8. MatthewDay

17.5K 512 65
                                    

Danielle's P.O.V.

Ik heb een paar setjes met kleding gehaalt en rij nu naar de Big Ben. Daar zie ik Matthew weer want hebben we afgesproken.

''Why are you going to the big ben?'' Vroeg Anne.

''I'm gonna meet Matthew'' Zei ik terug.

''Who is Matthew?'' Vroeg ze terug en ik keek uit het raam'.

''Someone I met on the boat'' Zei ik terug en ze was stil. Ik weet dat ik kort af doe maar ik heb gewoon niet zo'n zin om te praten want ik zit de heletijd aan een ding te denken.

Waar ga ik wonen?

''Be carefull'' Zei Anne. Ik knikte en stapte de auto uit.

''Bye'' Zei ik.

''Bye sweetheart'' Zei ze terug. Het was heel raar om dat te horen. Het is toch nog steeds een soort van onbekende voor mij.

Ik ging op een bankje zitten en ging nadenken.

Het is wel mijn moeder dus ik moet aardig tegen haar zijn ik bedoel, ze heeft me jaren lang gemist ik snap wel dat ze zich rot voelt maar ik voel me ook rot. Ik ben niet eens door mijn eigen ouders opgevoed omdat ze het 'te druk' had met mij opvoeden? Waarom kon ze Harry en Gemma dan wel opvoeden? Omdat ze ouder waren. Maar dan konden ze toch mee helpen met mij opvoeden? Hier zit meer achter.

En ik ga er achter komen.

''Hey Danielle!'' Zei Matthew die vrolijk op mij af kwam rennen.

''Hey Matthew'' Riep ik terug en hij nam me in een knuffel. Ik stond een beetje versteld maar knuffelde snel terug. Hij was lekker warm. Ja ik weet het het klinkt een beetje eng maar geloof me, dit is de beste knuffel ooit. Mijn buik zat vol met vlinders. Al snel liet hij los en keek hij naar mij.

''How are you?'' Vroeg hij en we gingen op het bankje zitten.

''Good, sort of'' Zei ik. Hij keek naar mij.

''What's wrong?'' Vroeg hij en hij pakte mijn hand. Weer gingen de vlinders los in mijn buik en begon ik te blozen. Volgensmij zag hij het want hij lachte zachtjes en hielt mijn hand vast.

''Well, please don't tell anyone, and it's gonna sound really weird but i'm adopted'' Hij keek even raar naar mij

''Yea uhm.. Why is that weird'' Ik lachte zachtjes en hij ook.

''No that's not weird, the weird thing is that my real mom is Anne'' Zei ik. Weer keek hij mij raar aan.

''Yea.. That's so weird...'' Zei hij.

''You don't know who that is, right?''

''Uhm no. Should I?'' Vroeg hij.

''No, but it's Harry Styles' mother'' Zei ik en zijn ogen werden groot.

''What? You're Harry's sister, from One Direction?!'' Zei hij. Ik knikte.

''Wow that's crazy!!!'' Riep hij keihard.

''Yea I know'' Zei ik en ik keek naar mijn handen die op mijn schoot lagen.

''Why aren't you happy?'' Vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op.

''I don't know it's just... My fake mom is the sweetest woman ever and I realy want to live here, I mean it's really beautiful, but all my friends are in Holland and i'm used to Holland and i'm just confussed'' Zei ik. Hij deed mijn hoofd omhoog met zijn vinger en keek in mijn ogen.

''You don't have to worry about it. I will help you and if you really miss your friends I think you need to go back to Holland and come here sometimes'' Ik knikte en hij gaf een glimlach.

''Okay lets go'' Zei ik en ik stond op.

''Wait, you don't want to talk?'' Vroeg Matthew. Ik schudde mij hoofd.

''No it's going to be a fun day, not a day where we talk about our feelings'' Hij lachte en hij stond ook op.

''Where do you want to go?'' Vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op.

''I don't know you can pick, you know the best places.'' Zei ik. Hij knikte en liep de andere kant op.

''Where are we going?'' Vroeg ik.

''To the mall, come on'' Zei hij en we liepen weg.

-------------------

Het was nu ondertussen 9 uur en het was al best donker. We hebben best veel gedaan. We zijn naar de winkels geweest en hebben ijs gehaald... Heel veel ijs, en zijn gewoon door Londen gaan lopen.

''What should we do now?'' Vroeg ik. Matthew dacht na en keek rond.

''Oh I know the best place'' Zei hij.

''Where?'' Vroeg ik en hij stond op van het bankje waar we op zaten.

''It's a suprise'' Zei hij en we liepen weg.

Al snel kwamen we uit op de plek waar Matthew heen wilde gaan.

The London Eye.

''Wow Matthew, this is too expensive!'' Zei ik. Hij schudde zijn hoofd.

''Don't worry about it'' Zei hij en we liepen door een gang heen waar aan het eind een vrouw stond.

''Hey Jessica'' Zei Matthew

''Hey Matthew who is this?'' Vroeg ze.

''It's a friend of mine and I want to show the city to her. She's from Holland'' Zei hij. Zij knikte en deed een deur open waardoor we er meteen in konden.

Toen we zaten en begonnen te bewegen kwam Matthew naast mij zitten.

''Who is she? And why did we get in here for free? Are you doing drugs or something?'' Vroeg ik. Hij lachte.

''No silly, She's my brother's girlfriend'' Zei hij.

''Ohh'' Zei ik en hij begon te lachen. We zaten bijna op het hoogste punt.

''It's beautiful'' Zei ik en ik keek naar buiten.

''Just like you'' Zei hij. Ik lachte zachtjes en keek naar mij waardoor wij in elkaars ogen keken.

''That's a really bad pick up line'' Zei ik en hij leunde langzaam in. Ik kon niet bewegen totdat zijn lippen bijna de mijne raakte. Ik draaide mijn hoofd zodat hij mijn wang een kus gaf. Hij trok snel terug.

''Oh.. I'm sorry'' Zei hij zachtjes. Ik keek naar mijn handen.

Wat is er met mij aan de hand?

Waarom accepteerde ik die kus niet?

Matthew is hartstikke lief en hij heeft dit geregeld.

Oh ik weet het al weer...

Door de belofte die ik met mezelf heb afgesproken...

__________________________________________

AN

Helloooo

mwhahahaha I love cliffhangers c:

Ik weet geen shipnaam voor Danielle en Matthew duuussss

Wie de leukste shipnaam verzint, Dedecate ik het volgende hoofdstuk aan :3

Wat vinden jullie van de nieuwe cover?

Trouwens hiernaast staat Matthew en hij wordt in dit boek gespeelt door James van The Vamps, puur omdat hij fucking hot is (en ik kon geen keuze maken dus hielp mijn vriendin me xD')

De vraag van vandaag iiisssss:

Wat is de shipnaam voor Matthew en Danielle :p

tell meeee en misschien is het volgende hoofdstuk toegewijd aan jou :D

Vote, Comment, Fan Pretty Pretty Please With A Naked Ziall On Top c;

XxKoekie/NutellaMonsterxX

I'm A... Styles?! Complete Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu