပိုက္ၿပီး ထယ္ေယာင္းအား ၾကည့္လိုက္သည္ ။ ထယ္ေယာင္း ေခ်ာင္းတစ္ခ်က္ဟန႔္လိုက္ရင္း ဆိုဖာေပၚကိုထိုင္ကာ..
YOU ARE READING
" 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐰𝐛𝐞𝐫𝐫𝐲 𝐊𝐢𝐬𝐬𝐞𝐬 "[Completed]
Fanfiction" ၁၉နှစ်သား လို့မခေါ်နဲ့ ဟန်နီငယ် " "........." " တစ်ခွန်းထဲ မောင်လို့ခေါ် ~~~ "