Ik lag in bed opgepropt op een 2 persoons bed tegen Anna en Cassidy.Het was nu al 2 uur dat ik hier in bed lag en ik kon maar niet slapen. Misschien omdat we nu op vakantie zijn, daar horen wij niet te slapen. Daar horen wij op te blijven en veel snacks te eten. Ik kon ook niet zien of Anna en Cassidy al sliepen want ze lagen alle 2 met hun ruggen naar mij toe.
"Pssstt" zei ik zacht en ik zag Cassidy bewegen.
"Zijn jullie nog wakker?" Vroeg ik zachtjes en ik voelde ze alle 2 omhoog komen.
"Ja" zei Cassidy.
"Ik dacht dat jullie sliepen" zei Anna en we moesten alle 3 lachen. We zaten alle 3 op en begonnen te praten.
"Als je dit had gezegd een paar weken geleden had ik je keihard uitgelachen" zei Anna.
"Als ik wat had gezegd?" Vroeg ik.
"Dat ik in een bed lag bij Harry in huis" zei ze en ik moest lachen.
"Ik heb honger, jullie?" Vroeg ik en ze knikte alle 2. Ik stond op en liep naar de deur.
"Kom dan gaan we eten halen" zei ik maar ze bleven alle 2 op het bed zitten.
"Dani dat kan je niet maken" zei Anna lachend.
"Waarom niet? Het is mijn huis, soort van" zei ik en Cassidy stond op.
"Dat is waar, kom Anna er kan toch niets gebeuren" zei Cassidy en Anna stapte uit bed.
"Okee maar als we worden betrapt is het jullie schuld" zei Anna en wij knikte.
We deden de deur open en zagen dat het helemaal donker was.
Ik deed het licht aan en op het zelfde moment hoorde wij een deur open gaan. Wij rende snel weer naar binnen en deden de deur dicht.
We begonnen zachtjes te lachen en deden de deur weer open. We zagen op de wc het licht aan staan.
"Zullen we kijken?" Vroeg Cassidy.
"Cass!" Schreeuwde/fluisterde ik.
"Wat misschien zien we dan z'n je weet wel" zei Cassidy en ze gaf me een knipoog.
"Cass het is wel mijn broer! En ik heb honger" zei ik.
"Mensen als we hier nog langer blijven staan dan worden we zo betrapt" zei Anna en wij knikte en liepen snel naar de trap naar beneden.
"Jullie zijn echt slechte dieven" zei Anna en we moesten lachen. We kwamen aan in de keuken en Cassidy keek in de vriezer, Anna in de koelkast en ik in alle kastjes.
"Pak zoveel je kan en het maakt niet uit of het lekker is" zei ik. Ze knikte en ik zag ze graven. Ik ging zelf ook zoeken en zag chips, koekjes en snoep en pakte het. We renden met z'n 3e snel weer naar boven de kamer in en begonnen te lachen.
"Dat faalde zo hard!" Zei Cassidy terwijl ze lachte.
Ik keek en zag dat Cassidy ijs mee had genomen en Anna slagroom en chocola. We legde alles midden op het bed neer en gingen er omheen zitten en begonnen te eten.
"Dus Matthew" zei Anna en ik keek haar aan.
"Wat is er met hem?" Vroeg ik.
"Vind je hem leuk" vroeg Cassidy.
"Ja uhm.. Nee.. Ik weet het gewoon niet door de beloften" zei ik en ze knikte. Door die belofte heb ik nog nooit een vriendje gehad.
*flashback*
//Danielle is hier 6\\
Ik werd wakker door gepraat en liep mijn deur uit. Ik hoorde het gepraat steeds harder worden en liep zachtjes de trap af.