အပိုင္း(၁၈)
" ေမေမ... "
" ေတာ္ၿပီသား ေမေမတို႔ဘာမွမနားေထာင္ခ်င္ေတာ့ဘူး ဒီေန႕ဘယ္ေလာက္ထိ ေမေမတို႔မ်က္ႏွာပ်က္ခဲ့ရလဲ ေဆာင္းဟာ႐ူတို႔မိသားစုဘက္က ေမေမ့သားကိုဘယ္လိုထင္ၾကမလဲ သိပ္ရွက္ဖို႔ေကာင္းတယ္ "
" ေမေမ ေဂ်ာင္ဂုက သားကိုခ်စ္တာမို႔ပါ သားကိုသူသိပ္ခ်စ္တဲ့အေတြးပဲရွိတဲ့ကေလးမို႔ ဘာမွမစဥ္းစားဘဲ သူလုပ္လိုက္မိတာပါေမေမရယ္ သူ႕ကိုအျပစ္မျမင္ပါနဲ႕ "
" သူ႕အေနနဲ႕ ရင့္က်က္ဖို႔လိုေသးတယ္ ေနာင္တစ္ခ်ိန္က်ရင္ဆက္ခံသူေနရာေရာက္မဲ့သူက အခ်စ္အတြက္နဲ႕ ဒီေလာက္ထိျဖစ္ေနတာကလည္း မဟုတ္ေသးဘူး ဒါကေတာ့ သူ႕အပိုင္းဆိုေပမဲ့ ဒီသတင္းသာေပါက္ၾကားရင္ ေမေမတို႔သိကၡာေတြ ေျမာင္းထဲေရာက္ကုန္လိမ့္မယ္ ေတာ္ေသးတာေပါ့၊ သူတို႔ဘက္ကလူေတြလာေခၚသြားတာေၾကာင့္ "
" ေမေမ "
" မျဖစ္ပါဘူး သားနဲ႕ဟာ႐ူကို ျမန္ျမန္စီစဥ္ေပးရမယ္ သားေဖေဖလည္း ဟိုမွာအလုပ္ေတြထားခဲ့ရတာ ျမန္ျမန္ျပန္ရမွျဖစ္မွာ "
" ဟာ႐ူတို႔မိသားစုဘက္က သားအေျခေနကိုသိေနၿပီေလေမေမ၊ ဒါေတာင္ေမေမကလက္မေလွ်ာ့နိုင္ေသးဘူးလားဟင္ "
" ဒီလိုေတြျဖစ္တာဘယ္သူ႕ေၾကာင့္လဲသား! ေမေမ ဒီေလာက္တားေနတာကို ေရွ႕ဆက္တိုးတာသားမလား၊ ျဖစ္သင့္တာနဲ႕မျဖစ္သင့္တာကိုမခြဲျခားနိုင္ေလာက္ေအာက္ထိ သားကိုေမေမကအုပ္ထိန္းမႈညံ့ခဲ့တယ္ထင္ပါတယ္ "
" ဟာဗ်ာ...ေမေမသားကိုစကားလုံးေတြနဲ႕ထပ္ၿပီးမထိုးႏွက္ပါနဲ႕ေတာ့ အဲ့တာကသားကို လူဆိုးတစ္ေယာက္ျဖစ္ေအာင္လုပ္ေနတာ! ေမေမ့စိတ္ႀကိဳက္သားလုပ္ခဲ့တယ္ သားႏွလုံးသားကို မငဲ့ကြက္ဘဲ အဆင္ေျပေအာင္သားေ႐ြးခ်ယ္ခဲ့တယ္ ေမေမ "
" ဟာ႐ူတို႔ဘက္ကေန လက္ခံေအာင္ေမေမေျပာမွာ သားအေနနဲ႕က ေမေမတို႔စီစဥ္တဲ့တိုင္းလိုက္နာ႐ုံပဲ အို....သူတို႔ဘက္ကဆက္ခံသူနဲ႕ ျပႆနာမျဖစ္ခ်င္လို႔ ေနာက္ဆုတ္မယ္ဆိုရင္ေတာင္ ေမေမသားကို ခ်ယ္အီဝြန္းနဲ႕ေပးစားပစ္မယ္ "
" ထယ္ဟီး!!! "
" ေမေမ့!!! "
အမ်ိဳးသားျဖစ္သူကင္မ္မင္ဂြၽန္းနဲ႕ သားျဖစ္သူ ထယ္ေယာင္းအသံမွာဟိန္းကနဲ ၿပိဳင္တူထြက္လာသည္။
YOU ARE READING
" 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐰𝐛𝐞𝐫𝐫𝐲 𝐊𝐢𝐬𝐬𝐞𝐬 "[Completed]
Fanfiction" ၁၉နှစ်သား လို့မခေါ်နဲ့ ဟန်နီငယ် " "........." " တစ်ခွန်းထဲ မောင်လို့ခေါ် ~~~ "