အပိုင္း(၁၂)
" ကြၽန္ေတာ္အဲ့တာေတြမသိဘူးဟန္နီငယ္ ၊ ေျပာၿပီးၿပီပဲ ဟန္နီငယ္ကလြဲရင္ ဒီေကာင္ကဘာကိုမွဂ႐ုစိုက္မဲ့ေကာင္မဟုတ္ဘူးဆိုတာ ရိုင္းတယ္ထင္ရင္ထင္ပါေစ ဒီေကာင္က ကင္မ္ထယ္ေယာင္းဆိုတဲ့ ဟန္နီငယ္ကိုပဲမ်က္ႏွာမူတဲ့ေကာင္ "
ထယ္ေယာင္း သူ႕ကိုၾကည့္ၿပီး ဘာေျပာရမွန္းလဲမသိေတာ့ဘူး တကယ္ တကယ္ ေမာင္ကဆိုးလိုက္တာ...။
" မ်က္ႏွာႀကီးကို ျပင္စမ္းပါကြာ ၊ အဲ့မ်က္ေမွာင္ႀကီးကိုလည္းကုတ္ထားမေနနဲ႕ "
ထယ္ေယာင္း သူ႕ကိုေျပာေတာ့ မ်က္ႏွာကိုတစ္ဖက္သို႔လႊဲသြားျပန္သည္ ။ ဒါအခုသူ႕ကိုစိတ္ဆိုးေနတာလား ...
" ေအာ္...အေျဖျပန္ရၿပီဆိုေတာ့ ဂြၽန္ေဂ်ာင္ဂုတို႔က အခ်ိဳးေတြေျပာင္းသြားၿပီပဲ ငါ့ကိုမ်က္ႏွာလႊဲၿပီးေနတတ္ေနၿပီေပါ့ ငါ့ကိုေတာင္မၾကည့္ခ်င္တဲ့ထိ ျဖစ္ေနၿပီပဲ ...ရပါတယ္ေလ ဒါဆိုလည္း ငါ့ကိုၾကည့္ခ်င္တဲ့သူကိုပဲ...."
" ဟန္နီငယ္!! "
ထိုအခါမွ ခပ္ေအာင့္ေအာင့္ေအာ္သံနဲ႕ သူ႕ဘက္ကိုျပန္လွည့္လာတဲ့ ေဂ်ာင္ဂု ေနနိုင္တာလည္းမဟုတ္ဘဲ အပိုေတြ..!!
" ေနာက္ခါ အဲ့လိုမေျပာနဲ႕ ကြၽန္ေတာ္မႀကိဳက္ဘူး ! "
" ေျပာရမွာပဲ မင္းကငါ့ကိုမ်က္ႏွာလႊဲေနတာကို ဒီေတာ့ ငါ့ကိုၾကည့္ခ်င္တဲ့..."
" မေျပာနဲ႕လို႔ ! မေျပာပါနဲ႕ဆိုဗ်ာ "
သူ႕ပါးကို ခပ္ဖြဖြညွစ္ၿပီး အံႀကိတ္သံနဲ႕ေျပာလာသည္ ။ တကယ္ပဲ သဝန္တိုတတ္လိုက္တာသူ႕အျပင္ႏွစ္ေယာက္မရွိဘူး..။
" ဟား...ဘာေလးလည္းကြာ !ေနာက္ခါအဲ့လိုလည္းမေျပာနဲ႕ မဟုတ္ရင္ ဘယ္ကေကာင္မွန္းမသိရေသးဘူး လူသတ္မႈေတြျဖစ္ကုန္လိမ့္မယ္ "
ထယ္ေယာင္း သူ႕အကၤ်ီစေလးကိုဆြဲလိုက္ၿပီး ေဘးဘက္ဝဲယာကို တစ္ခ်က္ၾကည့္လိုက္ၿပီးေနာက္ သူ႕ကိုေသခ်ာျပန္ၾကည့္လိုက္သည္ ။
" ဒါဆို ေမာင္က ငါ့ကိုမ်က္ႏွာမလႊဲနဲ႕ေလေနာ္"
ေဂ်ာင္ဂု သူ႕လက္ေမာင္းကအကၤ်ီစေလးကိုဆြဲၿပီးေျပာေနတဲ့ မ်က္စိေရွ႕က လူကိုၾကည့္ၿပီး ေစာက္ရမ္းအသဲယားမိသည္ ကင္မ္ထယ္ေယာင္းတို႔က တစ္မ်ိဳးၿပီးတစ္မ်ိဳးလူကိုေႂကြဆင္းေအာင္လုပ္ေနတာ..!!!
ESTÁS LEYENDO
" 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐰𝐛𝐞𝐫𝐫𝐲 𝐊𝐢𝐬𝐬𝐞𝐬 "[Completed]
Fanfic" ၁၉နှစ်သား လို့မခေါ်နဲ့ ဟန်နီငယ် " "........." " တစ်ခွန်းထဲ မောင်လို့ခေါ် ~~~ "