35. Forever 21

7.1K 428 92
                                    




Ik werd wakker en voelde een arm om mij heen. Ik keek achter mij en zag Niall met zijn ogen dicht liggen. Ik zuchtte en dacht weer aan gister. Hij is blijkbaar vannacht terug gekomen. Ik stapte uit bed en liep naar beneden toe waar ik mijn moeder ik de keuken zag staan. Na gisteren heb ik veel meer begrip gekregen en ik begrijp alles nu.

"Goodmorning" zei ik en ik gaf haar een knuffel.

"Oh goodmorning" zei ze en ze gaf een knuffel terug.

"What are you doing today?" Vroeg ze en ze ging weer verder met koken.

"I have to leave tonight, but I don't know what to do before that" zei ik en ze knikte.

"We can do something today? Together?" Vroeg ze en ik kreeg een glimlach.

"I would love to" zei ik en ik zag ook een glimlach op haar gezicht komen.

"Shall we go to the mall?" Vroeg ze en ik knikte. Ik liep naar boven en zag Niall nogsteeds in bed liggen alleen was hij omgedraaid. Ik liep naar mijn koffer en pakte mijn kleren eruit en liep naar de badkamer en stapte de douche in. Daarna kleedde ik mij aan en poetste ik mijn tanden. Mijn haar liet ik los en ik deed mascara op. Ik liep de badkamer uit en zag Niall nu op het voeteind van het bed zitten.

"Good morning babe" zei hij en hij liep naar mij toe. Ik deed mijn armen over mij heen en hij moest zachtjes lachen.

"You're cute when you're trying to be mad" zei hij en hij gaf een kus op mijn wang.

"I'm not trying Niall, I am mad at you" zei ik en hij maakte een pruillip.

"Why?" Vroeg hij.

"Well I came here for you, and you weren't here" zei ik.

"I texted you" zei hij en hij deed zijn shirt uit en voor een moment had ik hem alles vergeven.

"Yes but I was here before you texted me" zei ik en nu trok ik een pruillip.

"I'm sorry baby" zei hij en hij ging op bed zitten en ik ging op zijn schoot zitten. Hij sloeg zijn armen om mij heen en viel naar achter waardoor ik nu op zijn borst lag.

"I missed you" zei Niall.

"Missed you too" zei ik en ik ging met mijn hoofd en Niall's nek zitten.

"Dani?" Hoorde ik van beneden.

"Yes?" Riep ik terug.

"Are you ready" hoorde ik mijn moeder roepen en ik stond op van Niall.

"Where are you going?" Vroeg Niall.

"To the mall" zei ik en ik pakte mijn tas van de grond.

"Can I come" vroeg hij.

"Nope, sorry, it's a mother-daughter day" zei ik en ik gaf Niall nog een kus op zijn wang.

"Oh our meeting with management is today at 4 pm" zei Niall nog snel en ik knikte.

"Bye" zei hij en ik zwaaide en liep naar beneden.

Ik zag mijn moeder al de deur uitlopen en ik stapte naast haar in de auto.

Al snel kwamen we aan en we hadden een parkeerplaats dichtbij gevonden. We liepen samen naar binnen toe en het was mega. Het plafon was ontzettend hoog en het had misschien wel 3 verdiepingen.

"Wow, it's so big" zei ik tegen Anne en ze knikte.

"Okay where do you wanna go, I'll pay for everything" zei ze.

I'm A... Styles?! Complete Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu