7. "you're the prettiest girl in this world"

18.6K 552 179
                                    

AN

Wow hoofdstuk 7 alweer... Dat gaat snel :p

____________________________________
Danielle's P.O.V

Ik werd wakker in een comfortabel bed. Ik keek op en zag dat het niet mijn kamer was, tot alles terug kwam wat gister is gebeurt

Ik ben geadopteerd..

En mijn echte ouders zijn niet zo maar iemand.

Het zijn de ouders van Harry Styles

Een jongen uit mijn favoriete band.

Wacht...

Ik heb mijn eigen broer knap gevonden

Ik wilde met mijn eigen broer trouwen

...

Gadver

Ik hoorde iemand de trap op komen en al snel ging mijn deur open en stond Gemma daar in haar pyjama.

''Hey, you're awake'' Zei ze en ze kwam op het bed zitten. Nu zag ik pas dat ik een pyjama aan had.

''What time is it?'' Vroeg ik. Ze keek naar de wekker.

''It's 10 AM'' Ik knikte en stapte het bed uit en rekte mij uit.

''You can borrow my clothes if you want to. We have the same size'' Ik knikte. Ik keek naar mijn kleding. Ik heb de zelfde maat als mijn 9 jaar oudere zus? Ik voelde me ineens heel onzeker.

''No I will put my own clothes back on'' Zei ik. Ik liep naar mijn kleding die daar lag. Ik draaide me om en zag dat Gemma naar mij keek.

''Something wrong?'' Vroeg ze en ze liep naar mij toe. Ik schudde mijn hoofd.

''No, nothing's wrong, where can I change?'' Vroeg ik om snel het onderwerp te veranderen.

''There's something wrong, I can see it, Dani" Zei ze en ze ging naast me op bed zitten

''No, it's stupid and embarrassing'' Zei ik en ik keek naar mijn handen die op mijn schoot lagen.

''You can tell me Dani, I'm your sister and I'll tell no one'' Zei ze en ze legde haar hand op die van mij.

''It's just that you're pretty and skinny and I'm not, I mean you're 9 years older than me and we have the same size..'' Zei ik en ze nam me in een knuffel.

''Dani, you're the prettiest girl I've ever seen, and we're the same size because you're a lot taller then me look.'' Ze stond op en ik stond ook op en het was waar. Ik was net iets groter dan zij is.

''But it isn't that much'' Zei ik en ik ging weer zitten.

''Please Dani believe me, you're the prettiest girl in this world'' Zei ze en ik kreeg een glimlach.

''Thank you'' Zei ik en ik gaf haar een knuffel. Het voelde heel raar want het lijkt een vreemde maar het is eigenlijk mijn eigen zus.

''Where's Anne?'' Vroeg ik.

''She's downstairs, come with me, I'll take you'' Zei ze en zo liepen we in onze pyjama's naar beneden.

''Goodmorning mom'' Zei Gemma.

''Goodmorning sweethearts'' Zei ze en ze gaf ons een kusje op ons voorhoofd. Ik zwaaide gewoon.

''Would you like some waffels?'' Zei Anne en we knikte alle 2. We kregen een bord met 2 wafels, stroop en aardbeien. Ik begon meteen te eten want ik had ongelofelijke honger.

I'm A... Styles?! Complete Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu