အပိုင္း(၁၆)
" ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္ဇာတ္လမ္းကို ဒီေနရာမွာတင္ရပ္ၾကရေအာင္ ေဂ်ာင္ဂု "
" ဗ်ာ! ဟန္နီငယ္....မင္းကြၽန္ေတာ့္ကိုဘာေျပာလိုက္တာလဲ "
ေဂ်ာင္ဂု သူ႕နားကိုေတာင္မယုံၾကည္နိုင္၊ အခုဟန္နီငယ္က သူ႕ကိုလမ္းခြဲဖို႔ေျပာေနတာလား။
" ဟုတ္တယ္ ငါေသခ်ာဆုံးျဖတ္ၿပီးၿပီ မဟုတ္ေသးဘူး...ငါနဲ႕မင္းနဲ႕ဇာတ္လမ္းကမရွိခဲ့ဘူး "
" ဟာဗ်ာ...!! အဓိပၸာယ္မရွိတာ က်စ္ ! "
ေဂ်ာင္ဂု မတ္တပ္ရပ္လိုက္ေတာ့ သူနဲ႕အတူတူထရပ္လာၿပီး သူ႕ကိုၾကည့္လာသည္။ ဘာေတြလဲ အခုက...သူဘာလုပ္မိလို႔လဲ။
" မင္း ဘာျဖစ္ေနလဲ ကြၽန္ေတာ္မသိဘူးဟန္နီငယ္၊ ကြၽန္ေတာ့္အမွားေၾကာင့္ဆိုရင္လည္း ကြၽန္ေတာ္ေတာင္းပန္တယ္ လမ္းခြဲမယ္ဆိုတာေတာ့မေျပာနဲ႕ "
" မေျပာလို႔မရဘူး! မင္းနဲ႕ငါက မျဖစ္နိုင္ဘူး ၿပီးေတာ့ ေမေမက ငါတို႔အေၾကာင္းကိုလည္း သိသြားၿပီေဂ်ာင္ဂု "
" မင္းေမေမသေဘာမတူတာနဲ႕ဘဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကေဝးရေတာ့မွာလားဗ်ာ! အခုခ်ိန္မသိေတာင္ ေနာင္တစ္ခ်ိန္မင္းေမေမကသိမွာပဲ အရာရာအိမ္ကိုပဲ ဦးစားမေပးနဲ႕ ဟန္နီငယ္"
" အခုက ငါဦးစားေပးတာ မေပးတာေတြ မဟုတ္ဘူး ဂြၽန္ေဂ်ာင္ဂု မင္းနဲ႕ငါက မျဖစ္နိုင္ဘူး အခုကတည္းက ကိုယ့္လမ္းကိုယ္ေလွ်ာက္ၾကရေအာင္ "
" ေတာက္စ္..!!! ကြၽန္ေတာ့္ ေဒါသေတြကို မင္းလာမဆြနဲ႕ ဟန္နီငယ္ ဘာအေၾကာင္းျပခ်က္မွမရွိဘဲ အသားလြတ္ႀကီးလမ္းခြဲခံေနရတာ ၿပီးေတာ့ ရည္းစားျဖစ္တာလည္း မၾကာေသးဘူး ကြၽန္ေတာ္ဘာလုပ္မိလို႔လဲ မင္းဟာက မဟုတ္ေသးပါဘူးကြာ.."
" မင္းငါ့ကိုစိတ္ပ်က္သလိုလာမၾကည့္နဲ႕ ဂြၽန္ေဂ်ာင္ဂု ငါ့ရင္ထဲမွာ ခုဘာေတြျဖစ္ေနလဲ မင္းသိလားဟမ္!! မင္းမသိဘူး! "
" ကြၽန္ေတာ္ မသိလို႔မင္းကိုေမးေနတာေလ မင္းဘက္က ကြၽန္ေတာ့္ကိုေျပာျပမွသိမွာေပါ့ ဘယ္လိုအရာေတြရွိရွိ ကြၽန္ေတာ္မင္းကိုလက္မလႊတ္နိုင္ဘူးဟန္နီငယ္ "
YOU ARE READING
" 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐰𝐛𝐞𝐫𝐫𝐲 𝐊𝐢𝐬𝐬𝐞𝐬 "[Completed]
Fanfiction" ၁၉နှစ်သား လို့မခေါ်နဲ့ ဟန်နီငယ် " "........." " တစ်ခွန်းထဲ မောင်လို့ခေါ် ~~~ "