"This is for you" zei Harry de het zoveelste cadeau onder de boom vandaan haalde. Vandaag was eerste kerstdag en ik was in engeland. Vanavond zou ik terug naar huis vliegen om tweede kerstdag bij mijn pleeggezin te vieren. Harry, Liam, Niall, Zayn, Louis, Anne, Gemma en Robin, mijn stiefvader van deze familie. Wat heb ik veel stieffamilie.Ik pakte het cadeau uit en ik zag een knuffel van Olaf en ik kreeg meteen een glimlach op mijn gezicht.
"It's so cute!" Zei ik.
"Who brought this?" Vroeg ik en Liam stak zijn hand op.
"Thank you" zei ik en hij knikte en gaf mij een glimlach.
Niall pakte het volgende cadeau en maakte hem snel open en zag een sleutelhanger van een pot met goud.
"Are you serious" zei hij lachend en Louis begon te lachen.
"I'm sorry man" zei Louis.
"I'm not that small" zei hij en hij trok een pruillip.
"Yes you are" zei ik en iedereen begon te lachen.
We gingen zo nog een half uur door totdat alle cadeaus waren uitgepakt. Ik had make-up, haar spullen, Harry ik en Gemma hebben samen een PlayStation 4 gekregen met FIFA 15 en Robin had nog veel meer spellen gekocht. Ook had ik ongeveer alle Disney spullen die je kon verzinnen gekregen. Ja ik heb een rare obsessie met Disney. Daarom heb ik ook kaartjes gekregen om met z'n alle naar Disney land Parijs te gaan. En dat was het ongeveer. Ik, Gemma en mijn moeder zaten nu te bakken voor vanavond. We hadden nu de koekjes in de oven zitten en waren bezig met de muffins.
Ik legde de mixer neer en veegde mijn handen af aan mijn schort. Ik liep naar de woonkamer waar de jongens de PlayStation gingen installeren. Ik zag Liam en Harry alle draden in de tv stoppen. Ik zag Louis en Zayn op de bank liggen op hun mobiel en Niall stond op en kwam naar mij toe.
"What are you baking?" Vroeg hij en hij gaf mij een kusje op mijn neus.
"Cupcakes" zei ik.
"Mhh" zei hij en hij liep naar de keuken toe.
"Finally!" Riep Harry en ik keek naar de tv waar de PlayStation nu aan het opstarten was.
"Dinner is ready!" Riep Anne vanuit de keuken en ze kwam met de kip naar buiten lopen en zette het op tafel. Iedereen had een kersttrui aan en we gingen aan tafel zitten. Het eten was heerlijk en de muffins waren klaar dus aten we het toetje ook meteen.
We liepen met z'n allen naar de tuin toe waar we een vuurtje hadden gemaakt en waar allemaal stoelen met dekens waren. Niall had zijn gitaar mee naar buiten genomen en we gingen allemaal zitten.
"You better watch out. You better not cry. You better not pout, I'm telling you why" begon Niall te zingen en hij sloeg de snaren op zijn gitaar aan.
"Santa Claus is comin' to town. Santa Claus is comin' to town. Santa Claus is comin' to town" begonnen we allemaal te zingen. Zo ging het nog een tijdje door. Ook vertelde we onze leukste grappen, en Harry natuurlijk zijn nieuwste 'knock knock' grappen.
We liepen naar binnen en keek op de klok. Het was nu half 12 dus hebben we 5 uur buiten gezeten, wow die tijd ging snel voorbij. Omdat we met zo veel waren hadden we alle matrassen in de woonkamer gelegd.
Ik liep naar de badkamer om mijn tanden de poetsen. Mijn trui liet ik aan en ik deed er een pyjama broek onder aan. Ik zag Harry binnen komen en ik ging mijn haar uit borstelen.
"This was the best year of my life" zei hij en hij deed zijn tandpasta op zijn tandenborstel.
"Yes it was" zei ik en hij begon zijn tanden te poetsen. Ik liep de badkamer uit en liep naar beneden waar Niall en Louis zaten te vechten om wie als eerste tegen Zayn FIFA zou kunnen spelen. Louis had gewonnen en Niall kwam naast mij zitten en trok een pruillip.
"I wanna play" zei hij en hij sloeg zijn armen over elkaar.
"You can play the next round" zei ik en ik legde mijn hoofd op zijn schouder.
"I want to play against Danielle!" Zei Louis en ik moest lachen. Uit eindelijk had Zayn het potje gewonnen met 4-1 en Zayn gaf zijn afstandsbediening aan mij.
"I'm really bad at it" zei ik en Zayn haalde zijn schouders op. Ik pakte de controleer en ging naast Louis zitten. Louis won met 2-0 en gaf zijn controleer aan Harry.
"I want!" Zei Niall en Harry stak zijn tong uit naar Niall.
"You can play against Harry after me" zei ik. Nu zat ik in het spel en wilde ik Harry in maken, en dat deed ik ook. Ik had gewonnen met 3-2 en Harry keek met open mond naar de tv.
"You've been beaten by a girl" zei Louis die met Zayn Harry zat uit te lachen.
"You'll get over it" zei ik en ik ging met mijn hand door Harry's haar heen.
Niall pakte snel mijn afstandsbediening en ging spelen tegen Harry. Ik ging op de bank zitten en keek mee.
Over iets meer dan een week moet ik weer naar school, dan moet ik deze dorks achterlaten.
En dan moet ik naar de persoon die ik had gedroomd nooit meer te zien
Matthew
________________
AN
Ik wilde nog even updaten voordat het het nieuwe jaar was!
Iedereen een ontzettend fijn 2015! Hopelijk wordt dat jullie beste jaar :P
De volgende hoofdstukken worden weer wat langer :p
De vraag van vandaag isssss
Jou favoriete moment van 2014?
Mijne was het 1d concert! <3<3
Maar hopelijk hebben jullie nog een leuke dag!
En vanavond om half 9 komt op RTL 5 de up all night tour dvd! :)
Xx