44. Mister Cheat

4.3K 237 69
                                    



IK SNAP ALS JULLIE DIT NIET MEER LEZEN WANT HET IS ZO LANG GELEDEN MAAR VOOR DE MENSEN DIE NOG LEZEN, HALLO! IK BEN NIET DOOD, IK LEEF NOG :D

"What the hell was that" vroeg ik buiten adem toen in de auto in stapte.

"That's your dad" zei Gemma zachtjes.

"He wants to kill me?!" Vroeg ik en Gemma knikte zachtjes.

"Why?" Vroeg ik en Gemma pakte mijn hand vast.

"We will tell you later but you have to go back to Holland, he won't find you there, he can't find you there" zei Gemma en ik knikte.

"What about my clothes?" Vroeg ik.

"I'll get them" zei ze en ik knikte. We zette Gemma een paar straten van het huis af. Ik en Niall reden door naar zijn appartement. Ik keek op mijn telefoon. Heel twitter stond vol met Niall en ik kreeg allemaal berichtjes waarin ik en Niall getagd waren. Ik opende twitter en keek naar de foto's waarin wij getagd waren en zag Niall met een meisje met bruin haar. Ik voelde mij meteen jaloers worden.

"Niall, who is this?" Vroeg ik en Niall keek even snel naar de foto en toen weer naar de weg.

"Oh, that's Ariska" zei hij en ik knikte.

"Do I know her?" Vroeg ik en Niall schudde zijn hoofd.

"I met her at a concert" zei hij en ik knikte.

"Oh" zei ik en Niall legde zijn hand op mijn knie.

"Don't worry" zei hij met een glimlach en ik knikte. Ik wist dat hier iets niet klopte. De manier dat Niall reageerde was... Anders.

"Don't worry Danielle, she's just a friend, nothing more" zei hij met een lach en ik glimlachte.

"I believe you" zei ik.

"No you don't" zei Niall.

"It's just.. Never mind" zei ik en ik schudde mijn hoofd en keek uit het raam.

"What?" Vroeg hij.

"No it's nothing, let's just drop the subject, please" zei ik.

"No I want to know, do you think that I'm cheating?" Vroeg hij.

"No I'm n-"

"Yes you are" kapte Niall mij af.

"No I'm not it's jus-"

"You are, Danielle" zei Niall weer.

"Can I finish my sentence now?" Vroeg ik geïrriteerd.

"What's wrong?" Vroeg Niall.

"Nothing" zong ik.

"Are you jealous?" Vroeg hij lachend.

"Yes" zei ik.

"Don't be, I love you" zei hij en ik pakte zijn hand die op mijn knie lag. Ik zag dat Niall ging parkeren bij een hotel.

"Why are we here?" Vroeg ik.

"Your dad will probably go to my house so we're gonna stay in an hotel" zei hij en ik knikte. Ik deed mijn gordel los en er kwam een auto naast ons staan waar Gemma uitstapte.

"I've got your stuff" zei ze en ik knikte. We liepen met z'n allen naar binnen toe en Niall liep naar de balie toe. Ik pakte mijn koffer en tas over van Gemma.

"I hope I've got everything" zei ze.

"Do you've got my adapter?" Vroeg ik en ze knikte.

I'm A... Styles?! Complete Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu